Då släpps Grim Fandango Remastered. Se trailern här

Robot
Då släpps Grim Fandango Remastered. Se trailern här

Ett av världens bästa spel i dina händer redan i början av nästa år.


Medlem
Då släpps Grim Fandango Remastered. Se trailern här

Grattis PS4-ägare! Här sitter jag med dator och suktar...

Frilansare
Skrivet av kultimat:

Grattis PS4-ägare! Här sitter jag med dator och suktar...

PC-versionen släpps också i januari! My bad, vårt teknikstrul gjorde att texten inte uppdaterades.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av kultimat:

Grattis PS4-ägare! Här sitter jag med dator och suktar...

PC-versionen släpps också i januari! My bad, vårt teknikstrul gjorde att texten inte uppdaterades.

Åh herre vad glad jag blev nu!

Medlem

Ser verkligen fram emot detta!

Min bror ägde Grim Fandango och jag satt mest bredvid och kollade på. Nu är det min tur att spela!


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av kultimat:

Grattis PS4-ägare! Här sitter jag med dator och suktar...

PC-versionen släpps också i januari! My bad, vårt teknikstrul gjorde att texten inte uppdaterades.

Ja!!
Håller med Prixm!

Medlem

Köpte originalet till PC dagen det släpptes, köper Grim Fandango till PS4 dagen det släpps.

Medlem

Jag förstod aldrig vad det var som var så bra med Grim Fandango personligen. Jag hade hellre sett ett remastered Full Throttle


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Jag förstod aldrig vad det var som var så bra med Grim Fandango personligen. Jag hade hellre sett ett remastered Full Throttle

Grim F. hade en långt mycket bättre story. Full T. var mer en serietidning. Dock älskar jag båda och blir lite tårögd när man tänker tillbaka på svunna tider.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Hypen är äkta!

Redaktör
Ponny
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Mirage:

Jag förstod aldrig vad det var som var så bra med Grim Fandango personligen. Jag hade hellre sett ett remastered Full Throttle

Grim F. hade en långt mycket bättre story. Full T. var mer en serietidning. Dock älskar jag båda och blir lite tårögd när man tänker tillbaka på svunna tider.

Jag spår en nyversion av Full Throttle efter nyversionen av Day of the Tentacle. Känns som ett naturligt steg, och det är ju också ett av Schafers största verk.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Lätt, lätt, lätt!

Medlem

Jag har orginalet, tänker köpa remaster kopian, vilket jag tycker alla som vill ha ett nytt Grim Fandango också bör göra. Visa med plånboken att vi verkligen vill ha dessa gamla goda Äventyrsspel tillbaka!


signatur

Nämen!

1
Skriv svar