Actionfylld trailer för Battlefield Hardline

Robot
Medlem
Actionfylld trailer för Battlefield Hardline

Tja...Ser lite roligt ut faktiskt
Finns inte många polis/swat-relaterade spel ute så jag tar det jag kan få ^^

twm
Medlem

Singleplayer kan nog bli ganska roligt.
Men Multiplayer blir väl som betan.

Medlem

Tycker det verkar förbannat roligt, ska absolut köpa det.

Medlem
Skrivet av fARLIGT:

Tycker det verkar förbannat roligt, ska absolut köpa det.

Det här med att testa själv eller läsa vad någon annan tycker om spelet är alltså oviktigt, räcker det med en fläskig trailer för att få dig på kroken?

Kan rekommendera dig att spana in den här trailern också, spelet verkar riktigt bra:

Medlem

Alla vet väl i dagsläget att Battlefield kan göra trailers. Det betyder dock inte att spelet är bra...

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av fARLIGT:

Tycker det verkar förbannat roligt, ska absolut köpa det.

Det här med att testa själv eller läsa vad någon annan tycker om spelet är alltså oviktigt, räcker det med en fläskig trailer för att få dig på kroken?

Kan rekommendera dig att spana in den här trailern också, spelet verkar riktigt bra:

https://www.youtube.com/embed/DG9o-a64ao8

Har kikat på både trailer och gameplay, spelet verkar förbannat kul av vad jag har sett.
Sen vad andra tycker är ju olika från person till person, skulle det visa sig spelet suger så vafan, inget som kommer rubba ens ekonomi precis.

Angående Rambo så lockande varken trailern lr gameplay mig, :<

Medlem
Skrivet av fARLIGT:
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av fARLIGT:

Tycker det verkar förbannat roligt, ska absolut köpa det.

Det här med att testa själv eller läsa vad någon annan tycker om spelet är alltså oviktigt, räcker det med en fläskig trailer för att få dig på kroken?

Kan rekommendera dig att spana in den här trailern också, spelet verkar riktigt bra:

https://www.youtube.com/embed/DG9o-a64ao8

Har kikat på både trailer och gameplay, spelet verkar förbannat kul av vad jag har sett.
Sen vad andra tycker är ju olika från person till person, skulle det visa sig spelet suger så vafan, inget som kommer rubba ens ekonomi precis.

Angående Rambo så lockande varken trailern lr gameplay mig, :&lt;

Men sluta..... det finns ju faktist gränser inom "att vi tycker alla olika" där går ta mig fan gränsen.

"Sheep just got real ..." Trevligt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ett nej från mig!
Tjuv och polis är inte Battlefield i mina ögon. Kan ju hända att spelet blir bra med det kittlar inte det min spelnerv.
Vill ha ett WW2 FPS NU!!!!

Medlem

Det har potential att vara kul.

Blir iallfall garanterat ingen förhandsbokning, är så less på att bli bränd av säljsnacket och se bra IP'n försämras utan reducerade säljsiffror som konsekvens.

Ska låta alla recensioner trilla in och kolla gameplay innan jag överväger köp.

Medlem

Spelade betan nån timma och det får räcka. Kanske köper när det letat sig ner till 100-lappen då det absolut inte är värt fullpris imo.

Medlem

Tja, har man gjort om hela spelet och det inte känns som en rätt fattig mod till BF4 så kanske det kan bli bra. Det kändes hafsigt, fattigt och väldigt krystat i betan.

Dessutom kan jag inte för mitt liv begripa att man i ett onlineläge lägger till gamemoeds som går ut på att undvika att ens träffas i möjligaste mån.

Många tankar som kunde slagit väl ut men om man inte gjort om spelet rejält blir det inget köp.

Väntar nog tills det står i reabacken på Statoil men vid det läget lär de flesta slutat spela ändå för det ser inte heller ut att vara ett spel med lång livslängd.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Kan vara kul med ett röjar spel emellanåt. För Doom var ju kul o röja runt i 03 - 96 o framåt.
Vi var några stycken som hade kul i betan. Så det blir att testa detta. Och till alla nego nissar här "Vi tycker olika"


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

...och till alla naiva mainstreamsväljare här "Vi tycker olika"


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av fARLIGT:
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av fARLIGT:

Tycker det verkar förbannat roligt, ska absolut köpa det.

Det här med att testa själv eller läsa vad någon annan tycker om spelet är alltså oviktigt, räcker det med en fläskig trailer för att få dig på kroken?

Kan rekommendera dig att spana in den här trailern också, spelet verkar riktigt bra:

https://www.youtube.com/embed/DG9o-a64ao8

Har kikat på både trailer och gameplay, spelet verkar förbannat kul av vad jag har sett.
Sen vad andra tycker är ju olika från person till person, skulle det visa sig spelet suger så vafan, inget som kommer rubba ens ekonomi precis.

Angående Rambo så lockande varken trailern lr gameplay mig, :&amp;lt;

Men sluta..... det finns ju faktist gränser inom "att vi tycker alla olika" där går ta mig fan gränsen.

Vadå sluta? Alla tycker ju olika, man kan inte utgå vad en annan människa tycker om ett spel eller vad det än kan handla om, sure du kan höra vad en annan har för åsikt men det betyder inte att du kommer tycka exakt samma sak bara för annan hatar eller gillar ett spel. Det finns ingen gräns inom den där delen, hur tänker du nu?

Medlem

Jag skaffar det säkerligen eventuellt men inte för fullpris på Origin (vilket oftast landar på 600-700kr?)...

Medlem

förlåt om jag verkar vara en dryg jävel... men battlefield börjar dra sig mot call of duty, tom trailers ser likadana ut =P

Medlem

Haha håller med dig på den biten faktiskt

Skrivet av vuze2143:

förlåt om jag verkar vara en dryg jävel... men battlefield börjar dra sig mot call of duty, tom trailers ser likadana ut =P

Jag håller med, de gör väl så för att de ska locka till sig de gamla BF-fansen. Om jag talar för mig själv, är jag fullkomligt trött på dessa spel. Man har harvat sönder sitt eget intresse för dem. Det finns inget nytt eller spännande med dem helt enkelt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av fARLIGT:
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av fARLIGT:

Tycker det verkar förbannat roligt, ska absolut köpa det.

Det här med att testa själv eller läsa vad någon annan tycker om spelet är alltså oviktigt, räcker det med en fläskig trailer för att få dig på kroken?

Kan rekommendera dig att spana in den här trailern också, spelet verkar riktigt bra:

https://www.youtube.com/embed/DG9o-a64ao8

Har kikat på både trailer och gameplay, spelet verkar förbannat kul av vad jag har sett.
Sen vad andra tycker är ju olika från person till person, skulle det visa sig spelet suger så vafan, inget som kommer rubba ens ekonomi precis.

Angående Rambo så lockande varken trailern lr gameplay mig, :&amp;lt;

Men sluta..... det finns ju faktist gränser inom "att vi tycker alla olika" där går ta mig fan gränsen.

Jag tycker Counter-Strike är ett skitspel, fruktansvärt tråkigt och finner inget som helst nöje i det.
Däremot har jag vänner som tycker det är ett riktigt roligt spel, ska jag bara ställa mig i ledet och börja spela skiten på grund av vad de tycker?
Ska jag sluta spela spelen jag tycker är roligt för att de inte tycker det är roligt?

Du skulle ju passa perfekt i 7-klövern eller svensk media, alla ska ha samma åsikter annars har man inget att göra i vårt "civiliserade" samhälle med "yttrandefrihet".

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av FuzioN:

Men sluta..... det finns ju faktist gränser inom "att vi tycker alla olika" där går ta mig fan gränsen.

Haha, vad är detta för svammel?

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av FuzioN:

Men sluta..... det finns ju faktist gränser inom "att vi tycker alla olika" där går ta mig fan gränsen.

Haha, vad är detta för svammel?

Precis, det finns folk som har sex med betongmurar, det finns folk som gillar melodifestivalen, det finns folk som tycker att Absolute Music nummer 663 är den bästa skivan någonsin. Det finns inga gränser för vad folk gillar.

Inaktiv

Alltså snälla. Köp inte den här smörjan?

Medlem

Haha, nej tänker att det blir mycket roligare att spela som kriminell. ACAB vettu.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem

Nej. Det ska till stora pengar för att jag ska röra en Dice titel igen. Var sugen på Mirror's Edge 2 men den skutan sjönk den med.

1
Skriv svar