Fira jul i Grand Theft Auto V

Robot
Fira jul i Grand Theft Auto V

Klä ut dig till en mentalsjuk tomte och skjut målsökande raketer.

#grand-theft-auto-v


Medlem
Fira jul i Grand Theft Auto V

Någon information om det kommer bli snö i hela GTA V världen i år som det var förra året?


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Någon information om det kommer bli snö i hela GTA V världen i år som det var förra året?

Intressant! Det skulle jag också vilja veta.

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Någon information om det kommer bli snö i hela GTA V världen i år som det var förra året?

Min fråga om snö blev överraskande featured i "the newswire" på socialclub. Dom svarade med att dom helst låter det vara en överraskning men utan att spoila för mycket så kommer det komma lite extra grejer för säsongen.

Medlem

det e ju en satir på los angeles. vad jag vet så snöar det aldrig där dock.

Inaktiv

Kan inte... har... ej... pc.... versionen.... ännu,,,, får,,,,bli ......nästa.....jul


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Någon information om det kommer bli snö i hela GTA V världen i år som det var förra året?

Såhär har Rockstar Games svarat på sin hemsida med samma frågor.

Frågor: “Will you add snow to #GTAV this winter again? I missed it last time. Would be awesome: P” - @zaetayo
“You guys gonna do an Xmas theme for GTAV again?” - @Ryan_Heda

Svar: We prefer to keep such things as a surprise, but without giving away any details (no peeking under the tree!), we can say that we do have a few seasonal treats in the works for players on all four systems to enjoy this coming holiday season in GTA Online. Look for details on that very soon.

Källa: http://www.rockstargames.com/newswire/article/52366/asked-ans...

*Redigerat* Information om framtida PC specifikationer står längst ner på samma länk. Är trött och skrev lite fel innan.

Medlem
Skrivet av Freffo:
Skrivet av Tapiwen:

Någon information om det kommer bli snö i hela GTA V världen i år som det var förra året?

Såhär har Rockstar Games svarat på sin hemsida med samma fråga.

Frågor: “Will you add snow to #GTAV this winter again? I missed it last time. Would be awesome: P” - @zaetayo
“You guys gonna do an Xmas theme for GTAV again?” - @Ryan_Heda

Svar: We prefer to keep such things as a surprise, but without giving away any details (no peeking under the tree!), we can say that we do have a few seasonal treats in the works for players on all four systems to enjoy this coming holiday season in GTA Online. Look for details on that very soon.

Källa: http://www.rockstargames.com/newswire/article/52366/asked-ans...

När jag ändå är inne på GTA V spåret så har det dykt upp en nyhet om att PC specifikationerna dyker upp redan nästa vecka. Ska kolla om jag hittar källan.

Ah okej, tack! Hoppas dom lägger till det, var en bra stämning förra året när jag körde ut ur garaget och blev skjuten efter 5 minuters sladdande!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Avstängd
Skrivet av Zero303:

det e ju en satir på los angeles. vad jag vet så snöar det aldrig där dock.

De la till snö förra året

ELF
Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Kan inte... har... ej... pc.... versionen.... ännu,,,, får,,,,bli ......nästa.....jul

Blir det inte upplåst för evigt? Tar för givet att man när som kommer kunna använda dessa kläder och fordon.
Då skulle vi ju kunna fira jul i efterskott.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Firar inte jul förrän 27 Januari nästa år.

Inaktiv
Skrivet av G M R:

Firar inte jul förrän 27 Januari nästa år.

QFT!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Youtube-proffs

Köpte precis en homing-rocketlauncher och spenderat den senate timmen med att jaga dårar i helikoptrar med den, rekommenderas starkt. Få ett lås sedan är det bar att svinga iväg en hylsa och de kan hälsa hem.


signatur

Calle säger att jag är influencer

1
Skriv svar