Julkalendern – Sista chansen vinna tre stora spelpaket!

Robot
Julkalendern – Sista chansen vinna tre stora spelpaket!

Vinn Call of Duty, Destiny, Borderlands, PES och flera andra spel.


inK
Medlem
Julkalendern – Sista chansen vinna tre stora spelpaket!

Sista chansen. Men det står att tävlingen är avslutad när man ska skriva i svaret.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

kanske sista sekunden menade han.

Medlem
Citat:

Tävlingen pågick till 2014-12-10 07:15.

Och inlägget publicerades 07.15.. Bra där!


signatur
Medlem

... Jag vet svaret, men kan inte skriva det.
Q_Q

Medlem

men helvete vad jag gissade fel...

Inaktiv

Jag hoppas på en förklaring av ledtrådarna sen, kom på svaret idag till slut men det är flera ledtrådar som jag fortfarande inte alls förstår

Medlem

Jag tror jag vet svaret också men kan inte heller skriva Lär väl ha blivit något fel?

Medlem

Men äntligen föll den polletten ner, känns som att jag haft det på känn efter ledtråd 2 men det har aldrig klickat...

Men j*****vlar vad man måste vara snabb med att se ledtråden och skicka in sitt svar när tiden går ut samtidigt som den publiceras!

Medlem

Jag tror jag förstår, finns dock 2 svar jag kan tänka mig -_-

Medlem

Christopher Walken är den bästa ledtråden, så fort man kopplar den referensen.

Redaktör

Nu går det att svara. Jag satte fel sluttid - ber om ursäkt.

Skrivet av inK:

Sista chansen. Men det står att tävlingen är avslutad när man ska skriva i svaret.

Skrivet av adam1985:

kanske sista sekunden menade han.

Skrivet av Davwve:
Citat:

Tävlingen pågick till 2014-12-10 07:15.

Och inlägget publicerades 07.15.. Bra där!

Skrivet av Dreijer:

... Jag vet svaret, men kan inte skriva det.
Q_Q

Skrivet av 2infinity:

Jag tror jag vet svaret också men kan inte heller skriva Lär väl ha blivit något fel?

Skrivet av SPartanen:

Men äntligen föll den polletten ner, känns som att jag haft det på känn efter ledtråd 2 men det har aldrig klickat...

Men j*****vlar vad man måste vara snabb med att se ledtråden och skicka in sitt svar när tiden går ut samtidigt som den publiceras!

Skrivet av Winzi:

Jag tror jag förstår, finns dock 2 svar jag kan tänka mig -_-


signatur
Medlem
Skrivet av Dreijer:

Christopher Walken är den bästa ledtråden, så fort man kopplar den referensen.

Tycker nog dagens är snäppet tydligare.

Medlem

suger ju bara att detta är en tävling för konsoll ägare

Redaktör
Skrivet av zliddret:

suger ju bara att detta är en tävling för konsoll ägare

Och förra gången var det bara pc-spel i prispotten, så jämnt skägg än så länge. Två tävlingar kvar, det blir blandade priser då också.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av zliddret:

suger ju bara att detta är en tävling för konsoll ägare

Och förra gången var det bara pc-spel i prispotten, så jämnt skägg än så länge. Två tävlingar kvar, det blir blandade priser då också.

aha trodde att hela denna kalender var endast för konsoll, då kanske man ska ge sig in i tävlingen!

Medlem

Åh, nu tror jag minsann att jag klantat till det,
Inte mycket men förmodligen tillräckligt.
Ska bli intressant att se vad svaret är sen!

Medlem

Fast jag KAN ju vara helt ute och cykla också, för den delen.

Medlem

Underligt, jag gissade redan vid ledtråd 3 men nu säger den att jag inte gissat alls.
Är det nån bug?

Den här ledtråden bekräftade min gissning, så vore trist om min första gissning inte gick igenom.

Medlem

Jag vet svaret och jag har svarat tidigare ,fel svar dessutom, men kan någon berätta för mig hur alla dessa ledtrådarna (speciellt första) går ihop :P?

Medlem
Skrivet av naess91:

Jag vet svaret och jag har svarat tidigare ,fel svar dessutom, men kan någon berätta för mig hur alla dessa ledtrådarna (speciellt första) går ihop :P?

Jag får inte heller ihop första ledtråden med de andra. Men jag antar att vi får svaren imorgon.

Medlem
Skrivet av Tenchi:
Skrivet av naess91:

Jag vet svaret och jag har svarat tidigare ,fel svar dessutom, men kan någon berätta för mig hur alla dessa ledtrådarna (speciellt första) går ihop :P?

Jag får inte heller ihop första ledtråden med de andra. Men jag antar att vi får svaren imorgon.

Vill så gärna skrika ut det till er men eftersom tävlingen fortfarande är igång så får ni nog vänta på svar imorgon

Medlem

Fattar fortfarande inte, väntar med spänning på svaret.. Antagligen ett spel man aldrig spelat


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Tenchi:

Underligt, jag gissade redan vid ledtråd 3 men nu säger den att jag inte gissat alls.
Är det nån bug?

Den här ledtråden bekräftade min gissning, så vore trist om min första gissning inte gick igenom.

Hände för mig också, skulle man kunna få en förklaring till varför just detta hände för oss?

Jag gissade vid ledtråd 1 btw.

Medlem

Samma sak för mig. Jag skrev det jag skrev igår.

Medlem

För mig hade det räckt med bara denna ledtråd, vilket gör att jag känner mig djävulskt osäker istället.

Inte kan det väl vara så "enkelt" när de andra ledtrådarna har känts väldigt diffusa?


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Redaktör
Skrivet av simpa975:
Skrivet av Tenchi:

Underligt, jag gissade redan vid ledtråd 3 men nu säger den att jag inte gissat alls.
Är det nån bug?

Den här ledtråden bekräftade min gissning, så vore trist om min första gissning inte gick igenom.

Hände för mig också, skulle man kunna få en förklaring till varför just detta hände för oss?

Jag gissade vid ledtråd 1 btw.

Jag satte tävlingsslutet för tidigt, och det går inte att ändra i efterhand. Därför skapade jag en ny tävling för den här sista luckan, vilket gör att det går att svara igen. Men vi kollar alla eventuella dubletter, första svaret är det som gäller. Ledsen för förvirringen.


signatur
Medlem
Skrivet av naess91:

Jag vet svaret och jag har svarat tidigare ,fel svar dessutom, men kan någon berätta för mig hur alla dessa ledtrådarna (speciellt första) går ihop :P?

nu har jag inte spelar spelet, men han känns som en väldigt "YOLO!"-person


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem
Skrivet av newlaseridea:

men helvete vad jag gissade fel...

fattar fortfarande inte leeroy jenkins, dock.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av simpa975:
Skrivet av Tenchi:

Underligt, jag gissade redan vid ledtråd 3 men nu säger den att jag inte gissat alls.
Är det nån bug?

Den här ledtråden bekräftade min gissning, så vore trist om min första gissning inte gick igenom.

Hände för mig också, skulle man kunna få en förklaring till varför just detta hände för oss?

Jag gissade vid ledtråd 1 btw.

Jag satte tävlingsslutet för tidigt, och det går inte att ändra i efterhand. Därför skapade jag en ny tävling för den här sista luckan, vilket gör att det går att svara igen. Men vi kollar alla eventuella dubletter, första svaret är det som gäller. Ledsen för förvirringen.

Aha, jag blev osäker på om jag bara drömt att jag svarat där ett tag. xD
Nåja, tror jga är ute och cyklar iallafall så.

12
Skriv svar