Rykte: Biowares RPG Shadow Realms har problem

Robot
Rykte: Biowares RPG Shadow Realms har problem

En av förra årets mer överraskande utannonseringar kan vara i trubbel, enligt flera källor.


Medlem
Rykte: Biowares RPG Shadow Realms har problem

Äh, är inte berörd. Det som visats såg riktigt dåligt ut.

Medlem

Ajaj. Nackdelen med att gå ut tidigt. Hade de hållt locket på hade det fått dö i skymundan utan att folk reagerat.

Hoppas de fixar biffen. Biowares spel brukar ju bli rätt jäkla bra så jag har förtroende för dem och tror de gör rätt val oavsett om de nu löser det eller om de lägger ned.

Medlem
Skrivet av sarg:

Äh, är inte berörd. Det som visats såg riktigt dåligt ut.

Jag kunde inte sagt det bättre själv.


signatur

I drank what?

Medlem

Japp, det här verkar vara mer en PR-miss än något i utvecklingen. Det låter som att spelet aldrig nått ett stadie som varit "färdigt" och högkvalitativt nog för att rättfärdiga att lägga stora pengar på dess utveckling. Det blir så ibland. Känner de inte att det är möjligt och samtidigt rimligt att pusha ut spelet med deras standard på kvalitet så är det inte mer än rätt att utvecklingen läggs ner, och ett nytt projekt startar. Så det fungerar varje gång hos varje utvecklare i denna situationen i princip.

Medlem

Fattar inte varför EA var tvungna att öppna en studio i Austin som inte har ett piss med det riktiga Bioware att göra, allt det gör är att solka ner varumärket.

De borde kalla det EA rpg studios eller nåt liknande, hade jag varit varumärkesansvarig på Bioware hade jag varit fly förbannad på ett gäng amerikanska klåpare som pajar Biowares en gång så fläckfria rykte.

Medlem
Skrivet av Chomag:

Fattar inte varför EA var tvungna att öppna en studio i Austin som inte har ett piss med det riktiga Bioware att göra, allt det gör är att solka ner varumärket.

De borde kalla det EA rpg studios eller nåt liknande, hade jag varit varumärkesansvarig på Bioware hade jag varit fly förbannad på ett gäng amerikanska klåpare som pajar Biowares en gång så fläckfria rykte.

This guy for President of the Interwebs


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Chomag:

Fattar inte varför EA var tvungna att öppna en studio i Austin som inte har ett piss med det riktiga Bioware att göra, allt det gör är att solka ner varumärket.

De borde kalla det EA rpg studios eller nåt liknande, hade jag varit varumärkesansvarig på Bioware hade jag varit fly förbannad på ett gäng amerikanska klåpare som pajar Biowares en gång så fläckfria rykte.

Hur har de "solkat ner varumärket" och BioWares "fläckfria rykte" menar du?

1
Skriv svar