Survarium får öppen beta i januari

Robot
Medlem
Survarium får öppen beta i januari

Faktiskt ett roligt och snyggt spel!

Medlem

Nu är det ju som en F2P-shooter bara på stängda arenor. Det funkar väl okej men det är ju knappast det man ville ha.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

när jag testa det så var det roligt i 2 dagar typ sen märkte man direkt att det var så jävla grind f2p det kunde bli tyckte jag, å så var det bara typ små kartor du sprang runt på körde typ 5mot5 Team deathmatch på, ända personligen jag skulle vara intresserad av, av just detta spel framöver ska vara om dom får en riktigt stor karta typ dayz med free roaming.

Medlem

Det ser ju inte ut som genomsnitts f2p-fpset direkt. Ser mycket mer högkvalitativt ut. Är försiktigt optimistisk.

Medlem

Helt ok spel som är roligt i små doser. Spelets bekymmer atm är att det inte sticker ut i mängden, så man tröttnar fort


signatur

Game long and prosper

Medlem

aldrig hört talas om det

Medlem

free to play skulle kunat vara uppfunet av Bobby Kotick tycker inte nån ska suporta den typen av spel

Medlem

Spelade det under beta, rätt så förfärligt. Rekommenderar Heros And Generals!

Geeks Gaming

Enda bra med detta är ljudet från mosinen... annars är det tråkigt... 99% av alla som spelar är ryssar så ingen teamplay alls. Ingen bryr sig om objektivet

Medlem
Skrivet av Preed:

Nu är det ju som en F2P-shooter bara på stängda arenor. Det funkar väl okej men det är ju knappast det man ville ha.

Och det kommer free world/ free mode senare som är en öppen värld som blir mer som stalker med mutanter m.m, du kanske ska ta reda på info innan du kommenterar?

Medlem
Skrivet av Natrium:

när jag testa det så var det roligt i 2 dagar typ sen märkte man direkt att det var så jävla grind f2p det kunde bli tyckte jag, å så var det bara typ små kartor du sprang runt på körde typ 5mot5 Team deathmatch på, ända personligen jag skulle vara intresserad av, av just detta spel framöver ska vara om dom får en riktigt stor karta typ dayz med free roaming.

(
Free play (PVE)

Can you survive and fulfill your mission among the other adventurers, when everyone is for himself?

Unpredictable struggle for survival among the dead areas and cities. Plunge into virtual reality where you're not alone.

Travel and perform tasks on a large map, alone or with allies.)

ja det är ju så jobbigt att kolla upp på deras hemsida eller hur?

Om du la ner tid att spela förr så borde du ju självklart ha kollat upp andra saker med, eller valde du att skita i att ta reda på info?

Samma gäller er andra som gnäller utan att ta reda på ett jota.

f2p spel brukar oftast ha väldigt förenklad grafik och animationer , för att maximera antalet spelare.

Medlem

Spelet är grymt kul även om det i dagsläget kan bli lite enformigt men man får bara vänta och se hur det förhåller sig när det kommer ut ur BETA.

Medlem

Väntar faktist på att dem ska öppna upp Free roam så man kan göra saker o ting själv. Spelade lite grann under sommaren sjukt jävla kul spel

Medlem

bara orden free 2 play gör att man får en dålig kännsla.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Med tanke på att de är Ryssar så skall det snarare stå Free 2 Pay..


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Tyckte inte att betan var speciellt kul, kanske ger det en chans till när det släpps.

kanske dom vågat göra kosmetiskt f2p

1
Skriv svar