Buggar försenade The Witcher 3

Robot
Buggar försenade The Witcher 3

"Marknaden är rädd för dåligt polerade nextgen-spel" säger CD Projekt.

#the-witcher-3, #cd-projekt


Buggar försenade The Witcher 3

Skönt att höra. De behöver inte kasta ut spelet så snabbt. Låt de göra färdigt det i god tid.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Finns så mycket annat att spela just nu så lika bra att dom tar tid på sig istället.

Medlem

Ja, annat är det med Ravens Cry.

Medlem
Skrivet av Luftman:

Finns så mycket annat att spela just nu så lika bra att dom tar tid på sig istället.

Precis, det har varit en väldigt bra spelhöst. Finns spel så det räcker tills maj nästa år


signatur

I drank what?

Medlem

Det här är något Ubisoft borde lära sig något av

Medlem

Marknaden har aldrig gillat buggiga spel, varken FÖR eller NU: Enda skillnaden från nu och förr är att mer och mer spelbolag släpper ofärdiga spel, nu säger jag inte att de inte fanns förut men idag är det så otroligt mer vanligt.

Så marknaden är verkligen inte mer rädd för buggar, utan snarare att det har blivit så vanligt.

k3m
Medlem

Sådant här är toppen kul att läsa "Det finns dock massor av små buggar, på grund av att spelet är så stort. Det är den enda anledningen till förseningen. Vi trodde inte att det skulle bli så här stort." Jobbigt att man måste vänta bara. Jag vill ha Witcher 3 NU!

Medlem

Väntar med att berömma tills de faktiskt släppt ett spel som har lite buggar Men om det blir så ska de ha cred. Just nu är jag mest rädd för att det är väldigt ospelbart idag.

Medlem
Skrivet av MugiMugi:

Marknaden har aldrig gillat buggiga spel, varken FÖR eller NU: Enda skillnaden från nu och förr är att mer och mer spelbolag släpper ofärdiga spel, nu säger jag inte att de inte fanns förut men idag är det så otroligt mer vanligt.

Så marknaden är verkligen inte mer rädd för buggar, utan snarare att det har blivit så vanligt.

och varför det har blivit vanligare är ju för att det är mer komplicerade system samt att internet och patchmöjligheter blir bara störe och störe för deras kundbas så de "kan" släppa spelen tidigare och patcha dom ifall dom får tillräckligt mycket med kriktik/pengar.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Andra utvecklare/utgivare kan lära sig ett och annat från CD Project Red.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Inte så himla positivt som de vill få det att låta.
Om ett spel är så pass ofärdigt att det krävs mer än ett halvårs arbete innan släpp då är det fortfarande för tidigt för att sätta ett datum.

Medlem

Mitt förtroende för dem har faktiskt ökat efter förseningen. De är klart medvetna om deras tidigare uttalanden om att det inte blir några förseningar, ändå vågar de försena spelet ytterligare.
De bryr sig verkligen om att deras produkt ska bli så bra som möjligt.

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Andra utvecklare/utgivare kan lära sig ett och annat från CD Project Red.

Lära sig och lära sig...

De flesta utvecklare/utgivare borde börja med att bränna ner sina kontor, avskeda hela ledningen och pr avdelning, salta marken och börja om på nytt i en sunkig gammal källare, där Yahtzee och Jim står och piskar utvecklarana med jätte dildos tills de fattar vad ett bra spel innebär.

Först därefter är de redo att lära sig av någon av CD Projekt.

Medlem

Jag diggar iaf google translate på underrubriken

"Marknaden är rädd dåligt polerade nextgen-spel"

vs

"Market is afraid of badly polished games on next-gen"

Medlem

Detta är ännu ett bevis varför jag älskar cd projekt.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

det är stort att erkänna misstag och samtidigt göra rätt för sig


signatur

New life, New hope

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Jag diggar iaf google translate på underrubriken

"Marknaden är rädd dåligt polerade nextgen-spel"

vs

"Market is afraid of badly polished games on next-gen"

Marknaden är rädd för dåligt polerade spel på next-gen
Google översättningen

k3m
Medlem
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Puscifer:

Andra utvecklare/utgivare kan lära sig ett och annat från CD Project Red.

Lära sig och lära sig...

De flesta utvecklare/utgivare borde börja med att bränna ner sina kontor, avskeda hela ledningen och pr avdelning, salta marken och börja om på nytt i en sunkig gammal källare, där Yahtzee och Jim står och piskar utvecklarana med jätte dildos tills de fattar vad ett bra spel innebär.

Först därefter är de redo att lära sig av någon av CD Projekt.

Hahaha!

Medlem

inb4 spelet lanseras med 100 buggar ändå

Medlem

Är det Reina på bilden?


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem

Eftersom spelet är open world och cirka skitstort är det föga förvånande att det här hände. Nog för att det nästan garanterat kommer vara fullt av småbuggar även trots försening just på grund av storleken på spelet, men mindre buggar vid release är bara bättre. Kände utvecklarna att det här var rätt beslut så är det bara att stötta dem till hundra procent.

1
Skriv svar