Assassin’s Creed: Unity-patch skapar fler pc-problem

Medlem
Skrivet av Seraium:
Skrivet av Oneone:

5/5 FZ ...

Fast körde FZ pc versionen? Har för mig att dom körde PS4.

Jo fast vid release innan patchar och allt så var ju alla versioner typ lika trasiga/buggiga

Medlem

God jul önskar Ubisoft

Medlem

Det är fan sjukt.

Medlem

Dom lyckas verkligen.

Medlem
Avstängd

2015 är snart här.

Medlem

signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Pc patchen försenades för att kvalitetssäkra den? I helskotta heller..

Medlem
Skrivet av Seraium:
Skrivet av Oneone:

5/5 FZ ...

Fast körde FZ pc versionen? Har för mig att dom körde PS4.

PS4 versionen hade sina problem den också men kanske inte lika allvarliga som PC versionen.

Finns för övrigt på amazon.co.uk för £25 till PS4. Undra varför spelet sjunker i pris så fort...


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Seraium:
Skrivet av Oneone:

5/5 FZ ...

Fast körde FZ pc versionen? Har för mig att dom körde PS4.

Minst lika buggit på console...Finns hundratals trådar och filmer på tuben som bevisar detta.

RmK
Medlem

En av anledningarna till att spelet redan säljs för 149kr. GGWP ubisoft.

Medlem

Spelet fungerade relativt felfritt för mig innan nya patchen. Under första uppdraget efter nerladdningen så föll jag igenom ett golv ut i tomma intet i Notre Dame.
Men jag gillar spelet ändå. Det mesta går som det ska föreutom några grafikbuggar.
Jag hade nog varit mer förbannad om jag köpte spelet till fullpris.

Medlem
Skrivet av Oneone:
Skrivet av Seraium:
Skrivet av Oneone:

5/5 FZ ...

Fast körde FZ pc versionen? Har för mig att dom körde PS4.

Minst lika buggit på console...Finns hundratals trådar och filmer på tuben som bevisar detta.

Buggigt är det säkert men tror inte lika buggigt som till PC.

Läser man kommentarer om patchen så verkar det som om flesta problemen vara fixade och största problemet konsolerna hade var frame rate problem och pop-ins.

Saxat från kommentarerna på Zavvi
"Assassins creed unity ps4
Now that the 4th patch 6.5gb has rolled out his game is much more playable, frame rate and bugs mostly sorted out and it was the poor frame rate that ruined it in the first place. Graphics are awesome and it's just more of the same of all the other games in the franchise. Buy it now that it's been fixed!

18 december 2014 by Panic"


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Skrivet av Oneone:
Skrivet av Seraium:
Skrivet av Oneone:

5/5 FZ ...

Fast körde FZ pc versionen? Har för mig att dom körde PS4.

Minst lika buggit på console...Finns hundratals trådar och filmer på tuben som bevisar detta.

jaja men dom upplevde inga buggar precis som jag som hunnit kört 18 % på PC och "bara"gnäller på framerate och knappt stött på en bugg...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

noll och inga förbättringar alls på pc med gtx680, laggar som fan fortfarande. Ospelbart eftersom det där hacket var 3:e steg stör mig så mkt.

Medlem

Hoho ubicrap


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skrivet av Ankh:

HAHAHAHA <tar djupt andetag> HAHAHAHAHA!

Glöm inte att avsluta taggen annars dör du av syrebrist.

Medlem

Ubisoft - vem är förvånad? Det var ett ganska bra tag sen de tog tronen i att vara rövhål, framförallt mot de som spelar på PC.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Fick spelet igår med en ny dator, spelat ungefär 5 timmar, vet inte om det räcker, men inte en bugg än så länge. Lucky me!

Medlem

Ubisoft är helt fantastiska. De har t.om prestandasproblem i tetris... TETRIS!
https://www.youtube.com/watch?v=0nNp3nqtbWQ

Medlem

Det är ett fantastiskt spel, jag har inte stött på något spel förstörande, jag har visserligen spelat det på Xbox One, så det kanske är dom andra versionerna som har större problem...

Men jag hoppas att dem fixar de problem som kvarstår, så att alla betalande kunder tillslut kan få den underbara upplevelse jag fick!

12
Skriv svar