Dragon Age: Inquisition-patch nära

Medlem
Skrivet av Alexander.J:
Skrivet av Johan Olander:

Körde warrior i cirka tre timmar igår, kan säga att spelet blev betydligt roligare när jag bytte till archer rogue. Känner mig som Legolas.

Har kört 90 timmar Sword and Board och det har varit kul men måste säga att de har verkligen lyckats med magikerna den här gången. Har kört ett tag nu och ser fram emot att få välja inriktning. Generellt tror jag att de klasser som är ranged känns mer givande.

haha jag körde en mage upp till level 8 innan jag fick nog för det var så sjukt tråkigt visserligen så gillade jag inte min karaktär så mycket heller så körde om allt. Är nu en warrior istället och tycker det är mycket bättre

Medlem

Jag gillar det starkt, speciellt efter en sån dålig upplevelse från AC Unity. Spelar på PS4 och längtar mer efter nästa session DA än dagens release av Destiny DLC.

Skribent
Skrivet av Wattem:
Skrivet av Alexander.J:
Skrivet av Johan Olander:

Körde warrior i cirka tre timmar igår, kan säga att spelet blev betydligt roligare när jag bytte till archer rogue. Känner mig som Legolas.

Har kört 90 timmar Sword and Board och det har varit kul men måste säga att de har verkligen lyckats med magikerna den här gången. Har kört ett tag nu och ser fram emot att få välja inriktning. Generellt tror jag att de klasser som är ranged känns mer givande.

haha jag körde en mage upp till level 8 innan jag fick nog för det var så sjukt tråkigt visserligen så gillade jag inte min karaktär så mycket heller så körde om allt. Är nu en warrior istället och tycker det är mycket bättre

Låt oss åkalla "Smaken är som baken" på det här ämnet Jag kör ju alltid warrior-klasser av något slag. Fast här tycker jag det är mer givande med ranged. Har dessutom lyckats dö två gånger, vilket är positivt. Älskar hela grejen med att möta en vägg, gå därifrån och geara/levla för att sedan slå ner nämnda vägg. Nu ska jag bara få sparken från FZ (var är Calle när man faktiskt behöver honom) och mitt dagjobb, så kör jag Dragon Age på heltid


signatur

I am the black wizards.

Inaktiv

Spelet plågas av barnsjukdomar, buggar och "konsolifiering". Men ljusår bättre än tvåan.


signatur

The definition of insanity?

Skrivet av Loxus:
Skrivet av kalle.lindestrom:

SPOILER VARNING

säger samma sak igen storyn är B varför bar ainte hugga av handen på din avatar så skulle hela storyn rasa

Och låta hela världen gå under? Ja, det är ju bra...

spoiler varning

jag menade att skurken får ju tag i dig och kan inte ta ankaret...varför hugger han inte bara handen av dig???


signatur

New life, New hope

Medlem

Jag älskade ettan och ville verkligen ha ett nytt Dragon Age jag kunde njuta av.

Jag gillade ettan för de taktiska striderna och spelade i stort sett alla strider ur den taktiska vyn. Efter 30 timmar i Inquisition gav jag upp p.g.a. de värdelösa kontrollerna så jag hoppas verkligen på drastiska förbättringar, även om jag inte vågar hoppas alltför mycket.

Medlem

har de några planer på att patcha mutiplayer från tråkigt till kul?

censur och begränsningar har alltid skadat mera än det gynnar...


signatur

New life, New hope

12
Skriv svar