Se Pewdiepie spela Dying Light

Robot
Se Pewdiepie spela Dying Light

Zombies, parkour och chokladpraliner!

#dying-light, #dead-island


Medlem
Se Pewdiepie spela Dying Light

Totalt ointressant och se någon spela ett spel och bete sig som en 5-åring. Förstår inte hans s,k "storhet".

Medlem

Kul att få se lite gameplay (synd bara att man inte kunde muta hans röst utan att ta bort ljudet från hela klippet).


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Åhh jag vill kolla men absolut inte på pewdiepie som gör mig förbannad på 2 sekunder.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Totalt ointressant och se någon spela ett spel och bete sig som en 5-åring. Förstår inte hans s,k "storhet".

..... Men spelet såg riktigt bra ut

Jag borde kanske ha skrivit haters incoming istället.
Skulle FZ ha sållat bort denna just för att det är pewdiepie som fått äran att få en exklusiv version?

Medlem

Jag börjar verkligen fundera om FZ har kanske startat upp sin egna lilla kult runt pewdiepie, så som ni verkar rapportera om allt han gör.


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

Kul att få lite gameplay! Synd att folk är upprörda istället för att gilla läget med en sådan video, oavsett vem som är delaktig i den.

Medlem

Jobbig röst, men han kan vara rolig och klippa roligt ibland

Medlem

Det är klart FZ gör en nyhet eller två om Pewdiepie när han är så stor, är svensk och spelar spel som det inte (?) finns gameplay på någon annars! Var lite glada för att Felix har hittat något som har fått 30+ miljoner pers att följa honom, må det vara nått "barnsligt".

Medlem
Skrivet av Robalicious:
Skrivet av AndyZedd:

Totalt ointressant och se någon spela ett spel och bete sig som en 5-åring. Förstår inte hans s,k "storhet".

..... Men spelet såg riktigt bra ut

Jag borde kanske ha skrivit haters incoming istället.
Skulle FZ ha sållat bort denna just för att det är pewdiepie som fått äran att få en exklusiv version?

Nej jag har inget emot att FZ rapporterar och visar denne """"". Gameplayen är kul o se.

Inaktiv
Skrivet av AndyZedd:

Totalt ointressant och se någon spela ett spel och bete sig som en 5-åring. Förstår inte hans s,k "storhet".

Skribent
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av Robalicious:
Skrivet av AndyZedd:

Totalt ointressant och se någon spela ett spel och bete sig som en 5-åring. Förstår inte hans s,k "storhet".

..... Men spelet såg riktigt bra ut

Jag borde kanske ha skrivit haters incoming istället.
Skulle FZ ha sållat bort denna just för att det är pewdiepie som fått äran att få en exklusiv version?

Nej jag har inget emot att FZ rapporterar och visar denne tönt. Gameplayen är kul o se.

Personangrepp är väl lite onödigt bara för att du inte gillar hans stil?


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av Robalicious:
Skrivet av AndyZedd:

Totalt ointressant och se någon spela ett spel och bete sig som en 5-åring. Förstår inte hans s,k "storhet".

..... Men spelet såg riktigt bra ut

Jag borde kanske ha skrivit haters incoming istället.
Skulle FZ ha sållat bort denna just för att det är pewdiepie som fått äran att få en exklusiv version?

Nej jag har inget emot att FZ rapporterar och visar denne tönt. Gameplayen är kul o se.

Personangrepp är väl lite onödigt bara för att du inte gillar hans stil?

Fär jag väl ta bort mitt inlägg,,,,,
Nej jag editerade bort ordet enbart.

Medlem

Vansinnigt med 32 miljoner följare på Youtube! Man får anta att för att lyckas skaffa sig så många följare så har man talang. För vad han har talang vet jag dock inte. Dem videor jag har sett var nämligen vedervärdiga. Det finns gott om betydligt mer sympatiska lets play kanaler att kolla på.

Men som bekant, smaken är som baken.

Medlem

Gillar verkligen inte när han förställer rösten och pratar liksom så där så rösten halvbryts...sjukt störande. Låter som han är i målbrottet.

Medlem
Skrivet av jk78ki:

Det är klart FZ gör en nyhet eller två om Pewdiepie när han är så stor, är svensk och spelar spel som det inte (?) finns gameplay på någon annars! Var lite glada för att Felix har hittat något som har fått 30+ miljoner pers att följa honom, må det vara nått "barnsligt".

Finns massor av gameplay från spelet, senast visades det nytt nu i helgen på Playstation Experience.

Medlem

Han förstör ju hela spelupplevelsen!!
Jag orkade titta 5 sekunder. Han förstör allt som spelföretaget försöker sälja. Han fick mig att INTE vilja ta i spelet med tång ens. Han fick spelet att verka helt jävla värdelöst.
Är det så här utvecklarna vill presentera sitt spel? Förskolenivå?

Som tur är har jag sett spelutvecklarnas egna PR filmer och de fick mig att vilja spela detta.

Är alla som tittar på youtube 5 - 16 år bara?
Eller är det bara jag som är gubbsur?

Medlem

Alltid lika kul att läsa kommentarerna på en nyhet som har med Pewdiepie att göra!

qq this qq that

Fick ont i öronen efter 20 sek, men spelet ser bra ut


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Svenska spelvärldens kung Zlatan Bra jobbat Pewdiepie!

KoP
Medlem
Skrivet av Styrman:

Han förstör ju hela spelupplevelsen!!
Jag orkade titta 5 sekunder. Han förstör allt som spelföretaget försöker sälja. Han fick mig att INTE vilja ta i spelet med tång ens. Han fick spelet att verka helt jävla värdelöst.
Är det så här utvecklarna vill presentera sitt spel? Förskolenivå?

Som tur är har jag sett spelutvecklarnas egna PR filmer och de fick mig att vilja spela detta.

Är alla som tittar på youtube 5 - 16 år bara?
Eller är det bara jag som är gubbsur?

Det ä nog bara du som är lite gubbsur ska du se.

Härligt med lite redig svensk avundsjuka i kommentarerna för övrigt. Var stolta istället att en svensk toppar tuben.

Medlem

Gillar man o kolla på nån som lirar spel kan jag rekommendera

http://www.twitch.tv/cohhcarnage/profile

han är störtskön:)


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Jag tycker pewdiepie är skön. Älskar dropkicksen i spelet för övrigt

Medlem

aaaaaand MUTE.

Medlem

Usch och fy. Har svårt att förstå hur hans stil kan tilltala någon som är över 15.

Medlem

Längtar efter att få spela spelet, men det får bli Gopher eller nån annan bra som demostrerar spelet, inte den där gaphalsen. Man ska kunna spela 4 stycken i team om jag fattat rätt i multiplayer delen


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem

Bro fist anyone? Sluta hata nu, är 29 och tycker han har mkt underhållande grejor på sin yt kanal. Men men, var som ngn annan sa. Måste vara avundsjuka....

Medlem

Kom ihåg när jag hitta hans kanal för några år sedan, det var ju barn-humor med skrik som fick en själv att fnittra lite, men man blir trött efter 10 min på han.
Blir ingen lugn och ro i själva gameplayet, bättre att stänga av ljudet.

Smaken är som baken :).

PS. Avundsjuk? Självklart är man det, vem fan skulle inte vilja ha hans jobb nu och skrika hejdlöst med barnslig attityd och tjäna pengar på det ds.

Inaktiv

Haha! Störtskönt videoklipp

Medlem
Skrivet av torylva:

Jag börjar verkligen fundera om FZ har kanske startat upp sin egna lilla kult runt pewdiepie, så som ni verkar rapportera om allt han gör.

Oavsett vad en del tycker om honom så är han sveriges, och egentligen världens största personlighet inom gaming och han är svensk.
Det är självklart att FZ skriver om honom.

12
Skriv svar