Partners in game – skaffa nya vänner att spela med

Robot
Partners in game – skaffa nya vänner att spela med
Medlem
Partners in game – skaffa nya vänner att spela med

Hej FZ!
Det är jag som har skapat tjänsten och om ni har några frågor eller feedback svarar jag mer än gärna på det här :).

Hoppas att ni tycker tjänsten känns intressant!
Mycket spännande är under utveckling.

Medlem

Låter som en grym tjänst faktiskt, lär testa den i framtiden!

Medlem

Det enda jag ser som är fel med detta är att det är så få spel. Det borde finnas hundratals spel på listan. Speciellt dom populäraste där ute, som tex League of Legends, World of Warcraft, Counter-Strike. Men det kanske hade gett sidan för många hits!

Medlem

Trevligt och bra initiativ, ska kika på det!


signatur

Burn in the light.

Medlem
Skrivet av Prixm:

Det enda jag ser som är fel med detta är att det är så få spel. Det borde finnas hundratals spel på listan. Speciellt dom populäraste där ute, som tex League of Legends, World of Warcraft, Counter-Strike. Men det kanske hade gett sidan för många hits!

World of Warcraft har jag inte valt att lägga till då det så finns så mycket att tänka på här (realms, faktion osv) och det finns goda möjlighet att hitta trevliga gillen att spela med.

CS & LOL finns däremot representerade.

Nu i starten finns det ett begränsat antal spel tills siten fått användarbas. Om 10 personer söker samtidigt bland tusentals spel blir det svårt att hitta varandra

Medlem

Man lär nog dra nytta utav detta rätt ofta, föredrar att spel med folk som har förstånd i skallen

Synd att det inte finns en version till konsoll. Jag tycker personligen att det är svårare att hitta andra spelare där.


signatur

Playstation 4 guru

Medlem
Skrivet av Gneiss:

Hej FZ!
Det är jag som har skapat tjänsten och om ni har några frågor eller feedback svarar jag mer än gärna på det här :).

Hoppas att ni tycker tjänsten känns intressant!
Mycket spännande är under utveckling.

Är det möjligt att matchmakeas med fler än 1 person. Tex. om man vill spela cs och vill bli en grupp på 5 personer.

Medlem
Skrivet av Prixm:

Det enda jag ser som är fel med detta är att det är så få spel. Det borde finnas hundratals spel på listan. Speciellt dom populäraste där ute, som tex League of Legends, World of Warcraft, Counter-Strike. Men det kanske hade gett sidan för många hits!

Sedan spelar det väl inte så stor roll om vissa spel inte finns med, ska man ändå kanske ge varandras steamnamn så man kan hitta varandra där så kan man ju lite allt möjligt såvida personen har samma spel

Medlem
Skrivet av karlmosenbacher:

Synd att det inte finns en version till konsoll. Jag tycker personligen att det är svårare att hitta andra spelare där.

Håller med. Speciellt som en achievement hoarder som jag är kan det vara svårt att hitta spelare till Multiplayer i gamla spel till XBOX. Kan dock tipsa om trueachievements.com där man kan skapa sessions som folk kan gå med i för specifika spel/achievements.

Dock en smart och kul idé!


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Perfekt för stackars Dota2 spelare vars kompisar enbart är intresserade i LoL


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av 2infinity:
Skrivet av Gneiss:

Hej FZ!
Det är jag som har skapat tjänsten och om ni har några frågor eller feedback svarar jag mer än gärna på det här :).

Hoppas att ni tycker tjänsten känns intressant!
Mycket spännande är under utveckling.

Är det möjligt att matchmakeas med fler än 1 person. Tex. om man vill spela cs och vill bli en grupp på 5 personer.

Just nu går det bara att matcha med en person men om tjänsten ökar i popularitet är detta absolut något som jag kommer lägga till.
Arbetar även på att få ut i veckan så att man kan söka på multipla spel samtidigt.

Medlem

Kommer absolut att testas. Kanske man får en svensk DayZ-grupp ihopskramlad småningom.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

"your partner left"

Im like "oh.... "

Medlem

Skitbra ide! Alla mina vänner har för lite tid att spela eller spelar spel som jag inte gillar. Kanske kan man hitta nytt folk att spela med.

Skulle dock önska val där man kan välja spelnivå och önskad spelnivå på partnern så båda kan vara nöjda med hur bra ens medspelare (själv anser sig) vara på spelet.

Då skulle man kunna säga att "jag är nybörjare men spelar gärna med någon bättre så jag kan lära mig snabbt" eller "jag är nybörjare och vill spela med en nybörjare" eller "jag är proffs och vill bara spela med likasinnade.

Checka för flera spel vore en bra ide också.

Kanske någon form av val av spelambition också så man kan matcha "casual spelar en gång i veckan" eller "jag har hur mycket tid som helst och jag vill spela med andra som har det!".

Medlem
Skrivet av motionfield:

Skitbra ide! Alla mina vänner har för lite tid att spela eller spelar spel som jag inte gillar. Kanske kan man hitta nytt folk att spela med.

Skulle dock önska val där man kan välja spelnivå och önskad spelnivå på partnern så båda kan vara nöjda med hur bra ens medspelare (själv anser sig) vara på spelet.

Då skulle man kunna säga att "jag är nybörjare men spelar gärna med någon bättre så jag kan lära mig snabbt" eller "jag är nybörjare och vill spela med en nybörjare" eller "jag är proffs och vill bara spela med likasinnade.

Checka för flera spel vore en bra ide också.

Kanske någon form av val av spelambition också så man kan matcha "casual spelar en gång i veckan" eller "jag har hur mycket tid som helst och jag vill spela med andra som har det!".

Tack för din feedback. Kanonidéer alltihop!

Närmast ser jag att en mindre community del snickras ihop där man kan se vilka man matchat med sedan tidigare och även ge + och - för om man tyckte att det var en skön snubbe.

Vilka spel är det främst du vill ska läggas till?

Medlem
Skrivet av Gneiss:
Skrivet av motionfield:

Skitbra ide! Alla mina vänner har för lite tid att spela eller spelar spel som jag inte gillar. Kanske kan man hitta nytt folk att spela med.

Skulle dock önska val där man kan välja spelnivå och önskad spelnivå på partnern så båda kan vara nöjda med hur bra ens medspelare (själv anser sig) vara på spelet.

Då skulle man kunna säga att "jag är nybörjare men spelar gärna med någon bättre så jag kan lära mig snabbt" eller "jag är nybörjare och vill spela med en nybörjare" eller "jag är proffs och vill bara spela med likasinnade.

Checka för flera spel vore en bra ide också.

Kanske någon form av val av spelambition också så man kan matcha "casual spelar en gång i veckan" eller "jag har hur mycket tid som helst och jag vill spela med andra som har det!".

Tack för din feedback. Kanonidéer alltihop!

Närmast ser jag att en mindre community del snickras ihop där man kan se vilka man matchat med sedan tidigare och även ge + och - för om man tyckte att det var en skön snubbe.

Vilka spel är det främst du vill ska läggas till?

Bra funktioner det också!

Just nu Lara croft: Temple of Osiris och Dark Souls 2 men det jag menade egentligen var att kunna sätta checkbox för flera spel så att man kan hitta folk för flera spel samtidigt om det inte är så viktigt VILKET spel av dessa man vill spela ihop med någon just nu.

Medlem

oooh, potential boyfriend finder. :-3

Seriöst, min framtida man ska vara gamer!

Medlem
Skrivet av motionfield:
Skrivet av Gneiss:
Skrivet av motionfield:

Skitbra ide! Alla mina vänner har för lite tid att spela eller spelar spel som jag inte gillar. Kanske kan man hitta nytt folk att spela med.

Skulle dock önska val där man kan välja spelnivå och önskad spelnivå på partnern så båda kan vara nöjda med hur bra ens medspelare (själv anser sig) vara på spelet.

Då skulle man kunna säga att "jag är nybörjare men spelar gärna med någon bättre så jag kan lära mig snabbt" eller "jag är nybörjare och vill spela med en nybörjare" eller "jag är proffs och vill bara spela med likasinnade.

Checka för flera spel vore en bra ide också.

Kanske någon form av val av spelambition också så man kan matcha "casual spelar en gång i veckan" eller "jag har hur mycket tid som helst och jag vill spela med andra som har det!".

Tack för din feedback. Kanonidéer alltihop!

Närmast ser jag att en mindre community del snickras ihop där man kan se vilka man matchat med sedan tidigare och även ge + och - för om man tyckte att det var en skön snubbe.

Vilka spel är det främst du vill ska läggas till?

Bra funktioner det också!

Just nu Lara croft: Temple of Osiris och Dark Souls 2 men det jag menade egentligen var att kunna sätta checkbox för flera spel så att man kan hitta folk för flera spel samtidigt om det inte är så viktigt VILKET spel av dessa man vill spela ihop med någon just nu.

Perfekt. Ska lägga till dessa spel efter att jag tittat på problem som uppkommit pga stor anstormning av besökare :).
Just att välja fler spel är något jag fått mycket feedback på och som också ligger inom en väldigt snar framtid.

Medlem

du borde verkligen läga till wow med tanke på man kan ju spela med alla förutom dom på andra sidan me tanke på cros rehlm systemet och då bli ganska enkelt hitta en arena partner tex och då kan det gå fort när folk kan leta efter det där då wow är ganska strort

Medlem
Skrivet av Gneiss:
Skrivet av motionfield:
Skrivet av Gneiss:
Skrivet av motionfield:

Skitbra ide! Alla mina vänner har för lite tid att spela eller spelar spel som jag inte gillar. Kanske kan man hitta nytt folk att spela med.

Skulle dock önska val där man kan välja spelnivå och önskad spelnivå på partnern så båda kan vara nöjda med hur bra ens medspelare (själv anser sig) vara på spelet.

Då skulle man kunna säga att "jag är nybörjare men spelar gärna med någon bättre så jag kan lära mig snabbt" eller "jag är nybörjare och vill spela med en nybörjare" eller "jag är proffs och vill bara spela med likasinnade.

Checka för flera spel vore en bra ide också.

Kanske någon form av val av spelambition också så man kan matcha "casual spelar en gång i veckan" eller "jag har hur mycket tid som helst och jag vill spela med andra som har det!".

Tack för din feedback. Kanonidéer alltihop!

Närmast ser jag att en mindre community del snickras ihop där man kan se vilka man matchat med sedan tidigare och även ge + och - för om man tyckte att det var en skön snubbe.

Vilka spel är det främst du vill ska läggas till?

Bra funktioner det också!

Just nu Lara croft: Temple of Osiris och Dark Souls 2 men det jag menade egentligen var att kunna sätta checkbox för flera spel så att man kan hitta folk för flera spel samtidigt om det inte är så viktigt VILKET spel av dessa man vill spela ihop med någon just nu.

Perfekt. Ska lägga till dessa spel efter att jag tittat på problem som uppkommit pga stor anstormning av besökare :).
Just att välja fler spel är något jag fått mycket feedback på och som också ligger inom en väldigt snar framtid.

Hehe både blessing och curse att bli featured i FZ

Medlem
Skrivet av Figurlig:

oooh, potential boyfriend finder. :-3

Seriöst, min framtida man ska vara gamer!

oooh, potential girlfriend finder too!

Oh wait... nevermind.

Medlem

Släng in 7 days to die, vet att det finns en jävla massa svenskar men svårt att hitta dom.

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

Tänkte mhe, jag har ju slutat med MOBA och sedan såg jag civ V. Boya!

pst.. Lägga till Endless Legend?


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Skrivet av Figurlig:

oooh, potential boyfriend finder. :-3

Seriöst, min framtida man ska vara gamer!

-
är du en tjej och lätt gothisk/industrial i 20års åldern.. isf har vi en deal.. jag är 42 med ölmage och antisocial.

Medlem
Skrivet av Figurlig:

oooh, potential boyfriend finder. :-3

Seriöst, min framtida man ska vara gamer!

Partnersingame.com - Nätdejting, för spelnördar x)

Medlem

Grym idé, en bra grejer vore väl om folk kunde skriva in spel manuellt (och att om man då börjar skriva in t.ex. Grand theft.. så dyker det upp olika alternativ andra har skrivit in, så att man inte måste stava helt korrekt osv. för att hitta rätt).

Medlem
Skrivet av Ftmch:

Grym idé, en bra grejer vore väl om folk kunde skriva in spel manuellt (och att om man då börjar skriva in t.ex. Grand theft.. så dyker det upp olika alternativ andra har skrivit in, så att man inte måste stava helt korrekt osv. för att hitta rätt).

Dropdown menyn eliminerar ju stavfel dock..

Medlem

Då kanske man kan hitta ett gäng att spela dayz med, alla man träffar kos'ar hela tiden

12
Skriv svar