Julkalendern – knäck skurkgåtan, vinn priser!

Robot
Julkalendern – knäck skurkgåtan, vinn priser!
Inaktiv
Julkalendern – knäck skurkgåtan, vinn priser!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Hrm nu blev jag osäker på mitt svar. Men kan fortfarande stämma på ett väldigt långsökt sätt.

Medlem

Haha, det tog en bra stund men nu kopplar jag denna ledtråd till de andra. Fyndigt!

jag kan inte koplla detta alls till mi gissning skit


signatur

New life, New hope

Medlem

Om man skickar in en gissning efter dessa 7 ledtrådar kan man omöjligt ha fel

Medlem
Skrivet av laban005:

Om man skickar in en gissning efter dessa 7 ledtrådar kan man omöjligt ha fel

Jodå

Inaktiv
Skrivet av Winzi:
Skrivet av laban005:

Om man skickar in en gissning efter dessa 7 ledtrådar kan man omöjligt ha fel

Jodå

Jag hade det på Watch Dogs... var lite för snabb och skrev Sleeping Dogs Kom på Watch 2sek efter


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Fan då har man nog gissat helt fel

Så 3:e ledtråden var en kavaj. Jag såg det på ett annat sätt och gjorde en koppling till mitt svar

jag tolkade led tråd 3 som en armbåge....


signatur

New life, New hope

Medlem

Ledtråd 1 säger ALLT!!! <3 denna var enkel men jag har aldrig tur i spel så jag lär inte vinna nåt trots att jag gissade rätt inte långt efter första ledtråden annonserades

Blir glad om jag vinner bonus iaf


signatur

The Cold is my teacher! ❄

Inaktiv
Skrivet av kalle.lindestrom:

jag tolkade led tråd 3 som en armbåge....

Inte armbåga Zlatan heller!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av Winzi:
Skrivet av laban005:

Om man skickar in en gissning efter dessa 7 ledtrådar kan man omöjligt ha fel

Jodå

Jag hade det på Watch Dogs... var lite för snabb och skrev Sleeping Dogs Kom på Watch 2sek efter

Haha, jag var på väg att skicka samma sak, det som fick mig att tvivla på Watch Dogs var helt klart den sovande klockhunden på sista. Väntade efter Snoop och Pulp Fiction klock bilden för att vara säker.. men den sista höll nästan på att ställa till det.

1
Skriv svar