DoA 5: Last Round – jämför PS3- och PS4-versionen

Robot
DoA 5: Last Round – jämför PS3- och PS4-versionen
Medlem
DoA 5: Last Round – jämför PS3- och PS4-versionen

Är jag en av de få som faktiskt spelar spelen för de är bra fightingspel?

Medlem
Skrivet av Squeek:

Är jag en av de få som faktiskt spelar spelen för de är bra fightingspel?

Du är inte den enda. Välkommen in i klubben.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Utvecklingen går framåt, kul att se att resurserna läggs på de viktiga detaljerna !!

Medlem

PS3-versionen bröst guppar inte sådär mycket i långsamma rörelser.

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Squeek:

Är jag en av de få som faktiskt spelar spelen för de är bra fightingspel?

Du är inte den enda. Välkommen in i klubben.

Tycker det är utmärkta fightingspel, även om det halvnakna kan kännas extremt ibland.

Medlem

Det släpps ju även till PC (17 februari enligt steam). Får ju hoppas att brösten inte guppar så extremt som i tidigare DoA (det såg ju bara bisarrt ut).. annars går det ju att stänga av som tur är

Medlem

Fz tar väl ofta upp ämnet "sexism inom spel" så varför ägna en nyhet åt detta? Eller nyheten visst, men klippet känns ju helt meningslöst.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Fz tar väl ofta upp ämnet "sexism inom spel" så varför ägna en nyhet åt detta? Eller nyheten visst, men klippet känns ju helt meningslöst.

Lite onödigt att ha en artikel om jämförelse utan att visa klippet som jämför kanske

Medlem

Är väl bara en tidsfråga innan någon idiotfeminist ska börja gråta ut i media över detta med..
Skulle det ske kommer jag köpa spelet enbart för att stödja skaparna.

Då har man Mortal Kombat till Xbone och detta till PS4 eller tvärtom.

Medlem

guuuuuud så meningslöst.. nu vet jag hur matadoren i ferdinand känner sig..!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av Cnopt:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Squeek:

Är jag en av de få som faktiskt spelar spelen för de är bra fightingspel?

Du är inte den enda. Välkommen in i klubben.

Tycker det är utmärkta fightingspel, även om det halvnakna kan kännas extremt ibland.

kanske för att japaner gillar sina extremar bitar i spel, därav jag knappt spelar vissa spel ibland som är gjorda av japaner av anledningen att jag kan aldrig vara säker på om jag får ett bra spel för pengarna eller ett spel där dom satsat mer på det nakna än gameplay

Inaktiv
Skrivet av fARLIGT:

Är väl bara en tidsfråga innan någon idiotfeminist ska börja gråta ut i media över detta med..
Skulle det ske kommer jag köpa spelet enbart för att stödja skaparna.

Då har man Mortal Kombat till Xbone och detta till PS4 eller tvärtom.

Du kan nog ge dig på att Fz kommer gå i bräschen.

Medlem
Skrivet av fARLIGT:

Är väl bara en tidsfråga innan någon idiotfeminist ska börja gråta ut i media över detta med..
Skulle det ske kommer jag köpa spelet enbart för att stödja skaparna.

Då har man Mortal Kombat till Xbone och detta till PS4 eller tvärtom.

Intressant koncept det här, att bli provocerad av att någon, hypotetiskt sätt, kan bli upprörd över något.

Medlem

Vad är det här för trams ni slänger in i flödet ?
Om ni ska ha en nyhet med titel: "DoA 5: Last Round – jämför PS3- och PS4-versionen" så kan ni åtminstone hitta en ordentlig video.

Inaktiv

Det är väl inget fel med bröst?

Medlem
Skrivet av Mossfeldt:

Vad är det här för trams ni slänger in i flödet ?
Om ni ska ha en nyhet med titel: "DoA 5: Last Round – jämför PS3- och PS4-versionen" så kan ni åtminstone hitta en ordentlig video.

videon är till för småpojkarna här som gillar virtuella tuttar och som bara spelar spel för det nakna och inte för resterande saker,själv får DoA se ut som det vill jag har aldrig varit för spelen finns bättre titlar

Medlem

Varför väljer man att göra en nyhet av ett filmklipp från Youtube som någon gjort som bara fokuserar på brösten?

Recensenter på FZ är ju väldigt glada att ge negativt betyg om något verkar sexistiskt men hur hade samma recensenter lagt betyg på FZs nyhetsflöde?

Bra att ni satt ribban på en nivå iaf, när kommer nyheten om dom nya Skyrim modsen som lägger till mer realistiska bröst och könsorgan?

Medlem
Medlem
Skrivet av fARLIGT:

Är väl bara en tidsfråga innan någon idiotfeminist ska börja gråta ut i media över detta med..
Skulle det ske kommer jag köpa spelet enbart för att stödja skaparna.

Då har man Mortal Kombat till Xbone och detta till PS4 eller tvärtom.

Haha ja vissa är ju bara för goa.
blir upprörd för nått nån annan kanske bli upprörd över


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar