Julkalendern – Kom på spelet, vinn spel och hårdvara

Medlem
Julkalendern – Kom på spelet, vinn spel och hårdvara

Ni måste ha misslyckats med årets julkalender? Jag kan chansa på en mindre uppslutning av deltagare än förra årets kalender? Men jag sågar inte den helt. Bra initiativ, något nytt. Den uppskattas säkerligen av de som gillar gåtor. Kanske något nytt nästa år?

Medlem

Jag drog till med en gissning. Troligtvis helt fel.

Medlem

Börjar märkas att vår kära redaktion börjar bli lite gråa här och där, rena rama "På Spåret"-gåtor

Uppskattas dock eftersom jag också blir lite gråare

Medlem
Skrivet av Aggur:

Ni måste ha misslyckats med årets julkalender? Jag kan chansa på en mindre uppslutning av deltagare än förra årets kalender? Men jag sågar inte den helt. Bra initiativ, något nytt. Den uppskattas säkerligen av de som gillar gåtor. Kanske något nytt nästa år?

Jag håller med. Det var mer drag och engagemang i förra årets kalender, och föregående år har vi ju till och med förärats en videokalender. Samtidigt gissar jag på att kalendern tar en hel del tid och energi i anspråk, så jag är glad "åt det lilla".


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Jag är rätt så tvärsäker på att min gissning var rätt, det ska bli spännande att se resten av ledtrådarna.

Medlem

Tycker årets kalender är skitbra.
Roligt med gåtor.

Medlem

Gillar också gåtorna jag har en tanke på vilket spel det kan vara men vågar inte chansa än. När kommer vinnarna från förra tävlingen?

Inaktiv

När kommer vinnarna från förra omgången?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Anwest:
Skrivet av Aggur:

Ni måste ha misslyckats med årets julkalender? Jag kan chansa på en mindre uppslutning av deltagare än förra årets kalender? Men jag sågar inte den helt. Bra initiativ, något nytt. Den uppskattas säkerligen av de som gillar gåtor. Kanske något nytt nästa år?

Jag håller med. Det var mer drag och engagemang i förra årets kalender, och föregående år har vi ju till och med förärats en videokalender. Samtidigt gissar jag på att kalendern tar en hel del tid och energi i anspråk, så jag är glad "åt det lilla".

Deltagarantalet per tävling är på samma nivåer som tidigare - och det är mer snack kring julkalendern. Visst, vi hade gärna också velat göra en filmad kalender men vi hinner dessvärre inte med det.

Skrivet av anon_206058:

När kommer vinnarna från förra omgången?

Förhoppningsvis idag.


signatur
Medlem

Jag vann ju ett spel i förra årets kalender, det kommer jag garanterat inte göra i år

Medlem

Skulle vara kul att vinna detta eller förra vinsten. Iallafall hårdvaran

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Anwest:
Skrivet av Aggur:

Ni måste ha misslyckats med årets julkalender? Jag kan chansa på en mindre uppslutning av deltagare än förra årets kalender? Men jag sågar inte den helt. Bra initiativ, något nytt. Den uppskattas säkerligen av de som gillar gåtor. Kanske något nytt nästa år?

Jag håller med. Det var mer drag och engagemang i förra årets kalender, och föregående år har vi ju till och med förärats en videokalender. Samtidigt gissar jag på att kalendern tar en hel del tid och energi i anspråk, så jag är glad "åt det lilla".

Deltagarantalet per tävling är på samma nivåer som tidigare - och det är mer snack kring julkalendern. Visst, vi hade gärna också velat göra en filmad kalender men vi hinner dessvärre inte med det.

Mig lurar du inte!
1. Ingen filmad julkalender 2014.
2. Kör bli FZ-supporter drive under 2015 med filmad julkalender som lockbete.
3. ????
4. PROFIT!

Medlem

Nu kom jag på det, försent!

1
Skriv svar