Crysis blir trilogi

Inaktiv
Crysis blir trilogi

eftersom fz alltid är efter med spelnyheter så kan jag skriva detta , inte för jag har något imot det:P

klippt ut ur gamereactor.se:

Det kommer kanske inte som någon enorm överraskning, men Crytek har bekräftat att deras Crysis kommer att få två uppföljare. Cryteks chef Cevat Yerli berättar att man redan har planerat hur man ska väva ihop det första Crysis med de kommande delarna. Mer detaljer än så får vi inte reda på, men vi har inget emot att dra på oss nanodräkten igen.

Källa:

http://gamereactor.se/nyheter/12282/Crysis+blir+trilogi/

betyder detta att spelet kommer bli ännu snyggare dvs krafitgare pc också.

Medlem

<3


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Gud va ja vill lira på Very High med flyt


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv

tror ni att det kommer att vara expansions dvs nyare vapen , banor , fordon, osv , eller ett helt nytt spel med bättre grafik?

Medlem

Med tanke på att Crysis beräknas inte kunna gå fullt ut grafikmässigt förens om runt 2 år med dagens utveckling i hårdvaruväg tror jag inte det, det kommer nog vara samma grafikmotor om än polerad.

Den lär hur som helst vara bättre än det mesta på marknaden, om inte allt.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem
Skrivet av david_dellblom:

tror ni att det kommer att vara expansions dvs nyare vapen , banor , fordon, osv , eller ett helt nytt spel med bättre grafik?

Näe, snarare moddar från moddare. Ett "Crysis 2 och 3" får vi nog vänta ett bra tag på.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av WaltX:
Skrivet av david_dellblom:

tror ni att det kommer att vara expansions dvs nyare vapen , banor , fordon, osv , eller ett helt nytt spel med bättre grafik?

Näe, snarare moddar från moddare. Ett "Crysis 2 och 3" får vi nog vänta ett bra tag på.

Bespara oss från dumma inlägg tack. Du tror väl inte på allvar att Crytek går ut med att det kommer 2 uppföljare och med det menar att det är moddar från fristående modskapare?


signatur

Asus P5Q Deluxe | E8500 @ 3.8Ghz | Corsair XMS 2x2048Mb 800Mhz | Sapphire Radeon 4870X2 | Corsair TX750W | Creative X-Fi Xtreme | Windows Vista 64

Medlem
Skrivet av The Slayer:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av david_dellblom:

tror ni att det kommer att vara expansions dvs nyare vapen , banor , fordon, osv , eller ett helt nytt spel med bättre grafik?

Näe, snarare moddar från moddare. Ett "Crysis 2 och 3" får vi nog vänta ett bra tag på.

Bespara oss från dumma inlägg tack. Du tror väl inte på allvar att Crytek går ut med att det kommer 2 uppföljare och med det menar att det är moddar från fristående modskapare?

Jag kanske inte var riiktigt tydlig. Det jag menar är att det vi kan vänta oss snarast, nya vapen och dylikt, kommer att skapas av moddare. Men "Crysis 2 och 3" ska ju Crytek självklart utveckla.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar