Potentiellt releasedatum för Mass Effect 4?

Medlem
Potentiellt releasedatum för Mass Effect 4?

Tjena.

Tror jag har hittat releasedatumet för spelet. 19e Oktober

http://www.liontech.se/PartDetail.aspx?q=p:7530516

https://www.komplett.se/mass-effect-4/818803?cks=ASS&assoc=B9...

edit : justerat aftonbladsrubrik ^^

Medlem

Ja, det kan inte bli sämre än ME3...


signatur

I drank what?

Medlem

Vänta tills EA säger något officiellt. Man ska inte lita på återförsäljare. Jag tippar på 2016.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Ja, det kan inte bli sämre än ME3...

ME3 var bra ända fram till sista film sekvens men det är inte för den man spelar


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem

Tvivlar på att de vet releasedatumet..

Finns massor av spel med datum som inte ens är bekräftat så som:
- Rainbow Six: Siege (26 maj 2015)???
- The Division (30 oktober 2015)???
- Halo 5: Guardians (15 oktober 2015)??? <--- Är bara bekräftat till Q4 2015
- Dead Island 2 (15. februari 2015)??? <---- Är bekräftat till Q2 2015

ja listan kan göras hur lång som helst från Komplett och LionTech listar ett helt annat datum på MassEffect 4 mot vad Komplett gör

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:

Tvivlar på att de vet releasedatumet..

Finns massor av spel med datum som inte ens är bekräftat så som:
- Rainbow Six: Siege (26 maj 2015)???
- The Division (30 oktober 2015)???
- Halo 5: Guardians (15 oktober 2015)??? &lt;--- Är bara bekräftat till Q4 2015
- Dead Island 2 (15. februari 2015)??? &lt;---- Är bekräftat till Q2 2015

ja listan kan göras hur lång som helst från Komplett och LionTech listar ett helt annat datum på MassEffect 4 mot vad Komplett gör

Liontech listar att den ska finnas hos leverantören 2015-10-12 och komplett listar att den finns för release veckan efter, 2015-10-19.
Inte omöjligt att det är då det släpps, men ja, jag håller med om att det knappast är hugget i sten

Medlem
Skrivet av Freywiind:
Skrivet av Mirage:

Ja, det kan inte bli sämre än ME3...

ME3 var bra ända fram till sista film sekvens men det är inte för den man spelar

Jag håller inte med, ME3 var väldigt, väldigt dåligt på många andra sätt också. Dock var min kommentar överflödig i denna tråden, och jag vill inte kapa den. Sorry , OP!


signatur

I drank what?

Medlem

Det där är som vanligt ingenting nytt. Återförsäljare sätter upp ett hypotetiskt datum för att tillåta konsumenterna att förboka produkten. Ett konkret datum ger fler förbokningar och extra PR än enbart ett årtal gör.

Om du kikar på Webhallen kan man t.ex. förboka Red Dead Redemption 2, Half-Life 3, Project Titan, Battlefield: Bad Company 3, S.T.A.L.K.E.R. 2 och Fallout 4. Detta är ingen bekräftelse för någonting, utan enbart ett sätt för Webhallen att låsa kunder.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Det där är som vanligt ingenting nytt. Återförsäljare sätter upp ett hypotetiskt datum för att tillåta konsumenterna att förboka produkten. Ett konkret datum ger fler förbokningar och extra PR än enbart ett årtal gör.

Om du kikar på Webhallen kan man t.ex. förboka Red Dead Redemption 2, Half-Life 3, Project Titan, Battlefield: Bad Company 3, S.T.A.L.K.E.R. 2 och Fallout 4. Detta är ingen bekräftelse för någonting, utan enbart ett sätt för Webhallen att låsa kunder.

Haha, jösses, HL3 på webhallen.
Ok, där fick jag för att jag trodde att jag hade något

1
Skriv svar