Medlem
Knullskatt!

Äntligen en skatt man lär slippa på ett tag!

http://svenskbladet.se/politik/index.php?alias=lofven_skatt_p...

....nej nu är jag seriös dock, hur/varför är detta ens existerande? Det finns väl inte en möjlighet att detta på något sätt är seriöst?

Medlem

Tihi =D legalisera prostitution så kan de ju faktiskt ta denna form av skatt

Medlem

Menar du allvar med din fråga? Självklart är det inte seriöst. Dagens Svenskbladet är en satirsajt som publicerar komiska fejknyheter.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Menar du allvar med din fråga? Självklart är det inte seriöst. Dagens Svenskbladet är en satirsajt som publicerar komiska fejknyheter.

Första gången jag såg det, har aldrig varit inne på deras nyhetssida förut, så jag vet inte hur seriöst det kunde bli.

Medlem
Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Bennii:

Menar du allvar med din fråga? Självklart är det inte seriöst. Dagens Svenskbladet är en satirsajt som publicerar komiska fejknyheter.

Första gången jag såg det, har aldrig varit inne på deras nyhetssida förut, så jag vet inte hur seriöst det kunde bli.

Jag var tvungen att fråga för jag var inte säker på om du skämtade.

Jag brukar sällan läsa på deras sida, men ibland skriver de ganska roliga artiklar.

Medlem

HAHA, klockren artikel. Trodde jag skulle garva ihjäl mig när jag läste den. Han är fin ibland Löven, definitivt en kille som media driver hårt med just nu. Hoppas han pallar för trycket bra, trots hetskampanjer både från vänster och höger...


signatur

//Mikael Karlsson
Universal Studios

Medlem
Medlem

Tycker man ska skattas och straffas för att födas, så man lär sig till nästa gång
Bidragspolitik är bäst i världen, orka och stå på egna ben! =P

Medlem
Medlem
Skrivet av Syrv:

Underbart.

RISE, DEAD THREAD! RIIIISE FROM THE GRAAAVE!!!


signatur

I drank what?

1
Skriv svar