Vilket spel firar julen på bästa sätt?

Medlem

Är i brors stuga, har bara Vitan med mig så det blev att inhandla Freedom Wars... Nött några timmar nu och det blir bättre o bättre

Medlem

Killing Floor och Evil Santas Lair

Medlem

För mig är julen golden eye på 64. Inte alltid vi lyckas träffas samtidigt (kusinerna och brorsan) men när det sker så dammas det av en match i ren nostalgi.

Medlem

Serious Sam: Second Encounter, helt klart

Inaktiv

No One Lives Forever 2 (Nostalgi)


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Medlem

blev skyrim som julelir

Max Payne så klart.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Tog en golfrunda samt åkte lite jetski i Los Santos (GTA V). Var väl inte så juligt men skönt att drömma sig bort från kylan.

Annars är väl ett analogt spel att föredra för att få julmys-stämning (ett brädspel alltså).

Medlem

Super Mario Bros! Satt å förklara för min sambo om den julen tomten kom med Nes å vi lira Mario dygnet runt hela vinterlovet så farsan blev tokig (han kunde inte se på tv).

Medlem
Medlem
Medlem

Tomb raider=jul

Sedan första spelet kom på playstation -96 har jag och bror min alltid spelat med Lara mellan jul och nyår.

Väldigt trevligt att det kom ett nytt Lara Croft spel såhär precis innan jul i år, ännu extra trevligare var att jag vann det på auktionen på Steam, och ultra trevligt är att det är coop så vi båda får vara med

Glögg & äventyr, bra combo

Medlem

Jag spelade Christmas Shopping Simulator. Av det mådde jag dåligt likt för mycket julmat. Besviken likt presenter som var ogenomtänkta, sen drack jag mig onykter.

Medlem

varierar från år till år. I år blev det Shadow of Mordor när ungarna gått å lagt sig, varvat med lite Swtor: Shadow of Revan och Elite: Dangerous.


signatur

I drank what?

dmn
Medlem
Medlem

För min del blir det WOT, WOW. CSGO, WOT har halltid bra gifts vid juletid så det är no 1!

12
Skriv svar