Rudolf den lättklädda renen har anlänt till Dead or Alive 5

Robot
Rudolf den lättklädda renen har anlänt till Dead or Alive 5
Rudolf den lättklädda renen har anlänt till Dead or Alive 5

svårt att spela det här med en hand ;D

Skribent
Skrivet av humancentipede:

svårt att spela det här med en hand ;D

Har du också gipsad hand?


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Medlem

Såg inge vidare ut


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Bara jag som tycker att alla dessa "kvinnor" ser ut som halvfärdiga skinjobs gjorda av hud och fett från små barn?

phi
Medlem
Medlem

Den där bara present-papper-snöre-armorn måste vara sjukt praktiskt! Tänk så många paket du kan snurra in!

Medlem

Btw, DoA kommer till steam

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Btw, DoA kommer till steam

Kanske dags för ett Dead or Alive igen då, har inte ägt en kopia sedan ettan kom till Playstation, av det jag testat av femman verkar det helt okej, med tanke på att det finns turneringar så måste fighting systemet vara något sånär, tantalizing titties till trots.

Medlem
Skrivet av Rurounin:
Skrivet av burkmopp:

Btw, DoA kommer till steam

Kanske dags för ett Dead or Alive igen då, har inte ägt en kopia sedan ettan kom till Playstation, av det jag testat av femman verkar det helt okej, med tanke på att det finns turneringar så måste fighting systemet vara något sånär, tantalizing titties till trots.

Själv var det Bayman som jag fastnade för i en arkadhall i Cypern, många många år sedan. Manglade mig hårt och hänsynslöst. Men det var ju något/några decennium sedan.

Medlem

I Mortal Kombat hade det varit en riktig ren.......


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Bara jag som tycker att alla dessa "kvinnor" ser ut som halvfärdiga skinjobs gjorda av hud och fett från små barn?

Haha va? Lite väl livlig fantasi där.

Medlem
Medlem

Tänkte att ni kanske villa ha en översättning till den här trailer

0:00-1:13
Bröst, bröst, bröst, korta kjolar, ben, sparkar, random snubbar, bröst, bröst, korta kjolar, bara en massa snören runt henne? Vingar, bröst, bröst, u-ringat.


signatur

Tokyo, Japan reporting in!

Medlem

Japansk gubbsjuka jag menar kultur strikes again.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Hur får hon snörena att sitta kvar? Huuuuur?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ichinisan:

Tänkte att ni kanske villa ha en översättning till den här trailer

0:00-1:13
Bröst, bröst, bröst, korta kjolar, ben, sparkar, random snubbar, bröst, bröst, korta kjolar, bara en massa snören runt henne? Vingar, bröst, bröst, u-ringat.

Du glömde tiger!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Ichinisan:

Tänkte att ni kanske villa ha en översättning till den här trailer

0:00-1:13
Bröst, bröst, bröst, korta kjolar, ben, sparkar, random snubbar, bröst, bröst, korta kjolar, bara en massa snören runt henne? Vingar, bröst, bröst, u-ringat.

Du glömde tiger!

Vet inte vad han titta på men jag såg en trailer för ett fighting spel..

Medlem

Jag vet inte vad ni andra känner, men personligen har jag helt slutat bli överraskad över vad som händer i den spelserien.

Medlem

Männen bör ju också få en chans att studsa runt i tematiska kjolar! Och ge kvinnorna hängslen!

1
Skriv svar