Se gameplay från nya The Legend of Zelda!

Robot
Medlem
Se gameplay från nya The Legend of Zelda!

"Epona, long time no see"

Jag hoppas verkligen inte det DÄR var Epona... men att hon (som vi minns henne) finns med i spelet.

Medlem

Ser sjukt bra ut för att vara Wii U! Episkt!

Medlem

Ser verkligen fram emot det här! Dock tycker jag det ser ganska tomt ut i när han rider omkring men spelet är väl inte klart


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem
Skrivet av nisp88:

Ser verkligen fram emot det här! Dock tycker jag det ser ganska tomt ut i när han rider omkring men spelet är väl inte klart

Är ju ca ett år till release, så det kommer nog poleras.

Det är ju 1: Nintendo vi pratar om, och 2: Zelda, som är flagskeppet av Nintendos licenser förutom Mario.

Jag har 100% förtroende för att de kommer arbeta och polera som djur. Sen när har Nintendo släppt ett dåligt Zelda liksom?

Medlem

Kommer bli så storslaget! Kan knappt vänta

det här måste bli bra .. nintendo släpper inget skräp. Det värsta öde som kan drabba en japan är att förlora ansiktet.

Medlem

Äntligen ett mer Open World Zelda! Det är synd med kontrollen dock, idén är grym med att ha en minikarta i displayen på din Wii U-kontroll, men den är så klumpig. Hoppas att spelet blir riktigt roligt.

Medlem

Hoppas man kan ta dungeons i vilken ordning man vill!

RmK
Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Äntligen ett mer Open World Zelda! Det är synd med kontrollen dock, idén är grym med att ha en minikarta i displayen på din Wii U-kontroll, men den är så klumpig. Hoppas att spelet blir riktigt roligt.

Det lär säkert finnas stöd för att spela med Wii U Pro kontrollen, ungefär som i Windwaker HD. Tvekar på att dom låser ner spelet till gamepad.

MEG
Medlem

Intressant detalj är att man inte behöver styra hästen utan att man kan göra andra "saker". Verkar som att det kommer vara fullt av smarta lösningar...


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Nintendo-magi!

Medlem
Skrivet av RmK:
Skrivet av 73mpl4R:

Äntligen ett mer Open World Zelda! Det är synd med kontrollen dock, idén är grym med att ha en minikarta i displayen på din Wii U-kontroll, men den är så klumpig. Hoppas att spelet blir riktigt roligt.

Det lär säkert finnas stöd för att spela med Wii U Pro kontrollen, ungefär som i Windwaker HD. Tvekar på att dom låser ner spelet till gamepad.

Det tror jag absolut! Lite synd bara, då minikartan försvinner.

Medlem

Helvete. Nu måste jag ju tjacka en Wii u också!

Medlem

Haha shieet, får samma vibbar nu som jag fick av Oot när jag var liten! VIlken värld att utforska, längtar!!

Medlem

Happ, där sprack det ena hörnet av plånboken! Haft tankar ett tag på att inskaffa ett WiiU, men tvekat varje gång, nu får det garanterat bli ett


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Såna där små detaljer, som att hästen inte krockar med träd (det gör ju inte riktiga hästar som han säger i klippet), gör Zelda-spelen så levande. Hoppas mycket på detta, det lär Nintendo göra också.


signatur

yolo

Medlem

tyckte det va lite detaljlöst själva världen men hoppas det e kul

Medlem
Skrivet av posyko:

tyckte det va lite detaljlöst själva världen men hoppas det e kul

Jag skulle tippa på att de inte lagt till alla smådetaljer ännu, utan fokuserat på det stora hela. Spelet kommer säkert late 2015 skulle jag tippa.

Inaktiv
Skrivet av 73mpl4R:

Äntligen ett mer Open World Zelda! Det är synd med kontrollen dock, idén är grym med att ha en minikarta i displayen på din Wii U-kontroll, men den är så klumpig. Hoppas att spelet blir riktigt roligt.

Det är hela den här rörelsetekniken som jag tycker fördärvar varje nytt Zelda spel som dyker upp. Är det krav på att behöva fäkta med handkontroller eller sikta med den där paddan så blir det definitivt inget köp.

Medlem

Wow, både Zelda OCH Star Fox 2015 !!!

Medlem
Skrivet av Döbringer:

Såna där små detaljer, som att hästen inte krockar med träd (det gör ju inte riktiga hästar som han säger i klippet), gör Zelda-spelen så levande. Hoppas mycket på detta, det lär Nintendo göra också.

Hoppas man kan skjuta Epona i ögonen så att man kan springa in i träd.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av radiuz:

Ser sjukt bra ut för att vara Wii U! Episkt!

Hell yes!

Medlem

Inte spelat Zelda sen WindWaker till GC. Testade Twillight Princess lite, och det tappade jag intresse för men det var nog pga Wii mote+Nunchuck. Håller de andra spelen varmt om hjärtat, men tyvärr har jag inget sug alls efter nya Zelda spel.

Medlem
Skrivet av radiuz:

Ser sjukt bra ut för att vara Wii U! Episkt!

För att vara Wii U? Snarare lata utvecklare som inte orkar göra riktiga spel till den, undantag Nintendo.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

720p 30 fps? Ospelbart!


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Schluug:
Skrivet av posyko:

tyckte det va lite detaljlöst själva världen men hoppas det e kul

Jag skulle tippa på att de inte lagt till alla smådetaljer ännu, utan fokuserat på det stora hela. Spelet kommer säkert late 2015 skulle jag tippa.

ja jo hoppas det men ja ser hällre mindre detaljer och mer flyt i spelet en vad dom gjort med xbox one ps 4 som knappt kan spela sina spel tack vare fps drop

Medlem

wow, dubbat. really.

Medlem

Fan hörde helt galet... How about the starfucks?!?!


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Blir då att skaffa ett Wii U, enbart för detta spel

(Offtopic: Hoppas dock på ett nytt Metroid spel med förstås)

12
Skriv svar