Julkalendern – Sista chansen vinna tre stora spelpaket!

Inaktiv

Kunde gissa igen? What?


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Kunde gissa igen? What?

Och igen, wtf?


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av newlaseridea:
Skrivet av newlaseridea:

men helvete vad jag gissade fel...

fattar fortfarande inte leeroy jenkins, dock.

Röstskådis som heter Jenkins

Medlem
Skrivet av naess91:

Jag vet svaret och jag har svarat tidigare ,fel svar dessutom, men kan någon berätta för mig hur alla dessa ledtrådarna (speciellt första) går ihop :P?

1. Röstskådis som heter Jenkins
2. Internet, uppkoppling
3. Chicago
4. Övervakning, buggning
5. (Snoop) Dogg
6. Klocka
7. Klockhund=Watch dogs

Så tänkte jag iaf, jag la ihop ledtråd 2 o 3, googlade på ledtråd 1 för att vara säker, sen passade alla ledtrådar efter bra in

Medlem
Skrivet av laban005:
Skrivet av naess91:

Jag vet svaret och jag har svarat tidigare ,fel svar dessutom, men kan någon berätta för mig hur alla dessa ledtrådarna (speciellt första) går ihop :P?

1. Röstskådis som heter Jenkins
2. Internet, uppkoppling
3. Chicago
4. Övervakning, buggning
5. (Snoop) Dogg
6. Klocka
7. Klockhund=Watch dogs

Så tänkte jag iaf, jag la ihop ledtråd 2 o 3, googlade på ledtråd 1 för att vara säker, sen passade alla ledtrådar efter bra in

Tack, jag fattade inte Leeroy innan jag läste detta. Gällande ledtråd nummer två så kan man tillägga att Bahnhof också försöker värna om integriteten på nätet, dvs som en slags motpol till det som ctOS är i Watch Dogs.


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem
Skrivet av Anwest:
Skrivet av laban005:
Skrivet av naess91:

Jag vet svaret och jag har svarat tidigare ,fel svar dessutom, men kan någon berätta för mig hur alla dessa ledtrådarna (speciellt första) går ihop :P?

1. Röstskådis som heter Jenkins
2. Internet, uppkoppling
3. Chicago
4. Övervakning, buggning
5. (Snoop) Dogg
6. Klocka
7. Klockhund=Watch dogs

Så tänkte jag iaf, jag la ihop ledtråd 2 o 3, googlade på ledtråd 1 för att vara säker, sen passade alla ledtrådar efter bra in

Tack, jag fattade inte Leeroy innan jag läste detta. Gällande ledtråd nummer två så kan man tillägga att Bahnhof också försöker värna om integriteten på nätet, dvs som en slags motpol till det som ctOS är i Watch Dogs.

Det har du rätt i, så långt tänkte jag aldrig. Bilden med christopher walken betyder säkert något mer med för att ta ett exempel.

Medlem

Jag tänkte efter dag 1: Leeroy Jenkins - finns som kort i Hearhstone. Svar alltså Hearthstone.

Efter dag 1 så var det mycket mer logiskt än Watch Dogs

Nog bättre att vänta med sitt svar än att försöka sig på att gissa tidigt verkar det som..

Medlem
Skrivet av laban005:
Skrivet av naess91:

Jag vet svaret och jag har svarat tidigare ,fel svar dessutom, men kan någon berätta för mig hur alla dessa ledtrådarna (speciellt första) går ihop :P?

1. Röstskådis som heter Jenkins
2. Internet, uppkoppling
3. Chicago
4. Övervakning, buggning
5. (Snoop) Dogg
6. Klocka
7. Klockhund=Watch dogs

Så tänkte jag iaf, jag la ihop ledtråd 2 o 3, googlade på ledtråd 1 för att vara säker, sen passade alla ledtrådar efter bra in

Haha, gissade på rätt spel, men fick inte ihop 1-6 ändå. Gissade enbart tack vare 7:e bilden som gjorde det för "enkelt". Nästan taskigt om man råkar dras före någon som faktiskt kan lägga ihop 1+1.

(Jag vet det är bonuspris för snabbt svar, men ändå)


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem
Skrivet av Hittebarn:
Skrivet av laban005:
Skrivet av naess91:

Jag vet svaret och jag har svarat tidigare ,fel svar dessutom, men kan någon berätta för mig hur alla dessa ledtrådarna (speciellt första) går ihop :P?

1. Röstskådis som heter Jenkins
2. Internet, uppkoppling
3. Chicago
4. Övervakning, buggning
5. (Snoop) Dogg
6. Klocka
7. Klockhund=Watch dogs

Så tänkte jag iaf, jag la ihop ledtråd 2 o 3, googlade på ledtråd 1 för att vara säker, sen passade alla ledtrådar efter bra in

Haha, gissade på rätt spel, men fick inte ihop 1-6 ändå. Gissade enbart tack vare 7:e bilden som gjorde det för "enkelt". Nästan taskigt om man råkar dras före någon som faktiskt kan lägga ihop 1+1.

(Jag vet det är bonuspris för snabbt svar, men ändå)

Förstår vad du menar men det är ju jul, alla ska ha en chans

Medlem

Var det watch dogs som var svaret? Det står att svaret ska stå i grön text men det gör det inte tyvärr

12
Skriv svar