Spelåret 2015, del 1

Medlem
Spelåret 2015, del 1

Såååå många spel som man har på sin önskelista ^^

Medlem

Ser fram emot morgondagens fortsättning. Publiceras den automatiskt eller måste någon av er skaka av sig bakfyllan, ta av sig partyhatten, svälja smaken av spya och klicka på "Publicera"-knappen?

Inaktiv

Bloodborne har jag väldigt höga förhoppningar på!

Medlem

Fan vad underbart 2015 kommer bli;

Zelda WiiU
Bloodborne
Starfox WiiU
Darksouls 2 fullgame edition (Ps4)
Quantum Break
Rime
Until Dawn
Witcher 3

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bennii:

Ser fram emot morgondagens fortsättning. Publiceras den automatiskt eller måste någon av er skaka av sig bakfyllan, ta av sig partyhatten, svälja smaken av spya och klicka på "Publicera"-knappen?

Automagiskt!


signatur
Medlem

The witcher 3, Pillars of Eternity och doom är de spelen jag ser mest fram emot. Tyvärr litar jag inte mer på ubisoft (om det inte gäller ett nytt rayman då). Vad beträffar Star citizen är jag glad att utvecklarna tar tid på sig, men samtidigt orolig att spelet kan bli en flopp ju längre de "drar ut" på det.

Får hoppas att utvecklingen tar ett kliv fram framåt nästa år med tanke på att dx12, win 10 och nya gpuer kommer introduceras


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Den listan såg verkligen bedrövlig ut, Star Citizen, The Witcher 3 och Pillars of Eternity väcker väl lite intresse men för ett helt år så är det tunt med bra lanseringar, kanske finns det mer intressanta saker på del 2-3-4 får man hoppas...

Medlem

Men ni glömde Hearts of Iron IV

Medlem
Skrivet av Kehldon:

Men ni glömde Hearts of Iron IV

Eftersom det här bara är halva listan kan du inte börja prata om missade spel än. Kanske finns det med på morgondagens fortsättning.

Medlem

No Man's Sky, Just Cause 3, Star Citizen och PC-remaken av GTA V står högst på min hype-lista för nästa år. Jag tror också att Heroes of the Storm kommer att locka till sig både gamla och nya moba-fans, det känns så redan i alphatestet.

Sen vill jag verkligen att Battlefront blir bra, men jag har inga höga förväntningar.

Min personliga förhandsfavorit på indiescenen är The Witness, Jonathan Blow är en perfektionist som inte levererar halvdana spelupplevelser.

Gott nytt 2015 till er alla!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Ajajaj, plånboken ska få smaka även nästa år.

Medlem

signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

ska jag vara ärlig är jag besviken på spelen som är i listan, alltså inte ERAN lista utan att dessa är spelen.

Jag känner det är otroligt likadana spel och väldigt slött när det gäller "nya" saker m.m

Witcher, Dying light,everquest, är dom jag ser mest fram emot, dock ser jag mest fram emot rust om 1 år hur det kommer vara.

Tror flesta intressanta spelen detta året kommer vara indie spel eller liknande om jag ska vara ärlig.

Medlem

Just Cause 3, Star Wars: Battlefront, Overwatch och PC-versionen av GTA V intresserar mig.

Hoppas det finns bilspel i del 2, lite klent med dem i del 1.


signatur

1700X | NH-D15 | GTX 1070 Ti Strix | 16GB DDR4 | 500GB SSD | 2TB HDD

Medlem

Black Desert online?

Är confirmed för Q4 2015.

Medlem

Fan vad 2015 blir ett bra år.

Det sa jag inte alls om året 2014.

Medlem

dying light, dead island, killing floor 2, gta 5 till pc och heroes of the storm är dom spel jag ser mest fram emot i år, resterande var inte så ögonbryns höjande för min del

[edit] kan inte ens skriva klart utan att märka jag tabbade mig igen, självklart ska det ju stå om rainbow six med att jag ser fram emot det... jävla hjärna man ha ibland som inte tänker alls....

Medlem
Medlem

Jag ser fram emot StarWars Battlefront väldigt mycket, även The Witcher 3 och The Division är intressanta titlar jag ser fram emot.

Medlem

Blir så trött på exklusiva titlar och allt vad det innebär. Vill inte ha 3 konsoler + PC bara för att kunna lira dem titlar jag vill :C

Medlem

Tycker vi kan lära oss något av 2014, hype:a inte upp spel så mycket så kanske vi slipper dessa "besvikelser" av spel som faktiskt är ganska bra.

Medlem

Kingdom Come ser riktigt smaskigt ut,och Pillars of Eternity såklart.

Medlem

The Division, Rainbow Six, SW Battlefront, Witcher 3, Heroes of The Storm, Overwatch, Dying Light, Just Cause 3 och Star Citizen ser jag fram emot.

Medlem

No Mans Sky och Overwatch verkar vara väldigt trevliga!!
Speciellt det förstnämnda...

Medlem

På Game's hemsida kan man förhandsboka Battlefront. Och det är klart att man har gjort!

Inaktiv

Släpps inte Star Citizen 2016?

Medlem

The division och Overwatch.

Sätter min syrra på att Project Cars e med på nästa lista.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Mortal Kombat X då?
ps. "2015 set ut"

Medlem
Skrivet av Hondo:

Släpps inte Star Citizen 2016?

Squadron 42 - spelets singleplayer-del sägs släppas 2015, varvid det färdiga spelet ska släppas någonstans under slutet av 2016 vad jag kan minnas.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

12
Skriv svar