Rösta på årets spel 2014!

Robot
Medlem
Rösta på årets spel 2014!

wolfenstein the new order är för mig en personlig favorit från 2014 fick ett litet sug att installera det och spela igen

Medlem

Plants vs Zombies Garden Warfare [✔]

Medlem

DA: Inquisition utan tvekan. Ligger 65 timmar in och känner fortfarande lika mycket sug att hoppa in och fortsätta.

Måste även hylla Alien: Isolation och Shadow of Mordor för årets feta överraskningar.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Sämsta spelåret på länge?

Medlem

Så länge inte AssCreed får någon röst så är jag nöjd.

Medlem
Skrivet av WaltX:

DA: Inquisition utan tvekan. Ligger 65 timmar in och känner fortfarande lika mycket sug att hoppa in och fortsätta.

Måste även hylla Alien: Isolation och Shadow of Mordor för årets feta överraskningar.

Dayumn. Jag har precis inhandlat DA: Inquisition och har precis också påbörjat tenta-p. Det här bådar antingen gott eller ont!


signatur

Have a good time!

Medlem

Jag saknar GTA V-release för PS4/Xbone på denna lista (hade blivit mitt val).

Medlem
Skrivet av Brain:
Skrivet av WaltX:

DA: Inquisition utan tvekan. Ligger 65 timmar in och känner fortfarande lika mycket sug att hoppa in och fortsätta.

Måste även hylla Alien: Isolation och Shadow of Mordor för årets feta överraskningar.

Dayumn. Jag har precis inhandlat DA: Inquisition och har precis också påbörjat tenta-p. Det här bådar antingen gott eller ont!

Tentan först och spel sen. We are watching you!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Brain:
Skrivet av WaltX:

DA: Inquisition utan tvekan. Ligger 65 timmar in och känner fortfarande lika mycket sug att hoppa in och fortsätta.

Måste även hylla Alien: Isolation och Shadow of Mordor för årets feta överraskningar.

Dayumn. Jag har precis inhandlat DA: Inquisition och har precis också påbörjat tenta-p. Det här bådar antingen gott eller ont!

När man känner att spelet inte kan bli större så låser man upp nya enorma landskap gång på gång. Det är verkligen hur stort som helst och finns så mycket att göra.

Skolan först though, lycka till med tentan!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Brain:
Skrivet av WaltX:

DA: Inquisition utan tvekan. Ligger 65 timmar in och känner fortfarande lika mycket sug att hoppa in och fortsätta.

Måste även hylla Alien: Isolation och Shadow of Mordor för årets feta överraskningar.

Dayumn. Jag har precis inhandlat DA: Inquisition och har precis också påbörjat tenta-p. Det här bådar antingen gott eller ont!

Tentan först och spel sen. We are watching you!

Haha tackar!


signatur

Have a good time!

Medlem

Det pendlade mellan 4-5 titlar och jag hade gärna velat kryssa i allihopa.

Men det var till slut ganska självklart val: DA: Inquisition. För att det är årets skönaste spel och det räcker hur länge som helst.

Medlem

South Park: Le stick of truth! Det både överraskade och var riktigt polerat vid launch...under ett år där var och varannat spel har släppts ofärdigt, en trend som utgivarna får ge fan i under 2015.

Hade Halo: Master Chief Collection inte släppts TRASIGT (vilket det fortfarande är idag) så hade jag lagt min röst på det, utan tvekan


signatur

Game long and prosper

Medlem

South Park: Stick of Truth

När man garvar ihjäl sig även när man klantar sig, då har man lyckats skapa något riktigt bra!

Medlem

Jag har inte spelat ett enda av spelen som är med på listan förutom Space Engineers. Så jag röstar väl på det även fast Alien Isolation, Middle-Earth: Shadow of Mordor, Wolfenstein och en massa Nintendotitlar som verkar riktigt bra.

SoL
Medlem

Darks souls 2 lätt

Medlem
Medlem

Efter en stunds velande mellan Inquisition och Shadow of Mordor så valde jag den senare av dem. Båda är väldigt bra spel men blev väldigt överraskad av Shadow of Mordor.

Medlem

Får ta och införskaffa Dragon Age framöver.

Medlem

Jag är 0.14%! (Talos)

Missade dock att South park kom iår, det är nog goty ändå.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Frågan är dock. Hur många av de som röstade på DA:I har spelat mer än 5 av spelen som finns på listan?

Så mycket som jag gillar årets spel så är en omröstning dessvärre väldigt ensidig. Föredrar att FZs skribenter kompilera en lista istället.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Kan inte göra annat än att rösta på min #1 från min topplista:


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem

Talos Principle.

Inaktiv

Helt klart Dark Souls 2.

Inaktiv

Spelet jag röstade på kommer inte vinna (Dark Souls 2) men skönt att se att 5.5% av er har bra smak i alla fall

Medlem

Dark Souls 1 var nog i och för sig en större upplevelse än tvåan, men känns ändå som Dark Souls 2 är det givna valet för min del. Enda spelet jag lade 100+ timmar på 2014.

Medlem

Vart är Banished???

Medlem
Skrivet av Blazing_Angel:

Sämsta spelåret på länge?

Kunde varit det bästa men håller med. 2013 såg man fram emot all godis som skulle komma men det mesta var begagnat med nytt papper.


signatur

Det var detta...

Medlem

Att så många röstar på Dragon Age förstår jag inte. Grindfest med asdålig combat. Fast lite simplare spel brukar ju gå hem hos dagens kids.

Divinity eller Bayonetta 2 är de korrekta alternativen på den listan.


signatur

// Bacon <3

12
Skriv svar