Assassin’s Creed: Unity-patch skapar fler pc-problem

Robot
Assassin’s Creed: Unity-patch skapar fler pc-problem
Medlem
Assassin’s Creed: Unity-patch skapar fler pc-problem

HAHAHAHA <tar djupt andetag> HAHAHAHAHA!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Medlem

Funkade helt felfritt för mig. Helt klart bättre flyt. Det sagt, spelet är fortfarande skit.. finner verkligen noll glädje i att spela skiten.

Medlem

Bara jag som fortfarande inte ens kan starta spelet?

Medlem

"Ville säkerställa kvalitén"..... I sann Ubisoft-anda.

Medlem

hade ett problem efter patchen, att det fastna i start menyn men det löste sig med att ta bort filerna i Mina dokument\Assassin's Creed Unity så funka det igen

Medlem

Vanligt programmerings problem.. Fixar ett problem skapar hundra nya.

Medlem

Hade problem i början att spelet minimerade sig. Men efter lite felsökning så värkar det som att det var drivrutins fel. Så jag fick installera 347.09 beta drivisarna. Och då minimerade sig inte spelet nå mer.

Medlem

Jag föreställer mig att Yakety Sax spelas non-stop i högtalarna hos Ubisoft medan utvecklarna jagar buggar.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Kan i alla fall bekräfta att patchen gjorde enorma förbättringar på PS4.
Stabilt flyt nu oavsett var man befinner sig, vilket så inte var fallet tidigare. Inga andra konstigheter har uppenbarat sig heller, så det bör vara PC enbart som har detta problem.

Medlem

var halvvägs genom installationen som tar en evighet o läste detta, avbröt.

Medlem

Snor bilden som postats i kommentarerna till källan så ingen missar den

Medlem

Wow. Alltså vad fan håller dom på med?

Medlem
Inaktiv

Nu väntar man på stämningar om epiliepsi-fall...

Gen
Medlem

Gtx970 SLI och definitivt flickering dock inte på så många ställen. Allt vatten inkl pölar osv blinkar och har sig. Prestandan är marginellt bättre även med 347.09. Jag hopppades faktiskt på en större förbättring. Dessutom så "poppar" kläder fram under cut scenes.

Suck. Vad håller dom på med?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Så uppför det sig hos mig också på ett GTX 870M.
Inte lika illa men det händer då och då.
Och det är fortfarande helt omöjligt att få någon form av flyt i spelet trots att jag dragit ner nästan alla reglage.
Skulle jag dra ner grafiken ytterligare skulle det se ut som Minecraft......
Riktigt värdelöst på PC trots att jag vill tycka om det.

Medlem
Medlem
Medlem
Skrivet av Oneone:

5/5 FZ ...

Fast körde FZ pc versionen? Har för mig att dom körde PS4.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

I sann Ubicrap anda så pissar man på PC-användarna. Varför så många väljer att vara betalande betatestare åt dom är mig en gåta. Man KAN ju göra bra spel, men pengahunger och kundförakt genomsyrar tydligen företaget. Nu börjar även kompetensen svikta tydligen. Kolossen börjar sjunka...

Medlem

"...den extra tiden förmodligen inte investerades i pc-versionen".

Hade ni trott något annat? Det är ju Ubisoft. Det PC-fientliga företaget. Synd inte alla bara bojkottar dem rakt av.

Medlem

Dom har o göra!

Inaktiv

Vsync och AA är fortfarande trasigt efter 1.4.
Har fortfarande bedrövlig mus lag 1-2 sekunder,bättre med 360 kontroller dock.GPU load kämpar mellan 88-99 % oavsett grafik inställning.
De här spelet skadar ju hårdvaran. Vågar inte lira mer.

edit: synd att det är så tungdrivet, dom kunde gott ha skalat ner det än hel del.
ex i gta 4 kunde man ställa in biltätheten,detail distance etc, finns ingen liknande möjlighet här.
minimum är lika med rekommenderat. Det är låst.

edit 2: och gameplay känns märklig. som om du inte har någe kontakt med byggnader mark etc
den svarar inte på de styrkommando du vill göra heller.vet inte om de har sneglat på Rockstars titlar att försöka få de så där mjukt och följsamt som de har signum för. Visst de har ritat upp ett enormt detaljerat paris i världsklass, men de viktigaste bitarna är bedrövliga. Man kan lika gärna hyra en rulle från den anno tiden.

Medlem

Hur ser lagarna ut om att få tillbaks pengarna för en icke fungerade produkt som tex Datorspel som inte funkar med över en månad efter släpp?

Medlem

Coop är katastrof. Rätta mig om jag har fel, men som jag förstår det så blir spelarna själva hosts, och vem kan spela spelet utan lite frysningar då och då och lite framedrops, samt att paket ska skickas fram och tillbaka mellan spelarnas datorer? Resultatet blir lagg vartenda gång man ska spela coop, och massiva buggar.

Medlem

Assasins skit, ubisoft alltså skämmigt.

Patchen gjorde inte ett skit för mig, förutom möjligtvis lite mindre fps.

Har ett 970 och kan köra på High med 40-55 fps nu. Men fortfarande med nått konstigt mus lag/hack var 5-10 sek som ändrar lite riktning på musen

Kör med 347.09 beta drivisar


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

12
Skriv svar