Det blir ett Sniper: Ghost Warrior 3

Robot
Det blir ett Sniper: Ghost Warrior 3

Låga betyg sänker inte den storsäljande krypskyttsserien.

#sniper-ghost-warrior-3, #city-interactive, #ci-games, #lords-of-the-fallen


Medlem
Det blir ett Sniper: Ghost Warrior 3

Usch.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Usch x 2.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

Usch x 4


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem
Medlem

haha!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

haha!

c-c-c-combo breaker


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

"CI Games says Ghost Warrior 3 will represent the tactical shooter series' "first AAA production effort."

Ser faktiskt fram emot det, särskilt när dom pratar om att det blir en AAA-satsning och sandbox-gameplay!

Tvåan var hyffsat ok tidsfördriv men lämnade mycket att önska av ett sniperspel där största nackdelen var just att det inte var sandbox utan väldigt linjärt!

Medlem

Vågar man erkänna att jag diggade 2:an eller blir man stenad då? Ser fram emot 3:an.

Medlem
Skrivet av Electrix:

Vågar man erkänna att jag diggade 2:an eller blir man stenad då? Ser fram emot 3:an.

Du kanske var stenad när du spelade det?

Medlem
Skrivet av Electrix:

Vågar man erkänna att jag diggade 2:an eller blir man stenad då? Ser fram emot 3:an.

tvåan var helt ok kan jag erkänna.

Medlem

Så jävla tråkigt så jag dör. :P. Dessa spelen påminner mig om de gamla Arnold filmerna och Rambo där man dödar 500pers och allting är gjort för att du ska vara Kung och äga på allt. En 14årings våta dröm. Om jag fick en kopia på spelen gratis så skulle jag betala för att ge bort dom till någon.

Medlem
Skrivet av nils45:

Så jävla tråkigt så jag dör. :P. Dessa spelen påminner mig om de gamla Arnold filmerna och Rambo där man dödar 500pers och allting är gjort för att du ska vara Kung och äga på allt. En 14årings våta dröm. Om jag fick en kopia på spelen gratis så skulle jag betala för att ge bort dom till någon.

Tack för ditt inlägg. Funderade på det en stund och kom på att jag bryr mig inte ett skvatt utan bara konstaterar att vi gilla olika.
Förresten så är det kul att äga ibland i singelspel o jag är verkligen inte någon fjortonåring. Ha en trevlig helg..


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

är inte dom andra riktigt kassa? har för mig jag spelat dom, och typ togs bort på direkten, dålig AI, lam Gameplay tråkigt story, ja allt var tråkigt som jag minns det men vem vet! lär sig av misstag, tredje gångengilt!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Jag gillade både ettan och tvåan, ser fram emot trean!

Medlem
Skrivet av Leedow:

Jag gillade både ettan och tvåan, ser fram emot trean!

Mja tvåan gillade jag, men ettan var så fruktansvärt buggad. Tror jag fick lov att att köra om sista uppdraget minst 5 gånger, varenda gång blev det att det inte kändes av att jag gjorde allt jag skulle göra så uppdraget inte kunde slutföras, sedan kunde många fiender bara stå och titta på mig utan att något hände om jag råkade bli upptäckt.

Ettan var bra ja, men när man får stöta på såna där saker mja då blir man lite mer anti spelet

Inaktiv

Tycker Sniper Elite spelen ar roligare

Medlem

Tycker spelkänslan från CI spelen är rätt mäh.. Men sandbox låter lovande

Medlem

Coolt har han fyra ögon?

1
Skriv svar