Någon har byggt Halo-skeppet i Lego

Robot
Medlem
Någon har byggt Halo-skeppet i Lego

Oh herre jisses, vet inte vad jag är mest imponerad av... bygget eller att han slängde iväg 7000 dollar på...Lego

Medlem

Ganska sjukt vad man kan bygga med lego

Medlem

Coolt:)


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Master Chief hade varit stolt.

Medlem

Varför byggde han inte regalskeppet vasa?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Varför byggde han inte regalskeppet vasa?

Finns redan...

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Hipshot:

Varför byggde han inte regalskeppet vasa?

Finns redan...
http://i.ytimg.com/vi/SMnzWxk0g6s/maxresdefault.jpg

Är det där ute till havs? Det ser ju inte rätt ut alls...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Hipshot:

Varför byggde han inte regalskeppet vasa?

Finns redan...
http://i.ytimg.com/vi/SMnzWxk0g6s/maxresdefault.jpg

Är det där ute till havs? Det ser ju inte rätt ut alls...

Nej det ser ut som minecraft

Ang bygget så imponerande


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

wow imponerande, trodde Lee jones skulle vara en kines

Medlem
Skrivet av Gaara:

Oh herre jisses, vet inte vad jag är mest imponerad av... bygget eller att han slängde iväg 7000 dollar på...Lego

Gillar man sin hobby så skulle jag nog inte säga att han slängde bort 7000 dollar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Seraium:
Skrivet av Gaara:

Oh herre jisses, vet inte vad jag är mest imponerad av... bygget eller att han slängde iväg 7000 dollar på...Lego

Gillar man sin hobby så skulle jag nog inte säga att han slängde bort 7000 dollar.

Definitivt inte, genom åren har jag definitivt lagt över 7000 dollar på diverse gamingrelaterade prylar. Spel, datorer, konsoller, tillbehör etc. Det blir dyrt i längden.

Inaktiv
Skrivet av Gaara:

Oh herre jisses, vet inte vad jag är mest imponerad av... bygget eller att han slängde iväg 7000 dollar på...Lego

Tror nog att det finns något halo fan med pengar som vill köpa det för ett bra pris.

Inaktiv

Äntligen har någon använt fysiska legobitar istället för Minecraft! Mer sånt, tack! Snyggt bygge för övrigt

Medlem

Blir genuint glad av att se när någon lägger sin tid på sånt här. Skulle tagit med mej min legolåda från föräldrarna nu när man var hemma över jul..

Medlem
Skrivet av Gaara:

Oh herre jisses, vet inte vad jag är mest imponerad av... bygget eller att han slängde iväg 7000 dollar på...Lego

äh, 43 000kr är ju inte ingeting. Det är ju Lego vi snackar om. Dyraste leksakerna som finns. Den där vägde 100kg och det blir en hel del legobitar. En Lego Star Wars modell går på runt 1000kr/2-300g lego.

Medlem
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av Gaara:

Oh herre jisses, vet inte vad jag är mest imponerad av... bygget eller att han slängde iväg 7000 dollar på...Lego

äh, 43 000kr är ju inte ingeting. Det är ju Lego vi snackar om. Dyraste leksakerna som finns. Den där vägde 100kg och det blir en hel del legobitar. En Lego Star Wars modell går på runt 1000kr/2-300g lego.

43lax på lego ingenting? fråga hans fru om hon tycker likadant...:P

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av Gaara:

Oh herre jisses, vet inte vad jag är mest imponerad av... bygget eller att han slängde iväg 7000 dollar på...Lego

äh, 43 000kr är ju inte ingeting. Det är ju Lego vi snackar om. Dyraste leksakerna som finns. Den där vägde 100kg och det blir en hel del legobitar. En Lego Star Wars modell går på runt 1000kr/2-300g lego.

43lax på lego ingenting? fråga hans fru om hon tycker likadant...:P

100kg = 100 000g.
100 000/300g (avrundat)= 330st Lego Star wars paket.
1000kr per paket (avrundat)x330=330 000kr.

Så ja. 43lax är inte så mycket.

Inaktiv

färgerna är målat sist på får man hoppas.
nja, gillar dock "Doom 3" byggen som hände såklart.

mer naturligt.

1
Skriv svar