Podcasten Overkligt gör succé på Kickstarter

Robot
Podcasten Overkligt gör succé på Kickstarter

Stor succé när Victor Leijonhufvid, Christer Engström och Johan Hallstan la seriens framtid i lyssnarnas händer.


Medlem
Podcasten Overkligt gör succé på Kickstarter

Var härligt att följa där i slutet av December, roligt att två säsonger blev säkrade (eller ja, blir om ett par dagar). Hela säsongskostnaden är dock värt det bara för att få ett till specialavsnitt i Spelradion-stuk.

Medlem

om jag är helt ärlig har jag missat detta helt! får gå in och kickstarta förlåt

Medlem

"Christer Engström".... Känns som att någon har snott mitt namn och piffat upp det lite för att undvika copyright lagar... tss..


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Bakom kulisserna-klippen är klockrena!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

men va fan ingen info om det förrens nu på hemsidan ??? det är ju det här ja från början blev fz supporter men slutade när det inte komm nått på ett helt år

Medlem

eller vänta lite nu det blir bara ljud ingen video som ni gjorde med fragzone ???

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av posyko:

eller vänta lite nu det blir bara ljud ingen video som ni gjorde med fragzone ???

Overkligt har inget med Fragzone att göra, det är deras sidoprojekt.


signatur
Inaktiv

Kul att de får ihop en slant.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av posyko:

eller vänta lite nu det blir bara ljud ingen video som ni gjorde med fragzone ???

Overkligt har inget med Fragzone att göra, det är deras sidoprojekt.

kommer ni göra fragzone snart igen blir fz support på en gång när det blir officielt

Medlem

Synd bara att Christer inte är med längre


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

Medlem
Skrivet av posyko:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av posyko:

eller vänta lite nu det blir bara ljud ingen video som ni gjorde med fragzone ???

Overkligt har inget med Fragzone att göra, det är deras sidoprojekt.

kommer ni göra fragzone snart igen blir fz support på en gång när det blir officielt

Ja, fall för grupptrycket nu @Carl och ge oss mer Fragzone. Ni kan inte undvika folkets vilja för evigt!


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av posyko:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av posyko:

eller vänta lite nu det blir bara ljud ingen video som ni gjorde med fragzone ???

Overkligt har inget med Fragzone att göra, det är deras sidoprojekt.

kommer ni göra fragzone snart igen blir fz support på en gång när det blir officielt

Ja, fall för grupptrycket nu @Carl och ge oss mer Fragzone. Ni kan inte undvika folkets vilja för evigt!

ja @Carl fragzone skulle vara trevligt komm igen nu dude ;:D

Medlem

Kul med Overkligts framgång och ja; gör likadant med Fragzone så att vi får en ny säsong! Just nu känns FZ.se mest en sida som reciterar amerikanska spelsidor mellan de oftast briljant skrivna recensionerna. Fragzone gav er lite personlighet och oss grym underhållning och en hel del skratt.


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Varför har jag aldrig hört talas om detta! Dags att börja följa nu då. <3

Herr rygg
Skrivet av posyko:
Skrivet av Apministern:
Skrivet av posyko:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av posyko:

eller vänta lite nu det blir bara ljud ingen video som ni gjorde med fragzone ???

Overkligt har inget med Fragzone att göra, det är deras sidoprojekt.

kommer ni göra fragzone snart igen blir fz support på en gång när det blir officielt

Ja, fall för grupptrycket nu @Carl och ge oss mer Fragzone. Ni kan inte undvika folkets vilja för evigt!

ja @Carl fragzone skulle vara trevligt komm igen nu dude ;:D

Ja, kom igen nu för tusan @Carl, bro;)


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Herr rygg
Skrivet av Anwest:

Kul med Overkligts framgång och ja; gör likadant med Fragzone så att vi får en ny säsong! Just nu känns FZ.se mest en sida som reciterar amerikanska spelsidor mellan de oftast briljant skrivna recensionerna. Fragzone gav er lite personlighet och oss grym underhållning och en hel del skratt.


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Medlem

hur kan jag ha missat detta? måste jag kolla in

Skägg.
10 Chambers

Kul att ni vill ha mer Fragzone! Vi börja smida mer konkreta planer...


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Kul att ni vill ha mer Fragzone! Vi börja smida mer konkreta planer...

va det bästa att veta att ett nytt fragzone släppts och man väntar till till fredagen när jobbet är slut öppnar en öl och bara njuta av programmet

Medlem

Tycker den är lite oljämn. Ibland är den riktigt bra, ofta är det någon ointressant gäst som skadar avsnittet eller att ingen gjort hemläxan och på så vis inte har något att prata om.

Lite mer struktur, förberedelse och bort med gästinslag så är jag på igen.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Det har dom förtjänat. Kickstarter gav mig chansen ge något mer konkret tillbaka än bara random upplyftande ord i något kommentarsfält.

1
Skriv svar