Skulle du vilja se ett Jurassic Park-inspirerat Far Cry?

Robot
Skulle du vilja se ett Jurassic Park-inspirerat Far Cry?
Inaktiv
Skulle du vilja se ett Jurassic Park-inspirerat Far Cry?

Ja Tack!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Ja. Och jag har ändå inte spelat någon Far Cry 2, 3 eller 4.

Inaktiv

Jag var mycket mer sugen på Alaska eller Vietnam. Även en tur ned till Sydamerika låter mumsigt. De mer "sci fi"-iga alternativen intresserar mig inte alls lika mycket, inte när det gäller Far Cry-serien.

Nej. Jag vill dock ha spel som är buggfria och spelbara från dag 1. Om det går att ordna vore jag tacksam.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Fanns ju ett par banor i slutet av originalet som kändes lite Jurassic Park-inspirerade. Skulle absolut vilja se det som tema, saknas bra dino-spel nuförtiden.

Inaktiv
Skrivet av walter_iego:

Nej. Jag vill dock ha spel som är buggfria och spelbara från dag 1. Om det går att ordna vore jag tacksam.

Då får du vänta livet ut om du vill ha buggfria spel


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Det har varit min högsta önskan sedan min 1a minut i FarCry! Att ge sig ut på T-Rexjakt med kulsprutebestyckad jeep eller bli stalkad av raptors i en djungeln skulle vara riktigt kul. Zombies känns något överflödigt... Finns ju redan rätt ok zombielir. Däremot är jag rejält svältfödd på att leka med dinos i en sandlåda.
Western.. nä, låt Red Dead ta hand om den biten.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

T

Skrivet av walter_iego:

Nej. Jag vill dock ha spel som är buggfria och spelbara från dag 1. Om det går att ordna vore jag tacksam.

Word! Dinosaurier är alltid coolt, men jag föredrar mina buggfria.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Jo hade varit kul!


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Inaktiv

Har aldrig förstått hur mycket jag behöver ett Far Cry: Jurassic Park förrän jag läste det här. Det skulle vara mitt mest efterlängtade spel någonsin.

Utforska ödelagda baser, gömma sig för raptors som stryker runt m.m. Fyfan vad gott : ))

Medlem

Ubisoft presents Trespasser 2: More buggy crap

Medlem

Om jag fick välja så skulle alla spel innehålla dinosaurier. Spelar ingen roll i vilken genre, vi är skyldiga att ge dessa varelser en plats i vår vardag för att hedra dem.

Medlem

Skulle gärna se ett Far Cry med semi-futuristiska miljöer och teknologi.

Skribent
Skrivet av Bojkott:

Om jag fick välja så skulle alla spel innehålla dinosaurier. Spelar ingen roll i vilken genre, vi är skyldiga att ge dessa varelser en plats i vår vardag för att hedra dem.

Tårarna slutar inte att rinna. Väldigt vackert skrivet <3


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Vilda västern med dinosaurier. Tämja raptorer och sedan jaga T-rexar ridandes på dem.

I needz it.

Medlem

Så dinosaurier är den nya grejen. Först en Jurassic-uppföljare. Sen theHunter-Primal. Nu kanske Far Cry med dinosaurier. Det roliga med detta är att första "far cry" skulle innehålla dinosaurier. Snart utannonseras COD: Dinoriders. Kom ihåg vem som sa de först.

Medlem

Ett "The Land That Time Forgot" spel med FC motorn och VR stöd hade varit en dröm!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Så länge det inte blir en djungelö med femton nyanser av grönt

Däremot så skulle jag gärna vilja ha tillbaka den framplockbara kartan så som den förekom i det ökända Far Cry 2. För alla sina tillkortakommanden så tycker jag FC2 gjorde allt i HUDväg mycket bra.

Medlem

ja, det vore fränt:).
men då enbart med dinos och inte en massa människor som man ska bekämpa, då är det risk att det blir som far cry 1 där en hel del(inklusive jag själv) blev besvikna när monster helt plötsligt dök upp i spelet.

Medlem

Jag ser gärna en del förändringar i nästa Far Cry. Och om det innehåller radiotorn eller utkiksplatser som låser upp en del av kartan så blir jag vansinnig!

Medlem

Nej nej nej nej! Inte förstöra Far Cry med dinosaurier!

dom ska lägga alla resurser på att fixa skiten dom redna släppt, innan dom börjar på ngt nytt.

Medlem

Ett nytt Trespasser hade jag dödat för

Medlem

Turok och Far cry mashup? Gör ett nytt bra Turok istället

Medlem

Ja varför inte

Medlem
Skrivet av Parabellum87:

Ett nytt Trespasser hade jag dödat för

Tresspasser? Really?

Medlem

Är mitt absoluta drömspel! Har drömt sen jag var liten om ett sandlådespel på en ö med dinosarier, snälla låt det bli sant nu!

Medlem
Skrivet av Bennii:

Jag ser gärna en del förändringar i nästa Far Cry. Och om det innehåller radiotorn eller utkiksplatser som låser upp en del av kartan så blir jag vansinnig!

Samma här! Jag hoppas dom kör på Crysis spåret och kör gigantiska, öpnna och icke linjära banor. Ubi Softs moderna open world spel känns som 70% av innehållet är tusentals delar av samma fem tråkiga och meningslösa uppgifter som bara är där för att dra ut på tiden


signatur

Game long and prosper

Medlem

Far Cry: Dino Riders!


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

12
Skriv svar