Se multiplayer från Halo 5-betan

Inaktiv
Se multiplayer från Halo 5-betan

Om man köper Master Chief collection efter 29 december får man fortfarande tillgång till betan? Tacksam för svar.

OnT: Spelet ser jävligt kul ut, har kollat en hel del på streams och kan säga att det får mig att bli sugen på att köpa en xbox one.

Inaktiv

har spelat några rundor sen igår och det är riktigt bra !

Ska bli kul när de öppnar för fler banor i betan den 29e.

Har bara spelat två änsålänge men ojoj vilken känsla.

Om deras singleplay blir lika bra som mpn känns så har 343 en vinnare i stallet.

Medlem

Ser jäkligt roligt ut, ser fram emot betan


signatur

Game long and prosper

Medlem

Kan de inte visa några av covenant-vapnena än eller. All gameplay har varit så ointressant då det är så få vapen som används i matcherna.


signatur

Everybody needs help.

Tummen ned från mig. Varför? Because ...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Spelade Betan igår. Det var riktigt kul och lite annorlunda men vissa grejer måste verkligen ändras. Så som killcam, förstår inte varför de lägger in det..

Men annars var det väldigt roligt och mycket snabbare än andra Halo spel.

Inaktiv

Kampanjen i fyran var ett skämt. Ingen Halo känsla alls. Får hoppas att man gör femman bättre.

Medlem

Om betan öppnar den 29:e hur kan ni redan ha provat den?

Inaktiv
Skrivet av tronicman:

Om betan öppnar den 29:e hur kan ni redan ha provat den?

"Är du en så kallad Xbox preview-medlem ska du ha fått tillgång till betan redan i fredags. För alla andra (som köpt Halo: The Master Chief Collection) är det alltså 29 december som gäller"

Medlem

Jag vet att det är beta. Men vad fult det är? Halo 3 i repris? Sen är frågan, kan man verkligen sälja old school dm utan unlocks. Känns nästan som det är standard numera eller?

Inaktiv
Skrivet av Pholiage:

Jag vet att det är beta. Men vad fult det är? Halo 3 i repris? Sen är frågan, kan man verkligen sälja old school dm utan unlocks. Känns nästan som det är standard numera eller?

Ser definitivt inte fult ut på min rigg iafl. Kanske är något med videokvaliteten ovan?
Må vara sub HD resolution i 60fps men känns riktigt jäkla fräscht.
Föredrar utan unlocks...grinding hör hemma i mmo...

Inaktiv
Skrivet av anon_81726:
Skrivet av Pholiage:

Jag vet att det är beta. Men vad fult det är? Halo 3 i repris? Sen är frågan, kan man verkligen sälja old school dm utan unlocks. Känns nästan som det är standard numera eller?

Ser definitivt inte fult ut på min rigg iafl. Kanske är något med videokvaliteten ovan?
Må vara sub HD resolution i 60fps men känns riktigt jäkla fräscht.
Föredrar utan unlocks...grinding hör hemma i mmo...

Precis! Riktigt bra att alla börjar på lika villkor. Exakt så det ska vara när man tävlar. Låt skillsen avgöra, inte perks.


signatur

äldre än dig!

Medlem
Skrivet av Nightportier:
Skrivet av the_o:
Skrivet av Pholiage:

Jag vet att det är beta. Men vad fult det är? Halo 3 i repris? Sen är frågan, kan man verkligen sälja old school dm utan unlocks. Känns nästan som det är standard numera eller?

Ser definitivt inte fult ut på min rigg iafl. Kanske är något med videokvaliteten ovan?
Må vara sub HD resolution i 60fps men känns riktigt jäkla fräscht.
Föredrar utan unlocks...grinding hör hemma i mmo...

Precis! Riktigt bra att alla börjar på lika villkor. Exakt så det ska vara när man tävlar. Låt skillsen avgöra, inte perks.

Tänker mer på försäljningsvärdet. Det är ju ändå BF och CoD som de måste mäta sig med. Men för all del funkar det så funkar det.

Varpå grafiken. Tyckte det var lite kala omgivningar och low res texturer på vissa ställen och plasma svärd- effekterna så ut som nåt från Minecraft. Jag har Halo 1-4 så det inte att jag gnäller för xbox vs ps bullcrap. Man tycker ju ändå att de kan dra på lite med krutet nu. Får väl se längre fram när det går guld.

Medlem

Så arena-shooters är alltså de som är inne nu? Först Titanfall, sen CoD:AD, nu detta. Slår vad om att BF5 kommer ha dessa egenskaper också.

1
Skriv svar