The Witcher 2 kommer till Xbox Games With Gold i januari

Robot
k3m
Medlem
The Witcher 2 kommer till Xbox Games With Gold i januari

Ni som missat Witcher 2, ta och passa på att spela det nu. Det är ett fantastiskt bra spel

Medlem

Det finns inga godtagbara ursäkter till att antingen inte ha spelat det här spelet eller inte planerar på att göra det.

Medlem

Sheit även om man spelat det en gång, kör det igen. Kändes som ett helt nytt spel när jag körde om det andra gången.

Medlem
Skrivet av k3m:

Ni som missat Witcher 2, ta och passa på att spela det nu. Det är ett fantastiskt bra spel

Jag har otaliga gånger försökt spela ettan och varje gång avinstallerat spelet efter 15 min. Finns det nån chans att ja skulle gilla 2an?

k3m
Medlem
Skrivet av Ergo:
Skrivet av k3m:

Ni som missat Witcher 2, ta och passa på att spela det nu. Det är ett fantastiskt bra spel

Jag har otaliga gånger försökt spela ettan och varje gång avinstallerat spelet efter 15 min. Finns det nån chans att ja skulle gilla 2an?

absolut! Många ogillar ettan pga den kontroversiella och av många klumpiga stridssystemet. Nästan inget av det gamla stridssystemet finns kvar i tvåan. Historierna är likvärdiga i båda spelen. Det finns andra stora skillnader. Men en stor sak som jag tycker är värt att nämna, det är grafiken. Tvåan är ett enormt snyggt spel. Witcher 2 var ju förresten gratis på gog.com nyligen. Med det sagt, det är värt 600(fullpris)kr. Lycka till, hoppas inputen hjälpte dig.

Medlem

Det som är underbarast iaf på PC är ju alla magnifika mods.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Det som är underbarast iaf på PC är ju alla magnifika mods.

Absolut. Hoppas att Witcher 3 har modstöd i klass med Elder Scrolls-spelen, det verkar vara upplagt på ett sätt som gör att user-generated content hade fungerat riktigt bra med. Nog det enda jag saknar från Witcher 2.

Skitbra spel, men har inte det redan varit gratis med guld? Fick för mig det var då jag laddade hem det..skulle aldrig pröjsa för ett icke fysiskt spel..


signatur

Sur, gammal och cynisk..

1
Skriv svar