Flakmonkey
Typiskt

Ny TV införskaffad och så kan jag inte spela Destiny pga någon valt att sätta käppar i hjulet för Xbox live och Playstation network. Varför har jag svårt att förstå. Vill de göra något för mänskligheten kan de väl hoppa på Putin, avslöja någon pedofilliga eller snaskiga politiska intriger istället för att förhindra folk från att njuta av sina konsoler i juletider. Självklart är det ett riktigt lyxproblem men eftersom det är det enda man har så får man ju hålla till godo med det och gnälla så gott man kan!

#blogg

Medlem
Typiskt

Det är i såna här lägen man saknar möjligheten att starta en dedikerad server i dagens spel.

Flakmonkey
Skrivet av Bennii:

Det är i såna här lägen man saknar möjligheten att starta en dedikerad server i dagens spel.

verkligen, eller så kan man ju lira något singkeplayer-spel. Så himla hemskt kan det ju inte vara

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Bennii:

Det är i såna här lägen man saknar möjligheten att starta en dedikerad server i dagens spel.

verkligen, eller så kan man ju lira något singkeplayer-spel. Så himla hemskt kan det ju inte vara

Det är inte hemskt att spela single. Jag föredrar det, för det mesta.

Jepp; och jag som hade samplat "strange coins" hela veckan, men Xûr hade visst ändå inget roligt idag.

Vad har du fick nick på PSN så får vi jaga panga på Hive-monster någon gång


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Flakmonkey
Skrivet av walter_iego:

Jepp; och jag som hade samplat "strange coins" hela veckan, men Xûr hade visst ändå inget roligt idag.

Vad har du fick nick på PSN så får vi jaga panga på Hive-monster någon gång

Nosnos givetvis! Pangar heller Cabals dock, så härligt att puffra bort huvudet på dem

Skrivet av Nosnos:
Skrivet av walter_iego:

Jepp; och jag som hade samplat "strange coins" hela veckan, men Xûr hade visst ändå inget roligt idag.

Vad har du fick nick på PSN så får vi jaga panga på Hive-monster någon gång

Nosnos givetvis! Pangar heller Cabals dock, så härligt att puffra bort huvudet på dem

Jag har "monowasp" som PSN-alias.

Haha, ja, Cabal är stora och buffliga. Glöm inte att aktivera en s.k. "resupply code" så får du extra "glimmer".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar