Star Citizen - Breathe (video)

Medlem
Star Citizen - Breathe (video)

Hej alla!

Var inne och flög i Star Citizens "Arena Commander" modul och insåg hur vackert allt var! Utan tvekan satte jag igång shadowplay och i efterredigeringen la in lite musik för att få fram det där lilla extra. Detta är resultatet!

Kan knappt vänta tills spelet kommer ut så man kan utforska och hitta fler fina och mystiska platser!

Skägg.
10 Chambers
Medlem

My god.. it's full of stars..

Medlem

Spelade idag och blev väldigt åksjuk. Första gången jag blir det i ett spel (Nej jag har inte OR).


signatur

Burn in the light.

Medlem

Snyggt:)


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Riktigt läcker video du knåpat ihop, musiken satt som gjuten! Är det officiell musik från spelet?
Jag har varit sugen till och från på att backa star citizen men aldrig tagit mig för det, men efter att ha kollat din video så tog jag mig äntligen i kragen och gjorde det

Medlem

Musiken är inte från spelet är jag rädd. Kul att folk testar spelet lite smått. Inte så mycket att göra ännu, men det kommer ta sig.

Youtube-proffs

Fin video, synd att det verkar som du inte får ut så mycket frames av spelet. Eller så har du bara gjort den effekten Det var stämningsfullt iaf!

Är glad att Elite Dangerous har kommit så man har något att mjuka upp till inför Star. Lyckas dom göra ett spel som har storleken och känslan av Elite med first person och planetutforskning som Star Citizen så vet jag inte var jag skall ta vägen.. Blir bara andfådd på tanken.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Mycket vackert!

Vi ses in game! Behöver du corp söker vi folk till våran exploration affiliate.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Ska ha det i åtanke! Spelet kan inte komma snabbt nog!

Medlem

Riktigt trevlig video att kika på. Lite låg FPS i sina stunder verkade det som men annars riktigt bra o musiken passar perfekt. Har själv suttit och tänkt på att göra en SC video i Sony Vegas på senaste.

Ivf: Om du vill teama upp i Arena Commander elr i PU sen när det kommer så nickar jag:
"Yang_Unchained" elr "THEEQUALIZ3R"

1
Skriv svar