Vilket spel firar julen på bästa sätt?

Robot
Medlem
Vilket spel firar julen på bästa sätt?

Left 4 dead

Medlem

hade tänkt testa jul modden till postal 2 men med tanke på att det tog så lång tid att ladda ner så får det dras ner medan man är bort hos svärmor och frossar julmat

Annars varierar det en hel del vad för spel jag tar upp och spelar

Medlem

Själv fick jag en Heroes of the storm Alpha invite i dag så blir det !

Releasehästryttare

Viceral clean up dlc där du städar up efter tomtens maktmissbruk

Medlem

Jag brukar inte plocka fram några särskilda spel. Däremot har jag en tendens att lyssna på spelrelaterad musik som passar in till julen.

Om jag nu måste välja ett spel blir det nog SSX 3. Det brukade vara en favorit när det spelet var aktuellt. (Insåg precis att SSX 3 släpptes för 11 år sedan. Tiden flyger!)


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Inaktiv

Dark Souls - för en äkta julkänsla!

Medlem

Die Hard till nes ^^


signatur

always use the nubs for cover

Battlefield 4 på CTE

Medlem

Jag hackar orcer i Shadow of Mordor denna jul. Eventuellt att jag kör lite renjakt i TheHunter efter julmiddagen, beroende på vad tomten kommer med.

Payback's a b*tch...

Medlem

Inte för att de har med julen att göra överhuvudtaget men de jag minns mest som gamla "julspel" är Final Fantasy IX och Persona 3.

Medlem

Spelar självfallet art of war expansionen till eu4 där jag högtiden till ära vassalat Sverige,Norge och novgrod för att kunna fira jul på klassiskt vis

Medlem

Bakfylle-SSX är inte dumt så här på "vintern" i regnet och slasket för att få till den där känslan. Men det ska vara de lite äldre versionerna. Vinterbanor i diverse rally-spel är också småmysigt.

Men vad man saknar backarna i Pocket D i City of Heroes sådana här dagar, och den härliga communityn. Blir ofta att man drar igång skype och grupp-babblar lite med det gamla gänget vid den här tiden på året.

Medlem

Något mysigt som Dragon Age eller en gammal goding som Kotor

Medlem

För de som inte lirat det än finns alltid detta DLC till Saints Row 4:

Medlem

Köpte Last light redux billigt på steamrean, samt spelade igenom wolf among us.

Medlem

Vet inte varför men detta lilla mästerverk har alltid satt stämningen i topp.

http://www.2flashgames.com/f/f-497.htm


signatur

#PCMR

Medlem

lords of the fallen blir det för mig , men snart är det dags för lite Kalle på Tv, sen familj mat, å tillbaka till gaming ikväll =D

Medlem

Ja förra julaftonsnatten så drack jag en låda Lapinkulta (5,2%) och spelade Borderlands 2 med en god vän hela natten. Vet inte hur jag lyckades undvika att somna med huvudet på tangentbordet... Den här julen så blir det nog antingen Skyrim eller Planescape Torment med Porter-öl och Whisky

Medlem

Spel med bra jultema är väl World of warcraft, kommer dock inte orka spela det i år. Skaffade Far cry 4 igår så blir väl till att spela det efter Kalle eller imorgon.

Medlem

Min Microsoft Sidewinder ratt låg och skräpade i garderoben för det fanns inga drivisar till Windows 7.

Fick ett ryck igår och pluggade in den i min nya Windows 8.1-dator och döm om min förvåning när den fungerar utmärkt i Euro Truck Simulator 2.

Med TrackIR är det en fröjd att åka runt i Europa.

God Jul!

inK
Medlem

Funderar på att julpynta lite i Terraria.


signatur

Every trophy counts...

Medlem
Medlem

Jag blev glatt överraskad av vinteruppdateringen i TF2.

Medlem

Blivit lite hearthstone lir på ipaden.

Medlem

guild wars 2, counter strike och mitt personliga spel. Ät tills du blir gravid ;D

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Jag brukar inte plocka fram några särskilda spel. Däremot har jag en tendens att lyssna på spelrelaterad musik som passar in till julen.

https://www.youtube.com/embed/XV5m1QJ4F4w

Om jag nu måste välja ett spel blir det nog SSX 3. Det brukade vara en favorit när det spelet var aktuellt. (Insåg precis att SSX 3 släpptes för 11 år sedan. Tiden flyger!)

satt altid uppe i Sälen o spelade det på cuben =D Fyfan vilket jävla awesome spel det är!!!

Medlem
Medlem

Quake 1-2 står för min del nu när man är nyskild och ensam.

Medlem
Skrivet av Segas:

Dark Souls - för en äkta julkänsla!

Haha! Jag håller själv på att kämpa mig igenom det spelet. Vet inte om det blir något av det just idag, men definitivt i mellandagarna (och i en lång tid framöver).

12
Skriv svar