Hearthstone släpps till Android-plattor i dag

Robot
Hearthstone släpps till Android-plattor i dag

Blizzards kortspel kräver en 6-tumsplatta eller större.

#nyhetstips, #blizzard, #hearthstone-heroes-of-warcraft


Medlem
Hearthstone släpps till Android-plattor i dag

Me Gusta!

Medlem

Kul, då kan jag äntligen förnedra brorsan mobilt

Medlem

Är det inte släppt än? Hittar inget på plattan.
Den är gammal, men uppfyller systemkraven.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Redaktör
Skrivet av Json_81:

Är det inte släppt än? Hittar inget på plattan.
Den är gammal, men uppfyller systemkraven.

Inte släppt än, det släpps någon gång i dag.


signatur
Medlem

Det är släppt i Nya Zeeland, Canada och USA samt Australien.

Det går dock att ladda hem APK och ODB filer från Reddit och det fungerar.

Trodde min Tab S 10.5 skulle vara ultimat för detta men spelet lagar litegranna.

Medlem

Äntligen! Tror att jag kommer spela det här en hel del på plattan.


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Det ska bli spännande att se hur spelet fungerar på min LG pad.

Medlem

happ. Jag kommer inte kunna spela det.


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Det är släppt i Nya Zeeland, Canada och USA samt Australien.

Det går dock att ladda hem APK och ODB filer från Reddit och det fungerar.

Trodde min Tab S 10.5 skulle vara ultimat för detta men spelet lagar litegranna.

Vet inte vad en Tab S motsvarar, men det var sådär på ipad3, ipad4 har jag inte testat, men Air så flyter det bra.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem

Borde en note 4 klara av? Menar den har alla krav och även bättre förutom att skärmen som är 5.7 menar. 3 kan väl inte spela roll menar min skärm är quad hd : p blirr väl bara lite mindre ön normalt men upplösningen är inget problem sen har jag en penna som jag kan köra om dwt är för litet. Tror ni den kamske funkar?

Medlem

Först Scrolls och nu Heartstone, blir sugen på att skaffa en surfplatta att lira på nu. Trevligare känsla med den typen av lir på platta.

Medlem

billigaste och bästa androidplattan som pallar detta då? tips?


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Finns det verkligen inget sätt att spela på sin telefon ? Har en HTC one M8. 5" skärm borde absolut räcka till ett sådant simpelt spel...

Medlem
Skrivet av dummle112:

Finns det verkligen inget sätt att spela på sin telefon ? Har en HTC one M8. 5" skärm borde absolut räcka till ett sådant simpelt spel...

Enligt trådar på reddit så ska det gå att spela på vilken telefon som helst så länge den är rootad

Medlem
Skrivet av dummle112:

Finns det verkligen inget sätt att spela på sin telefon ? Har en HTC one M8. 5" skärm borde absolut räcka till ett sådant simpelt spel...

Handlar nog mer om att dom inte vill släppa ett spel som är baserat på att man förstår sina kort till ett format där man inte kan läsa texten på korten.. Skulle bli en del rage om folk kunde köpa det till sina telefoner och sedan inte kan lära sig hur man spelar.

Inaktiv
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av dummle112:

Finns det verkligen inget sätt att spela på sin telefon ? Har en HTC one M8. 5" skärm borde absolut räcka till ett sådant simpelt spel...

Handlar nog mer om att dom inte vill släppa ett spel som är baserat på att man förstår sina kort till ett format där man inte kan läsa texten på korten.. Skulle bli en del rage om folk kunde köpa det till sina telefoner och sedan inte kan lära sig hur man spelar.

Jag trodde Hearthstone var gratis.

Medlem
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av dummle112:

Finns det verkligen inget sätt att spela på sin telefon ? Har en HTC one M8. 5" skärm borde absolut räcka till ett sådant simpelt spel...

Handlar nog mer om att dom inte vill släppa ett spel som är baserat på att man förstår sina kort till ett format där man inte kan läsa texten på korten.. Skulle bli en del rage om folk kunde köpa det till sina telefoner och sedan inte kan lära sig hur man spelar.

Jag trodde Hearthstone var gratis.

Visst ja, glömde det. Dock tror jag folk har förmågan att bli arga när dom inte kan läsa korten även om det är en gratisapp..

Medlem

Attans inte släppt än, tänkte installera åt flickvännen medans hon var ute på språng. Jaja, får väll bli lite hs-spelande senare i kväll med mys pys i sängen.

Medlem
Skrivet av Satheus:

Attans inte släppt än, tänkte installera åt flickvännen medans hon var ute på språng. Jaja, får väll bli lite hs-spelande senare i kväll med mys pys i sängen.

Nä jag tog mig precis tiden att hämta nexusplattan och så står det bara "inte tillgängligt i ditt land" :c

Medlem
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av Satheus:

Attans inte släppt än, tänkte installera åt flickvännen medans hon var ute på språng. Jaja, får väll bli lite hs-spelande senare i kväll med mys pys i sängen.

Nä jag tog mig precis tiden att hämta nexusplattan och så står det bara "inte tillgängligt i ditt land" :c

Hittade detta på Hearthstone forumet:

Skrivet av Daxxarri:

The Hearthstone Android tablet rollout begins! As part of the first phase of our Android launch, players in Australia, Canada, and New Zealand can now download Hearthstone for free on Google Play—and in the coming days, we’ll be fully rolling out Hearthstone worldwide on the Amazon Appstore for Android and Google Play.

Medlem

http://www.reddit.com/r/hearthstone/comments/2pg00m/a_step_by...

länkar för nedladdning

http://www.reddit.com/r/hearthstone/comments/2pfr5h/tutorial_...

snabb guide för att få igång Hearthstone på en rootad telefon.
kan bekräfta att det fungerar för mig på en Galaxy Note 2.
Flyter på helt OK, tar lite tid att ladda vissa element bara.

Medlem

Måste väl funka på en Note 7 väl?

Medlem

när idag släpps det? sist jag kollade så fanns spelet inte och det var runt 18:00 nått

Gen
Medlem
Skrivet av mangemani:

när idag släpps det? sist jag kollade så fanns spelet inte och det var runt 18:00 nått

Släpps i dagarna. Idag var bara för Australien, Canada och Nya Zeeland.

Medlem
Skrivet av svartlock:

Tack, det funkade bra. Äntligen hearthstone på plattan.

Medlem
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av dummle112:

Finns det verkligen inget sätt att spela på sin telefon ? Har en HTC one M8. 5" skärm borde absolut räcka till ett sådant simpelt spel...

Handlar nog mer om att dom inte vill släppa ett spel som är baserat på att man förstår sina kort till ett format där man inte kan läsa texten på korten.. Skulle bli en del rage om folk kunde köpa det till sina telefoner och sedan inte kan lära sig hur man spelar.

HTC one m8 är en högupplöst telefon och borde inte vara några problem att läsa liten text.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Gen:
Skrivet av mangemani:

när idag släpps det? sist jag kollade så fanns spelet inte och det var runt 18:00 nått

Släpps i dagarna. Idag var bara för Australien, Canada och Nya Zeeland.

jo jag vet.
"och det ska dyka upp i Europa i dag"
det var det jag undrade över

Medlem

Så löjli, skulle lätt kunna spela det på min O PO


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Har släppts i Sverige nu!

12
Skriv svar