Regissör hoppar av Minecraft-filmen

Robot
Regissör hoppar av Minecraft-filmen

notch skulle utan tvekan tackat ja till det känns det som..men inte microsoft som vill ha återbäring


signatur

New life, New hope

Medlem

Varför skulle Notch tackat ja till det?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Göte vaknade en dag upp och märkte att hela välden blivit alldeles "blockig" samt att den nattetid befolkats av zombies. Nu är det upp till Göte att bygga ett hus som skyddar honom från zombiesarna nattetid. Eftersom han ville bygga ett jättefint hus så samlade han nödvändigt material till det på dagarna, när zombiesarna sov.

Tror jag inkluderade hela handlingen där...skickar en faktura till Mojang på måndag.

Medlem

Att göra en Goonies-pastisch låter som en riktigt dålig idé så det var nog smart av Mojang att skjuta ner det. Ska man göra nånting med Minecraft måste det nog vara i Lego Movie-stil, där filmen handlar om världen och konceptet istället för att bara göra en vanlig historia med Minecraft-grejer i bakgrunden.

Medlem

Bara ringa Owe Boll så fixar han det.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Skrivet av Hipshot:

Varför skulle Notch tackat ja till det?

för att notch älskar udda saker...nått säger mig han gillar goonies filmerna bla


signatur

New life, New hope

Medlem

Om någon kollade på den eminenta The Lego Movie så lär man vara rätt nära en lösning sen.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Bara ringa Owe Boll så fixar han det.

Uwe Boll


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

det är microsoft som bestämmer nu.

Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:
Skrivet av Hipshot:

Varför skulle Notch tackat ja till det?

för att notch älskar udda saker...nått säger mig han gillar goonies filmerna bla

Skulle nog inte kalla en av sin tids mest kända filmer för udda

1
Skriv svar