Spelåret 2015 - del 2

Robot
Spelåret 2015 - del 2

Vi fortsätter att lista de spel du måste hålla ett extra öga på under det kommande året - tolv månader till synes fyllda med såväl episka äventyr som stillsamma reflektioner.

#nintendo, #crytek, #cities-in-motion, #simcity, #super-mario-bros, #new-super-mario-bros, #atari, #mortal-kombat, #mega-man, #kirbys-epic-yarn, #yoshis-woolly-world, #sega, #avalance-studios, #mad-max, #atlus, #tomb-raider, #broken-age-2, #double-fine-studios, #fable-legends, #braid, #the-witness, #b, #street-fighter-v, #bioware-austin, #dice


Medlem
Spelåret 2015 - del 2

Saknar HellBlade även om den kanske inte släpps 2015. Men det finns nog andra titlar i listan som inte heller kommer släppas i år.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Ne nu ska någon straffas ! HOI IV saknas!

Medlem

2014? kanske bör ändra titeln när man klickar på nyheten

Medlem
Skrivet av markus.bjorklin:

Ne nu ska någon straffas ! HOI IV saknas!

Word!

Medlem

Ärligt talat så väcktes inte något större intresse för något av spelen på den här listan...

Medlem

Skulle det vara de spelen som kommer att bli 2015 års höjdpunkter vore det katastrof. Som tur är finns det annat att se fram emot - Pillars of Eternity, Witcher 3 och Torment, t ex.

Medlem
Skrivet av Stephan:

Skulle det vara de spelen som kommer att bli 2015 års höjdpunkter vore det katastrof. Som tur är finns det annat att se fram emot - Pillars of Eternity, Witcher 3 och Torment, t ex.

"Spelåret 2015 - del 2"

Medlem

Vågar man hoppas på Forza Motorsport 6?

Medlem

Ser nog mest fram emot Source 2.0 och alla 64 bitars uppgraderingar det kommer medföra, om releasen hinner med 2015.

Sen är ju custom games till Dota2 inget man kommer undvika heller.

Medlem

Lite synd och tråkigt att ett svensk tillverkat spel som hearts of iron 4 inte kommer med på listan.

Medlem

Grattis och the division

Medlem
Skrivet av jonfjaerd:

Grattis och the division

Jag vet inte ens

Medlem

Ser faktiskt fram emot CoD. Köper bara treyarcs titlar numera. Bäst flow i dom imo.

Medlem

Ni har ju missat "No man's sky"


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

Torment: Tides of Numenera


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

Medlem

Kollade igenom båda listorna. Många bra spel!!
Men framförallt missade jag Final Fantasy (som förvisso kan bli en flopp)?
Framförallt, missade jag Kingdom Hearts 3?
Om så var fallet tror jag nog fler är intresserade av framförallt den sistnämnda än Yoshi Wolly World :P. Grim Fandango remaken är ju också något att se fram emot (men remakes kanske ej klassificeras?).
Antar att man kunnat göra en topp 100 lista och alla spel ändå hade kunnat kännas intressanta. Bra spelår framför oss


signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

1
Skriv svar