Det sista Evolve-monstret avslöjat

Robot
Det sista Evolve-monstret avslöjat
Medlem
Det sista Evolve-monstret avslöjat

Ser fram emot detta som fan men...

Skulle inte sista monstret vara skit stort??

Vi fick ju välja typ fyra namn som betydde typ "stor" eller indikerade en stor jävla ond jävel. Typ Juggernaut..... Ehm... Ja...

Det där var ju en liten, känslig men snabb sak ju...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

detta e inte den sista. Detta är den tredje och det kommer en till som är TBA.

Medlem

Kommer inte att köpa spelet men jag tycker endå att folk Internet är för känsliga. Ta reda på vad det är för spel du köper innan ifall det är ett problem. När jag köpte Amiga och pc spel som liten utan någon större koll var det ett lotteri vad man fick hem. Pc spelen funkade i regel bara delvis. Amiga spelen funkade iaf alltid men kunde vara spel som inte alls passade mej. Nuförtiden kan man ju titta på tex YouTube eller ustream/Twitch om man är intresserad av ett spel.

Medlem

Jag brukar säga till folk som frågar mej om ett spel är bra. Att orkar du inte ta reda på det själv så är du nog inte tillräckligt intressread av spelet endå. Ogillar när folk inte tar spel på allvar och köper spel på måfå för att sen sälja spelet ev hela konsoller veckorna senare.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Jag brukar säga till folk som frågar mej om ett spel är bra. Att orkar du inte ta reda på det själv så är du nog inte tillräckligt intressread av spelet endå. Ogillar när folk inte tar spel på allvar och köper spel på måfå för att sen sälja spelet ev hela konsoller veckorna senare.

Är inte att fråga ett sätt att ta reda på saker?

Medlem

Alienshade. Sen när är spel något som skall tas på allvar? Jag som sett spel som något lättsamt och roligt ända sedan jag spolade fram min första C64-kasset har tydligen missat detta allvarliga skifte. Trots att Evolve ser kul ut, så lovar jag att undersöka spelet grundligt och allvarsamt innan jag eventuellt köper det.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Gör ett nytt L4D istället

Medlem

Det ser rätt tråkigt ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Betan till Evolve var en besvikelse tyvärr.
Dom måste göra underverk för att jag skulle vilja köpa det.
Tråkiga strider, små kartor, enformigt och löjligt mycket laddningstider.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Jag brukar säga till folk som frågar mej om ett spel är bra. Att orkar du inte ta reda på det själv så är du nog inte tillräckligt intressread av spelet endå. Ogillar när folk inte tar spel på allvar och köper spel på måfå för att sen sälja spelet ev hela konsoller veckorna senare.

Men hur ska man ta reda på det? Demos släpps inte längre. Och recensioner kan man ju all som oftast inte lite på.

Medlem
Skrivet av niklas.logdal:

Gör ett nytt L4D istället

Ta och Kika på "Nosgoth"

Baserat på Legacy Of Kain serien.
Människor mot Vampyrer I arena strider 4v4 som minimum, deathmatch,siege, Flash (tror jag den nya heter) Olika klasser att välja mellan och så kan du Customisa ganska så bra. Nya klasser, förmågor och utrustning är på gång. Belöning för account lvl och class lvl. Item creation och sådär =D Och just ja, Det är gratis och Öppen Beta kommer nu I vinter( om de inte har ändrat sig pga senaste patchen)

Medlem
Skrivet av Shuriko:
Skrivet av niklas.logdal:

Gör ett nytt L4D istället

Ta och Kika på "Nosgoth"

Baserat på Legacy Of Kain serien.
Människor mot Vampyrer I arena strider 4v4 som minimum, deathmatch,siege, Flash (tror jag den nya heter) Olika klasser att välja mellan och så kan du Customisa ganska så bra. Nya klasser, förmågor och utrustning är på gång. Belöning för account lvl och class lvl. Item creation och sådär =D Och just ja, Det är gratis och Öppen Beta kommer nu I vinter( om de inte har ändrat sig pga senaste patchen)

Såg faktist väldigt spännande ut, får hålla utkik efter betan

1
Skriv svar