Klå upp Revan i Star Wars: The Old Republic

Robot
Klå upp Revan i Star Wars: The Old Republic

Den senaste expansionen är släppt - se lanseringentrailern och ge storskurken på nöten.

#star-wars-the-old-republic, #bioware


Medlem
Klå upp Revan i Star Wars: The Old Republic

"ärkeskurken Revan som hotar att utplåna allt liv i galaxen." fick mig att tappa intresset rätt så rejält... Nu spelar jag i och för sig inte SWTOR oavsett men tycker det är ett så uttjatat koncept, Star Wars eller ej.

MEG
Medlem

Fortfarande roligt spel, men som alla spel så blir man less när man spelat dem tillräckligt mycket, MEN jag återkommer gärna till det,


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Men men men.... min Revan i KOTOR var ju en tjej!? haha

Medlem
Skrivet av Luciphear:

"ärkeskurken Revan som hotar att utplåna allt liv i galaxen." fick mig att tappa intresset rätt så rejält... Nu spelar jag i och för sig inte SWTOR oavsett men tycker det är ett så uttjatat koncept, Star Wars eller ej.

Du har inte spelat Knights of the old republic? Han är iaf. hjälten/skurken där...så det är inget nytt de har hittat på.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

KotOR temat i slutet gav mig lite chills måste jag erkänna.

Medlem

Revan definieras så mycket av spelaren själv att jag inte riktigt förstår hur man kan bygga en expansion kring hen. Det känns så konstigt. Min Revan var, vad jag minns, en jättesnäll tjej. Att han (?) skulle vilja förstöra hela universum känns rätt främmande för hur jag spelade henne.

Medlem
Skrivet av Ercarret:

Revan definieras så mycket av spelaren själv att jag inte riktigt förstår hur man kan bygga en expansion kring hen. Det känns så konstigt. Min Revan var, vad jag minns, en jättesnäll tjej. Att han (?) skulle vilja förstöra hela universum känns rätt främmande för hur jag spelade henne.

Han/hon blev visst tillfångatagen av The Emperor och torterade i 300 år, då blir man nog lätt lite psykotisk.

Medlem

Revan har varit kille sedan spelets launch. Jag kommer också ihåg att jag blev besviken eftersom min Revan var tjej i Kotor. Ska finnas nån förklaring till varför det blev så men jag kommer inte ihåg var.

Medlem

Man kan inte hjälpa Revan som sith? Min Revan var genomond i KotOR, skulle gärna se honom lyckas.

Medlem

Förövrigt har man väl tröttnat på den där ärkeskurken som bara är fullkomligt ond och bara vill döda allt i universum. Till och med kejsaren vill ju faktiskt ha fred i SW, inte krig.

Medlem
Skrivet av hestah:

Revan har varit kille sedan spelets launch. Jag kommer också ihåg att jag blev besviken eftersom min Revan var tjej i Kotor. Ska finnas nån förklaring till varför det blev så men jag kommer inte ihåg var.

Tvåans huvudkaraktär är kvinna i canon dock, så det fick de rätt åtminstone!

Han kan ta sig i Revan den där Sith.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Luciphear:

"ärkeskurken Revan som hotar att utplåna allt liv i galaxen." fick mig att tappa intresset rätt så rejält... Nu spelar jag i och för sig inte SWTOR oavsett men tycker det är ett så uttjatat koncept, Star Wars eller ej.

Du har inte spelat Knights of the old republic? Han är iaf. hjälten/skurken där...så det är inget nytt de har hittat på.

Nja, vet småsaker kring det. Jag bör nog ta mig tiden att spela genom KOTOR.

Medlem

Skribenten verkar ha druckit unken julmust och stukat hjärnan, den som vill utplåna allt liv i galaxen är kejsaren. Revan försöker, på sitt klumsiga psykotiska sätt, stoppa han.

@Ercarret. KotOR var länge sedan, Revan har blivit ytterligare utvecklad i expanded universe via boken och serietidningarna som givits ut i samband med TOR-satsningen, samma med Meetra Surik (Jedi Exile) från 2an.

Medlem

Vet inte varför jag läste "storskurken" som "skogsturken", trodde först att skribenten gått bananas men det är nog man själv som blivit skadad av allt SD snack :/

Medlem

Har dom fixat den unkna motorn än så skills inte laggar samt att grafikmotorn levererar usel FPS på VISSA datorer helt random ?

Medlem

Hur som helst så ska jag nog köpa det här senare, efter att jag klarat Mass Effect 3 som jag skjutit upp ändå tills nu pga bortappade saves. Och sen Dragon Age Inquisition förstås.
Gillar SWTOR skarpt, lagt ner hyffsat mycjket tid på det och har lite olika karaktärer som ska bli kul att återvända till.

Medlem
Skrivet av Aus480:

Har dom fixat den unkna motorn än så skills inte laggar samt att grafikmotorn levererar usel FPS på VISSA datorer helt random ?

Inget jag märkt av, angående skills dvs, men om det besvarar din fråga vet jag icke. Glider runt med stabila 80+ fps, mer eller mindre konstant.

Medlem
Skrivet av Aus480:

Har dom fixat den unkna motorn än så skills inte laggar samt att grafikmotorn levererar usel FPS på VISSA datorer helt random ?

Skills "laggar" inte. Det känns som det dock. Det är ett problem med sättet de skötter skills på redan i grunden, vilket är ett (i mina ögon) fel som nästan alla andra MMOs också gör. Av ett eller ett annat skäl så finns där en viss marginal där knapptrycken sätts i kö, vilket får det att kännas som att där är delay mellan att du trycker på knapparna och vad som händer. Det enorma problemet är hur animationerna fungerar. Animationerna avbryts inte av nya skills animationer direkt och responsivt, utan de just då köar. På så vis fortsätter en viss animation trots att spelet redan registrerat en annan skill under tiden i praktiken, med undantag.

1
Skriv svar