Destiny Clan letar spelare

Medlem
Destiny Clan letar spelare

SwedishDevils söker spelare till vår clan , vi är i åldern 30 så är du 12 behöver du inte lägga nån tid på att försöka att gå med . Annars välkomnar vi alla som vill gå med , vi kör allt från raider till daily . Har inget krav på level än så länge

Medlem

Är ni aktiva fortfarande?

Medlem

Absolut nästan varje kväll faktiskt oftast från 20:00 från min del välkommen att köra med oss lägg till mig så kan vi höras Ingame calebcabal mitt psn

Medlem

Är en 32 Hunter har även 2 andra karaktärer på 31.

Är 27 bast och skulle gärna vilja testa nya hard raiden, har haft ett break på ett par veckor bara!


signatur

AYY LMAO

Medlem

Tjena,
Är sugen på att lira lite Destiny. Är det fortfarande aktuellt?


signatur

Niet.

Medlem

Söker ni fortfarande folk till klanen? För i så fall är jag intresserad!

Adda i så fall Macarin på PSN (lvl 32 Warlock/Titan)


signatur

"De professionella är förutsägbara, det är amatörerna som är farliga."

Medlem

Köpte destiny igår .. Spelade till level 16 och gillar det skarpt, men behöver nog vänner

Jag är 30+. Har mic och mitt psn är Apparaten


signatur
Medlem
Skrivet av Pierre:

Köpte destiny igår .. Spelade till level 16 och gillar det skarpt, men behöver nog vänner

Jag är 30+. Har mic och mitt psn är Apparaten

Jag är precis lvl 20 så vi skulle få det bra tillsammans! Jag är snart 30. 2 långa år kvar dock. Jag heter moget nog RAZOR1911 lägg gärna till.


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Theade:
Skrivet av Pierre:

Köpte destiny igår .. Spelade till level 16 och gillar det skarpt, men behöver nog vänner

Jag är 30+. Har mic och mitt psn är Apparaten

Jag är precis lvl 20 så vi skulle få det bra tillsammans! Jag är snart 30. 2 långa år kvar dock. Jag heter moget nog RAZOR1911 lägg gärna till.

Hittar inte på psn eller ärligt vet jag inte hur det funkar på ps4at


signatur
Medlem
Skrivet av Pierre:
Skrivet av Theade:
Skrivet av Pierre:

Köpte destiny igår .. Spelade till level 16 och gillar det skarpt, men behöver nog vänner

Jag är 30+. Har mic och mitt psn är Apparaten

Jag är precis lvl 20 så vi skulle få det bra tillsammans! Jag är snart 30. 2 långa år kvar dock. Jag heter moget nog RAZOR1911 lägg gärna till.

Hittar inte på psn eller ärligt vet jag inte hur det funkar på ps4at

Jag lägger till dig!


signatur

Niet.

1
Skriv svar