när släpps the forest till ps4??

när släpps the forest till ps4??

hej är det någon som vet när the forest släpps till ps4? har läst att det ska komma till ps4 samt har jag kollat trailer (länk nedanför) men sedan vet jag inget mer hoppas någon vet mer!

https://www.youtube.com/watch?v=IA0Im3j-wf4

Medlem

Har inte offentliggjorts något releasedatum ännu. Såvida det inte släpps som early access, vilket det vad jag vet inte finns planer på än så länge, så lär en release på PS4 inte ske förrän 2016. Man har på ett halvår bara kommit upp i version 0.11, så det är en bra bit kvar.

tack för ditt svar jätte snällt!

Medlem

The Forest är inte så jätteexalterande för närvarande. Det kom en coop patch för ett tag sedan vilket gjorde det lite intressantare men i övrigt så finns det inte så mycket att pyssla med i spelet ännu. Kannibalerna blir rätt enformiga och en del crafting är sönder/icke implementerad så efter en 3-4 timmar har du i princip sett allt som spelet har att erbjuda.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:

The Forest är inte så jätteexalterande för närvarande. Det kom en coop patch för ett tag sedan vilket gjorde det lite intressantare men i övrigt så finns det inte så mycket att pyssla med i spelet ännu. Kannibalerna blir rätt enformiga och en del crafting är sönder/icke implementerad så efter en 3-4 timmar har du i princip sett allt som spelet har att erbjuda.

Dock är det ju mycket bättre nu än vad det var från början. Mer att bygga, möjlighet att spara, multiplayer, tweaks m.m.. Så det går åtminstone i rätt riktning jämfört med många andra early access

Men jag skulle nog avråda folk från att skaffa det än såvida de inte vill stödja utvecklarna och agera försökskanin. De lyssnar dock väldigt mycket på communityn, så vill man ha en möjlighet att påverka utvecklingen så bör man satsa nu

1
Skriv svar