Dragon Age Inquisition. Dorian? [Spoiler]

Dragon Age Inquisition. Dorian? [Spoiler]

Kort o gott, hur låser man upp Dorian?

Har en lvl 19 mage där jag nyligen kört klart main-uppdragen och kan bara minnas att jag stått på Dorian en gång, när Haven är under attack. Minns inte att jag fick någon möjlighet att rekrytera, sen har jag inte sett röken av honom.

Nu spelar jag om med en ny karaktär, har nyss kommit till Skyhold. Ingen Dorian än..

Medlem

Sätt spoilervarning på den här tråden eftersom du pratar om Haven etc

Medlem

beror på om du sammarbetar med templars eller mages om du kör med templars så ska du få han efter heaven blir köttad i skyhold, om du kör med mages så får du han under det uppdraget innan heaven blir ägd


signatur

I got an offer you cant refuse!

Samarbetar med Templars. Vart i skyhold hittar jag honom?

Medlem
Skrivet av InfernoPervers:

Samarbetar med Templars. Vart i skyhold hittar jag honom?

han ska vara i biblioteket på andra våningen i skyhold där du lämnar in monster delar för research


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem

Hej
Jag tror jag låste upp Dorian på följande sätt.
Jag samarbetade med Templars.
MEN innan jag gjorde uppdraget för templars drog jag till staden där Mages håller till.
Gick till Tavern och stötte på Doria och någon annan i en cutscene.
Sen efter det som utspela sig i Tavern gick jag till nästa mötesplats där man träffar Dorian och en annan nisse.

Och sen efter jag kommit till Skyhold dök han upp där.

Min bror gick aldrig till Mages och gjorde all det där som gör att man låser upp operation Mages.
Så även om jag valde Templar gjorde jag allt upp till att operation för Mages låstes upp.

Tackar! Den enda kompanionen jag vart tvungen att leta efter ;P

Medlem

heheh jo det är lite tricky med vissa har du fått Iron Bull ?


signatur

I got an offer you cant refuse!

Ja resten var inga problem, dom dök ju upp på war tablen

1
Skriv svar