Har ni tänkt på hur många tjejer det finns i Hyrule Warriors?

Medlem
Har ni tänkt på hur många tjejer det finns i Hyrule Warriors?

Jag lade märke till en sak med Hyrule Warriors - det finns fler spelbara tjejer än killar! Det är inte ofta man ser det, särskilt inte i Nintendos spel. Det känns nästan ovant att ha så många tjejer att spela som, haha.

Tycker för övrigt att spelet är riktigt bra, mycket roligare än Bayonetta och dess uppföljare! Bayonetta har satsat mycket mer på drama och filmsekvenser, medan Hyrule Warriors känns mer rent gameplay. Håller på med Adventure Mode nu, det är ju skitsvårt! Hur ska man veta vilka uppdrag som är lätta och vilka som är svåra? Känns ju helt slumpmässigt.

Vad är era favoritaspekter med Hyrule Warriors? Har ni använt amiibos till det? Vad är det ni inte gillar?

PS: jag spelar såklart som Link... fast det är mest för att jag blev kär i honom i tonåren, och den romansen ville aldrig riktigt släppa!

Inaktiv

Jag brukar oftast spela som Zelda eller vad han heter för det känns mest vant från de gamla härliga NES och SNES-spelen men har tyvärr inte spelat just Hyrule Warriors men det ser ganska trevligt ut

Skribent
Skrivet av grollo_92:

Jag brukar oftast spela som Zelda eller vad han heter för det känns mest vant från de gamla härliga NES och SNES-spelen men har tyvärr inte spelat just Hyrule Warriors men det ser ganska trevligt ut

Zelda är prinsessan och killen är Link

Har bara testat som hastigast och tyckte det var rätt roligt.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av grollo_92:

Jag brukar oftast spela som Zelda eller vad han heter

Antar att du trollar, så låter det gå för den här gången.

Inaktiv
Skrivet av kaealy:
Skrivet av grollo_92:

Jag brukar oftast spela som Zelda eller vad han heter

Antar att du trollar, så låter det gå för den här gången.

Hehe jag ville se om nån reagera då det är ganska typiskt att folk blandar ihop Link och Zelda och utgår att de man spelar heter Zelda för att spelet heter det God jul!

Medlem
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av kaealy:
Skrivet av grollo_92:

Jag brukar oftast spela som Zelda eller vad han heter

Antar att du trollar, så låter det gå för den här gången.

Hehe jag ville se om nån reagera då det är ganska typiskt att folk blandar ihop Link och Zelda och utgår att de man spelar heter Zelda för att spelet heter det God jul!

Ungefär som när folk säger "Titta, det är han den där Metroid!" För vi vet ju alla att huvudpersonen i Metroid-spelen är en manlig rymdpolis som heter Metroid. XD

Hyrule Warriors är faktiskt vansinnigt roligt. Visst, man måste säkert ha vissa autistiska drag som jag har (gillar att göra samma sak om och om igen), men har man det så går det inte att lägga ner kontrollen.

Är det OK om jag postar lite fina bilder på Link i tråden?

Medlem
Skrivet av Sara Kollin:

Är det OK om jag postar lite fina bilder på Link i tråden?

Självklart är det OK. Jag kan börja.

Bennii, det där ser ju ut som officiell artwork från nya Wii U-Zelda!

1
Skriv svar