Spela CoD: Advanced Warfare gratis

Robot
Spela CoD: Advanced Warfare gratis
Inaktiv
Spela CoD: Advanced Warfare gratis

Alltid när det blir en sådan weekend är spelet omöjligt att spela för det brukar krylla av fuskare. Då menar jag inte en spelare som är lite bättre än dom andra som får 40-1 legit.

Nu pratar jag om folk som står och snurrar i mitten av banan med en heavy machine gun och plockar alla med en kula.

Medlem

Detta ska testas!
Varit nyfiken på gameplay men tänker inte pröjsa för skiten

Medlem

Kändes inte särskilt motiverande att ladda ner 40GB bara för att testa lite under helgen.

Inaktiv

Tack, men nej tack. Jag vill inte spela med och mot p12'or som tror att de är störst, bäst och vackrast.

Medlem

... man måste äga Singleplayer-delen va?

Geeks Gaming

Spela singelplayern hos i kompis. De va tillräckligt att motivera mig att inte vilja köra multiplayer. Och motivationen stärks när de inte finns några riktiga servrar och enligt vänner så är det som sagt många fuskare.

Medlem

Haft riktigt roligt med det här. Värt att testa för dig som inte tidigare gjort det.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Spela singelplayern hos i kompis. De va tillräckligt att motivera mig att inte vilja köra multiplayer. Och motivationen stärks när de inte finns några riktiga servrar och enligt vänner så är det som sagt många fuskare.

Hur vet man att folk fuskar? Att dom får väldigt höga poäng?

dmn
Medlem
Skrivet av Bojkott:

Kändes inte särskilt motiverande att ladda ner 40GB bara för att testa lite under helgen.

För det är så jobbigt att starta en nedladdning och göra nånting annat en liten stund? Man måste ju inte sitta och stirra på progressbar:en medans det laddar ner.

Geeks Gaming
Skrivet av billybob:
Skrivet av Jinxswe:

Spela singelplayern hos i kompis. De va tillräckligt att motivera mig att inte vilja köra multiplayer. Och motivationen stärks när de inte finns några riktiga servrar och enligt vänner så är det som sagt många fuskare.

Hur vet man att folk fuskar? Att dom får väldigt höga poäng?

Fuska som att direkt när dom hoppar in i ett game så är där en som drar 5 hs inom 2 sekunder eller när dom kollar i killcamen så är där någon som håller siktet på dom när dom springer bakom väggar.

Medlem
Skrivet av dmn:
Skrivet av Bojkott:

Kändes inte särskilt motiverande att ladda ner 40GB bara för att testa lite under helgen.

För det är så jobbigt att starta en nedladdning och göra nånting annat en liten stund? Man måste ju inte sitta och stirra på progressbar:en medans det laddar ner.

Har man 35GB ledigt på hårddisken så kommer det ta lång tid att ladda ner Var kanske dåligt formulerat eftersom att ingen vet hur mycket plats jag har, men jag känner inte att det är värt att offra redan tagen plats för COD.

Medlem

Krävs det 40GB bara för MP-delen? 0.o


signatur

Ducati Streetfighter 848

FM-guru
F.d. Sisyr

Klart jag testar, även om jag inte förväntar mig mycket. Är det tillgängligt nu?

Medlem

Inte ens värt att spela det fast det är gratis. Kostar ju ens tid om inte annat.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Klart jag testar, även om jag inte förväntar mig mycket. Är det tillgängligt nu?

Ja, kolla biblioteket

Medlem

Behövs mer spelare till PC. Jag gillar det men det är rätt buggigt i nuvarande skick. Det behövs ofta 4-5 försök innnan man kommer online sen är det några banor som har mycket stuttering i början av matcherna.

Medlem

Spela cod? Då ska jag ha rejält med pröjs.

Medlem
Skrivet av dmn:
Skrivet av Bojkott:

Kändes inte särskilt motiverande att ladda ner 40GB bara för att testa lite under helgen.

För det är så jobbigt att starta en nedladdning och göra nånting annat en liten stund? Man måste ju inte sitta och stirra på progressbar:en medans det laddar ner.

Det är ändå segt eftersom jag kan enbart spela det ikväll och med 10Mbit kommer det ta 9 timmar.

Medlem

Bara på Steam?


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

Har stött på väldigt få fuskare. Har väl tillsammans ca 500 timmar med diverse CoD spel och kan nog räkna på en hand vilka jag rapporterat.
Blir själv kallad fuskare var och varannan match man spelar. Även dåliga perioder då K/D ration ligger runt 1 så blir man kallad fuskare.

Värre är det med CS, där stöter man på några i veckan om man får för sig att nöta lite.

Om man nu misstänker något kan man ju faktiskt se matcherna i efterhand och rapportera därifrån.

Medlem
Skrivet av nhagyavi:

Tack, men nej tack. Jag vill inte spela med och mot p12'or som tror att de är störst, bäst och vackrast.

Är även medelålders karlar och kvinnor som spelar cod p12or? Har faktiskt stött på fler vuxna som tror dom är störst bäst och vackrast i cod serien än ungar.

Medlem

laddar ner mp delen tror jag ska lira lite titanfall medan man väntar

Inaktiv
Skrivet av zliddret:
Skrivet av nhagyavi:

Tack, men nej tack. Jag vill inte spela med och mot p12'or som tror att de är störst, bäst och vackrast.

Är även medelålders karlar och kvinnor som spelar cod p12or? Har faktiskt stött på fler vuxna som tror dom är störst bäst och vackrast i cod serien än ungar.

De vuxna personerna som tror att de är störst, bäst och vackrast, så ja - även de är ett gäng p12'or.

Medlem

Spelade ju just lite och herregud jag skrattade mig igenom en match... Det var det sämsta jag har spelat på länge faktiskt!

Medlem
Skrivet av nhagyavi:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av nhagyavi:

Tack, men nej tack. Jag vill inte spela med och mot p12'or som tror att de är störst, bäst och vackrast.

Är även medelålders karlar och kvinnor som spelar cod p12or? Har faktiskt stött på fler vuxna som tror dom är störst bäst och vackrast i cod serien än ungar.

De vuxna personerna som tror att de är störst, bäst och vackrast, så ja - även de är ett gäng p12'or.

Tror inte du vet vad p12 betyder egentligen, p12 betyder pojke 12 år och det är inte ett slags beteende utan en viss ålder, dom vuxna med dålig attityd är bara omogna människor men faktum är att alla inte är omogna i cod

Medlem

Var hittar ni möjligheten att ladda ner spelet? Jag hittar bara köpalternativet på steam

http://store.steampowered.com/app/209650?snr=1_41_4__42

Står inget om något testa gratis?

Medlem
Skrivet av tronicman:

Var hittar ni möjligheten att ladda ner spelet? Jag hittar bara köpalternativet på steam

http://store.steampowered.com/app/209650?snr=1_41_4__42

Står inget om något testa gratis?

Det finns redan i din lista med tillgängliga spel. Bara att installera.

Medlem

Testa att lira gillade dubbel hoppen men 50 dollar + 50dollar för banor känndes inte värt det + att det är sån sjuk musacceleration som jag inte gillade. Värt att testa, om inte är det bra helg nöje om man gillar det.
Sen var det ganska mycket lagg på några matcher vilket inte är funkar alls med FPS. så yeah 4 av 10 >_>

Medlem

Körde det på PS4 hos min bror, och det var faktiskt relativt roligt... men jobbigt efter ett tag med detta "exo-suit-hoppning" upp och ner hela tiden
Kanske blir annorlunda på PC, då det är min prio 1 plattform

12
Skriv svar