Nu kan du testa den öppna betan av Survarium

Robot
Nu kan du testa den öppna betan av Survarium
Medlem
Nu kan du testa den öppna betan av Survarium

Mina öron.

Medlem

har spelat så mycket pvp mode så väntar hellre på open world delen innan jag tar upp spelandet i detta lir igen.

Inaktiv

Grymt skönt spel, som tyvärr är alldeles för dåligt optimerat i dagsläget Det laggar apa, trots 25-40 FPS (vilket är klart godkänt för min del). Ljudet var helt slående!

Medlem
Skrivet av zliddret:

har spelat så mycket pvp mode så väntar hellre på open world delen innan jag tar upp spelandet i detta lir igen.

Bryr mig inte så mycket om pvp men hur var mekaniken och gameplayet? Kändes det som att spelet har potential i det avseendet åtminstone?

Ser annars lite halvbra ut måste jag säga :/.
.
.
.

Suck... fan vill verkligen se en riktigt uppföljare till Stalker :|. Chansen för det känns dock inte stor, speciellet inte nu med det ekonomiska och politiska läge det landen är i nu :/.

Gah kan inte bara Europa och Ryssland helt enkelt stödja Ukrania tillsammans, utan att någon lägger sig i politiskt och militärt. Låta landet få bygga upp sig självständigt. Så all korruption och skit har en chans att minska någon gång, så människor har en chans att skapa något utan att riskera det fallerar dagen efter.

Medlem

Är detta ett MMO eller vad är detta ?
Orka pvp 8 vs 8, ett i mängden.

ingen stor karta som Dayz? Hur många spelare?
Ge oss en orsak varför vi skall spela detta?
Vad gör detta spel unikt?

Medlem
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av zliddret:

har spelat så mycket pvp mode så väntar hellre på open world delen innan jag tar upp spelandet i detta lir igen.

Bryr mig inte så mycket om pvp men hur var mekaniken och gameplayet? Kändes det som att spelet har potential i det avseendet åtminstone?

Ser annars lite halvbra ut måste jag säga :/.
.
.
.

Suck... fan vill verkligen se en riktigt uppföljare till Stalker :|. Chansen för det känns dock inte stor, speciellet inte nu med det ekonomiska och politiska läge det landen är i nu :/.

Gah kan inte bara Europa och Ryssland helt enkelt stödja Ukrania tillsammans, utan att någon lägger sig i politiskt och militärt. Låta landet få bygga upp sig självständigt. Så all korruption och skit har en chans att minska någon gång, så människor har en chans att skapa något utan att riskera det fallerar dagen efter.

Mekaniken i spelet blir bättre och bättre i nästan dom flesta uppdateringar som kommer, spelat sedan closed beta så, det kommer ju inte bli någon uppföljare till stalker men du kommer ha känslan där så småningom när den öppna världen släpps då du får fightas med andra spelare från olika "claner" eller vad man ska säga samt mutanter och få leta efter diverse saker och akta sig för anomalies

Medlem
Skrivet av Styrman:

Är detta ett MMO eller vad är detta ?
Orka pvp 8 vs 8, ett i mängden.

ingen stor karta som Dayz? Hur många spelare?
Ge oss en orsak varför vi skall spela detta?
Vad gör detta spel unikt?

hur vore det att besöka deras sida där man kan läsa vad som kommer komma?

Till exempel :
Free play. Will you be able to survive, to fulfill your mission alongside other adventurers, when everyone is out for themselves? An unpredictable struggle for survival among perished cities, locations and towns. Dive into virtual reality where you are not alone. Explore to accomplish tasks on a big map alone or with allies, the choice is yours.

Medlem

Väldigt dålig trailer måste jag säga. Det är lätt hänt att man gäspar och tänker "suck, generisk shooter".

Nu råkade jag se att det faktiskt är Stalker-utvecklarna som ligger bakom så jag kollade upp vad spelet egentligen handlar om, och ser man på - det de jobbar på är definitivt ingen simpel shooter utan något som är verkar betydligt trevligare.

Det är, som zliddret nämnde ovan, Free play som är det intressanta.

https://support.survarium.com/index.php?/en/Knowledgebase/Art...

Men inget av PVE/Free play och hur grymt det kan bli framgick i trailern. Snacka om miss!

Får hoppas de skärper sig och gör bättre trailers i framtiden.

Medlem

får väl ta och testa och sen lämna av ett betyg här för er andra


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Nemo:

Väldigt dålig trailer måste jag säga. Det är lätt hänt att man gäspar och tänker "suck, generisk shooter".

Nu råkade jag se att det faktiskt är Stalker-utvecklarna som ligger bakom så jag kollade upp vad spelet egentligen handlar om, och ser man på - det de jobbar på är definitivt ingen simpel shooter utan något som är verkar betydligt trevligare.

Det är, som zliddret nämnde ovan, Free play som är det intressanta.

https://support.survarium.com/index.php?/en/Knowledgebase/Art...

Men inget av PVE/Free play och hur grymt det kan bli framgick i trailern. Snacka om miss!

Får hoppas de skärper sig och gör bättre trailers i framtiden.

Det är för att freeplay inte finns ännu, dom skulle försöka få ut det till oss nu i år någon gång. Möjligtvis till hösten när jag pratade tidigare en gång med skaparna, det är en hel del saker dom vill få in i det före innan vi får ta del, men dom satsar mer på allt annat som känns viktigare vilket är förståeligt

Medlem

inte skitkul, men inte totalt skräp heller. inget speciellt egentligen


signatur

//monster

vad har stalker med pvp att göra:(


signatur

New life, New hope

Medlem

Cheeki Breeki


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:

vad har stalker med pvp att göra:(

ingenting alls samma med okunskapen att inte besöka deras sida för att veta mer om spelet eller läsa vad som står här skrivet av mig och nemo bland annat.

Nog för att alla tre stalker spelen hade pvp om man körde multiplayer

Medlem

Spelet var väl okej men alldeles för simpelt för min smak. Det bästa med spelet var att vapnen hade riktigt sköna ljud. Men det var lätt värt att ladda hem och testa i några timmar

Medlem

Kul spel, ser verkligen fram emot PVE. Det lär bli riktigt ballt med stalker fast online!

1
Skriv svar