Julkalendern – vem är spelskurken?

Robot
Medlem
Julkalendern – vem är spelskurken?

Hmmm.. helt plötsligt känns inte svaret från igår like bra nu... Jaha... det var ju lite olustigt -_-'

Hoppas att morgondagen får in denna ledtråd på något sätt med mitt inskickade svar från igår

Medlem

Inte solklart men jag tror det finns en koppling till mitt svar fortfarande

Medlem

Haha, har fortfarande inte en susning.

Medlem

Jag tror nog att ni postat fel ledtråd nu, för detta passar inte in med min gissning som jag skickat in... bättring!

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Jag tror nog att ni postat fel ledtråd nu, för detta passar inte in med min gissning som jag skickat in... bättring!

Om min gissning fortfarande är med i matchen så går den här ledtråden men det är ganska svårt att koppla ihop den. Nu vet jag ju inte vad du gissat på men tro inte att det behöver vara kört än är bara det jag vill säga, kan vara du som inte ser kopplingen bara

Medlem

Själv så är jag 100% säker på svaret efter sett videon

Medlem

Pile of shit? Finns det en skurk som heter så? Isåfall vad är hans signatur?


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

:/ mitt är tvär fel men tror jag vet nu....ska bli kul förklara mitt svar när allt e klart dock


signatur

New life, New hope

Medlem

Detta var inte det lätta. Men får man vänta så kan man vända ett underläge till något bra

Medlem

Tänkte rösta igår på någon som skulle vara helt fel men glömde bort det efter min mobil ringde vilken tur x )

Medlem

Tror att jag har satt det nu. Får man hoppas. Se om resterande ledtrådar sätter ribban eller river ner den

Medlem

Var tvärsäker efter första två ledtrådarna, blev väldigt osäker igår, men idag tror jag att jag blev säker igen. Men vet inte, ni kan ju ha lagt ett riktigt lurigt sidospår! Bara att hålla tummarna när man redan har en gissning.

Medlem
Skrivet av adde111:

Själv så är jag 100% säker på svaret efter sett videon

same same

Medlem

Där satt den! Tror jag... Ni är kluriga, ni.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Inaktiv

4 ledtrådar rätt, gissade dag1 redan


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Insåg nu hur den här ledtråden kopplar till svaret, jag har ju rätt!!

Medlem

Vinner den som svarar rätt först?

Medlem

Woohoo! 100% säker nu!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av raxogox:

Vinner den som svarar rätt först?

Nej, men snabba rätta svar får bonus om de dras som vinnare.


signatur
Medlem

Plockat dom två tidigare på första/andra, men på denna har jag ingen aning. Japanskt?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Tror jag vet vem det är nu.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Folk är bra fyndiga som kan koppla en spelskurk till Zlatan första dagen. Själv har jag ingen aning om vart ni är på väg med dessa ledtrådar

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bojkott:

Folk är bra fyndiga som kan koppla en spelskurk till Zlatan första dagen. Själv har jag ingen aning om vart ni är på väg med dessa ledtrådar

Vetlanda.


signatur
1
Skriv svar