Lords of the Fallen får uppföljare

Robot
Medlem
Lords of the Fallen får uppföljare

Alla spel måste börja nånstans, även om Lords 1 inte nådde hela vägen fram så kände jag att det hade en grym potential. Om de kan utveckla den potentialen på rätt sätt så tror jag nog att Lords 2 kan bli riktigt grymt

Medlem

kommer inte köpa det iaf, väntar på rea...

Medlem
Skrivet av Oneone:

kommer inte köpa det iaf, väntar på rea...

Då vill jag rikta din uppmärksamhet till Steam. Spelet ligger för tillfället på 50% vilket blir 24,99 euro. Tror nog spelet bör vara värt den summan


signatur

Game long and prosper

Medlem

Mycketprisvärt spel på rea. Deras första försök till spel med detta upplägget, och det är lovande. Hoppas som Morti att folk ger dem en ny ärlig chans, förhoppningsvis genom att köpa första spelet och finansiera uppföljaren till nya höjder.

Medlem

Hoppas de tar bort det där med att man måste klara spelet 3gånger för att låsa upp allt...jag brukar bara spela igenom spel en gång ju:P

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Oneone:

kommer inte köpa det iaf, väntar på rea...

Då vill jag rikta din uppmärksamhet till Steam. Spelet ligger för tillfället på 50% vilket blir 24,99 euro. Tror nog spelet bör vara värt den summan

Gick på £20 till PS4 på amazon.co.uk för några veckor sedan.
Skillnaden är att du kan sälja spelet till PS4 vilket du inte kan med steam versionen. Skulle nog därför inte betalat mer än 10-15 euro max för spelet till steam för tror inte man kommer spela spelet så mycket efter man klarat det.
Så jag skulle nog vänta på riktig rea på steam eller köpa från en talibanbutik som G2A eller liknande.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Medlem

dom kan juh ta fixa spelet först så man kan spela det utan att det crashar hela jävla tiden, å FPSen svänger från 120 till 50 fast man står helt still i typ samma frame är något så jävla lol

Å var så sjukt sugen på att spela detta också

Medlem

Var riktigt nöjd med spelet, striderna kändes riktigt rejäla, och dem hade tagit bra inspiration från Dark Souls. Vore skoj ifall det hade varit längre.

Medlem

jag tyckte spelet va ganksa bra

dock så va buggarna o glitchfesten lite väll vid vissa tillfällen (ps4 version)

sen va de väldigt tråkigt att spela som nått annat än heavy armor och medium/heavy weapon då de tog så fruktansvärt lång tid o nötta bort HP på bossarna specielt om man ville köra med daggers eller liknande

sen skulle jag gärna se att subtitles faktist är de som säger , månbga tillfällen då dom sa en sak men de stod en annan i suben
de va dock bara ett ord hitt o ditt som i slutändan hade samma betyudelse i meningen men ändå lite stick i ögat när man läser med på automatik


signatur

To understan the world
You must understand your own past

1
Skriv svar