NiP skaffar svenskt Dota 2-lag

Robot
Medlem
NiP skaffar svenskt Dota 2-lag

Kul att höra! Känner tyvärr inte till Lajons tidigare men kul att se fler svenska lag, varmt välkomna era ninjor!

Medlem

Aha, jag som trodde det var ett nytt svenskt pojkband som presenterades.. ( ;

Skribent
Skrivet av Leffe76:

Aha, jag som trodde det var ett nytt svenskt pojkband som presenterades.. ( ;

Heatonboys?


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Kul å läsa att NIP plockar upp ett dota lag, dom spelar just nu i I-League. För er som inte känner till spelarna så är ERA nog den mest kända spelade carry i Fnatic som var ett top 5 lag i europa, Apemother spelade i team coast som nästna lyckades kvala in till TI4 och har ävren varit standin för alliance och gjorde väldigt bra ifrån sig, dom andra 3 är inte så kända dom har inte spelat i något A eller B team vad jag vet iallfall.

Medlem

Grymt med ett nytt svenskt lag! Tyvärr missade jag matchen imorse

Medlem
Skrivet av mantis87:

dom andra 3 är inte så kända dom har inte spelat i något A eller B team vad jag vet iallfall.

Jonassomfan spelade som standin i något lag nyss, kommer inte ihåg vilket, kanske flera olika.

Får hoppas att de hinner vara med i tillräckligt med turneringar för att kunna kvalificera till TI5, men det är väl inte särskilt troligt. Kanske inte blir något svenskt lag alls där nu när Alliance är så ostabila.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av janssonn:

Kul att höra! Känner tyvärr inte till Lajons tidigare men kul att se fler svenska lag, varmt välkomna era ninjor!

"Nyihopsatta". Har sett en hel del Lajons genom Drayswes twitch och jag lovar - de är the real deal. Riktigt bra och redan nu klått upp bland det bästa lagen Dota-scenen kan erbjuda. Man kanske har en helsvensk final i TI att se fram mot? Med Era i laget kan det gå hur bra som helst

Varför man knappt hört talats är för att många i laget mer eller mindre kommer direkt från professionellt spelande i HoN. En del började spelade Dota så sent som i augusti så lär ju bara bli bättre.


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av mantis87:

dom andra 3 är inte så kända dom har inte spelat i något A eller B team vad jag vet iallfall.

Jonassomfan spelade som standin i något lag nyss, kommer inte ihåg vilket, kanske flera olika.

Får hoppas att de hinner vara med i tillräckligt med turneringar för att kunna kvalificera till TI5, men det är väl inte särskilt troligt. Kanske inte blir något svenskt lag alls där nu när Alliance är så ostabila.

Tror iaf Alliance kommer lyckas kvala till TI5. Med tanke på den player shuffle som ska ske så hoppas jag att Alliance får EGM och Pajkatt. Om det blir som jag hoppas och tror så tar dom sig lätt till TI5

Medlem
Skrivet av Welo:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av mantis87:

dom andra 3 är inte så kända dom har inte spelat i något A eller B team vad jag vet iallfall.

Jonassomfan spelade som standin i något lag nyss, kommer inte ihåg vilket, kanske flera olika.

Får hoppas att de hinner vara med i tillräckligt med turneringar för att kunna kvalificera till TI5, men det är väl inte särskilt troligt. Kanske inte blir något svenskt lag alls där nu när Alliance är så ostabila.

Tror iaf Alliance kommer lyckas kvala till TI5. Med tanke på den player shuffle som ska ske så hoppas jag att Alliance får EGM och Pajkatt. Om det blir som jag hoppas och tror så tar dom sig lätt till TI5

Ja, hoppas kan man ju, det vore himla trist annars... Men det känns inte så himla säkert just nu.

Får vi två lag med i TI5 kanske man till och med känner sig manad att ta sig dit och titta live, det hade inte varit fel!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Welo:
Skrivet av Dunder:
Skrivet av mantis87:

dom andra 3 är inte så kända dom har inte spelat i något A eller B team vad jag vet iallfall.

Jonassomfan spelade som standin i något lag nyss, kommer inte ihåg vilket, kanske flera olika.

Får hoppas att de hinner vara med i tillräckligt med turneringar för att kunna kvalificera till TI5, men det är väl inte särskilt troligt. Kanske inte blir något svenskt lag alls där nu när Alliance är så ostabila.

Tror iaf Alliance kommer lyckas kvala till TI5. Med tanke på den player shuffle som ska ske så hoppas jag att Alliance får EGM och Pajkatt. Om det blir som jag hoppas och tror så tar dom sig lätt till TI5

Ja, hoppas kan man ju, det vore himla trist annars... Men det känns inte så himla säkert just nu.

Får vi två lag med i TI5 kanske man till och med känner sig manad att ta sig dit och titta live, det hade inte varit fel!

Ja blir det två svenska lag i TI5 får man ju försöka ta sig dit Annars skulle jag kunna tänka mig Zai ist för EGM fick bara den tanken. Alliance med Loda, Akke, Bulldog, Zai och Pajkatt skulle vara ganska fint

Medlem
Skrivet av Welo:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av Welo:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av mantis87:

dom andra 3 är inte så kända dom har inte spelat i något A eller B team vad jag vet iallfall.

Jonassomfan spelade som standin i något lag nyss, kommer inte ihåg vilket, kanske flera olika.

Får hoppas att de hinner vara med i tillräckligt med turneringar för att kunna kvalificera till TI5, men det är väl inte särskilt troligt. Kanske inte blir något svenskt lag alls där nu när Alliance är så ostabila.

Tror iaf Alliance kommer lyckas kvala till TI5. Med tanke på den player shuffle som ska ske så hoppas jag att Alliance får EGM och Pajkatt. Om det blir som jag hoppas och tror så tar dom sig lätt till TI5

Ja, hoppas kan man ju, det vore himla trist annars... Men det känns inte så himla säkert just nu.

Får vi två lag med i TI5 kanske man till och med känner sig manad att ta sig dit och titta live, det hade inte varit fel!

Ja blir det två svenska lag i TI5 får man ju försöka ta sig dit Annars skulle jag kunna tänka mig Zai ist för EGM fick bara den tanken. Alliance med Loda, Akke, Bulldog, Zai och Pajkatt skulle vara ganska fint

Hade varit riktigt nice att se Zai i Alliance men kommer nog inte att hända innan TI iaf http://esport.aftonbladet.se/dota2/jattechocken-team-secret-v...


signatur

“What is a club in any case? Not the buildings or the directors or the people who are paid to represent it. It's not the television contracts, get-out clauses, marketing departments or executive boxes. “It's the noise, the passion, the feeling of belonging, the pride in your city. It’s a small boy clambering up the stadium steps for the very first time, gripping his father’s hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him, and without being able to do a thing about it, falling in love.” - Sir Bobby Robson

Medlem

Löjliga användarnamn. Fy faen.

1
Skriv svar