Surgeon Simulator-skaparna gör seriös multiplayer

Robot
Medlem
Surgeon Simulator-skaparna gör seriös multiplayer

Ser hemskt ut


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Bionic Commando vibbar först


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Kan bli kul, antar att mycket av det grafiska inte är implementerat än med tanke på hur det ser ut fast jag kanske har fel.

Medlem
Skrivet av purjo:

Kan bli kul, antar att mycket av det grafiska inte är implementerat än med tanke på hur det ser ut fast jag kanske har fel.

Han sa att det var placeholders,


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Trevligt att de inte låser fast sig. Kan bli intressant!

Medlem

Ser jäkligt mycket ut som en clon av Windlands: http://guardiansofthewind.com/ förutom att det finns luftskepp, men förutom det kan man nästan tro att det är samma spel...

Såg att trailern visade det dåligt men poängen med Windlands är att svinga runt med ett rep för att nå olika mål.

Han har rätt, vi har aldrig sett någon svinga sig i en lövtunn tråd förut eller sätta ihop en flygande farkost; LoL.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av virror:

Ser jäkligt mycket ut som en clon av Windlands: http://guardiansofthewind.com/ förutom att det finns luftskepp, men förutom det kan man nästan tro att det är samma spel...

Såg att trailern visade det dåligt men poängen med Windlands är att svinga runt med ett rep för att nå olika mål.

Tyckte också att det påminde en hel del om Windlands, som är ett riktigt roligt spel och ett måste om man har en Oculus Rift

Medlem

Jag gillar detta starkt

Medlem

Tror det kan vara riktigt kul men tror också att det krävs någon form av mål för att man inte ska tröttna.

Medlem

Ser ut som lagbaserad multiplayer, bilden hintar ju att man stridar med luftskeppen, svingandet skulle i så fall kunna användas till att borda fiendeskeppen på typiskt pirat-maner.

1
Skriv svar