Musik-Kalender [v.2.0] - Epilog

Medlem
Musik-Kalender [v.2.0] - Epilog

Då var årets Musik-Kalender över, tack till alla som hängde med och läste/lyssnade och stort tack för shout-out från FZ redaktionen!

Jag tänkte precis som sist göra en samlingssida här nedan om ni vill kolla in något ni kanske missat, det gör det även enklare för mig när jag måste gå tillbaka och dubbelkolla något!
Så här nedan finner ni länkar till alla luckor:

1: Cave Story
2: Divinity: Dragon Commander
3: The wonderful 101
4: Ducktales: Remastered
5: Jak II: Renegade
6: Metal Gear Solid
7: Bit.Trip Runner
8: Ninja Gaiden
9: Far Cry 3: Blood Dragon
10: Phoenix Wright: Ace Attorney
11: Spyro the Dragon
12: Mario Kart 8
13: The Neverhood
14: Shovel Knight
15: World of Goo
16: Sly Cooper
17: Bayonetta
18: Dark Cloud
19: Super Smash Bros.
20: AVGN Adventures
21: Nier
22: Rayman
23: WipEout
24: PS1 Startup

Jag måste säga att jag är ganska stolt över min egna insats, satt uppe vid midnatt så jag kunde hålla min egen deadline vid 06:00 på morgonen efter, men det känns verkligen som en bragd att ha gjort det utan en enda miss!

Om denna kalender återkommer nästa år beror helt och hållet på hur sugen jag känner mig och hur mycket tid jag har över då, men det återstår att se!

Nu vill jag gärna veta, har vi någon läsare här som följde kalendern hela vägen genom?

#blogg

Medlem
Musik-Kalender [v.2.0] - Epilog

Jag kan medge att jag inte har följt kalendern hela vägen genom, men jag uppskattar ändock din insats. Att du dessutom lyckades publicera allting under samma klockslag är i sig, som du säger, värt en eloge.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Tack för din insats! Jag har följt din musikkalender hela vägen
Mycket värme till dig!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Tack så mycket!

Medlem

jo jag följde den hela vägen, en av 3-4 st. fz bloggar jag följt med stort intresse

1
Skriv svar