Dramatisk ny trailer för Tales of Zestiria

Robot
Dramatisk ny trailer för Tales of Zestiria
Medlem
Dramatisk ny trailer för Tales of Zestiria

Tja en månad kvar tills jag sätter tänderna i detta spel, personligen kan knappt vänta på det.

Men men för stunden så har man tillräckligt roligt med Tales of hearts R.

Medlem

Enda spelet i serien jag lirat förr är Tales of the Abyss. Till skillnad från Abyss så verkar denna ha en protagonist som inte är helt jävla odräglig halva spelet.

Medlem
Medlem

Endast ps3? Fail


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Kimpur:

Endast ps3? Fail

Eller hur. Sänk grafiken lite så ser det ut att kunna fungera på en 3DS också. Ser inte ut att vara extremt mycket snyggare än vad en 3DS kan pumpa ut redan.

Men framför allt är det obegripligt varför det inte släpps på PS4 också.

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Kimpur:

Endast ps3? Fail

Eller hur. Sänk grafiken lite så ser det ut att kunna fungera på en 3DS också. Ser inte ut att vara extremt mycket snyggare än vad en 3DS kan pumpa ut redan.

Men framför allt är det obegripligt varför det inte släpps på PS4 också.

Ja det kunde ha släppts på någon modernare plattform.. Men men får hoppas på andra jrpg till ps4:an eller PC:n


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Vilka clowner. Dessa japaner hänger verkligen inte med i utvecklingen.

Medlem

Detta kommer bli ett givet köp!
Älskade Tales of Vesperia och Tales of Hearts R så jag tror verkligen detta kommer falla mig i smaken!

k3m
Medlem
Skrivet av Kimpur:
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Kimpur:

Endast ps3? Fail

Eller hur. Sänk grafiken lite så ser det ut att kunna fungera på en 3DS också. Ser inte ut att vara extremt mycket snyggare än vad en 3DS kan pumpa ut redan.

Men framför allt är det obegripligt varför det inte släpps på PS4 också.

Ja det kunde ha släppts på någon modernare plattform.. Men men får hoppas på andra jrpg till ps4:an eller PC:n

Haha! Eller hur!

1
Skriv svar